Ga naar inhoud

Sizzlie : 9 juli 2012 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Sinds gisteren zit ik op het borstenforum.....

9 juli heb ik een borstvergroting laten doen na 9 jaar lang getwijfeld te hebben. En tot nu toe heb ik nog geen moment spijt gehad.

Ik ben geholpen in de V Huis kliniek. Ze hebben het implantaat onder de borstspier geplaatst. Voor de operatie had ik 70b (Maar omdat ik zo slank ben sloot een bh nooit aan). Ik ben 1.77 en 58 kilo. Iom de plastisch chirurg hebben we gekozen voor 325 cc.

Op zich viel het mij allemaal mee. Binnen een uur was ik alweer op de zaal. (Hoelang heeft de operatie bij jullie geduurd?).

Uiteraard wel pijn gehad maar had het erger verwacht. Mijn herstel verloopt verder ook prima. Ben inmiddels 11 dagen verder. Helaas lukt het mij nog niet om zelf te gaan liggen of om overeind te komen. Heb dit 2 keer zelf gedaan en toen verging ik van de pijn. Er komt gewoon zoveel druk op te staan. Echt vreselijk.

HAHA en zoals veel van jullie zullen herkennen: De eerste week doorkomen met die akelige sport bh. Jeetje wat een drama. Behalve pijn onderaan de borst en aan de zijkant had en heb ik ook veel last van rugpijn. Daar wordt ik elke nacht wakker van in combinatie van de pijn door druk in mijn borst.

Deze week was ik erg onzeker over de grootte van de borsten. Ik weet doordat de zwelling verdwijnt dat je borsten kleiner worden. (Ook logisch)... maar ze worden nu wel érg klein en dat ik ga twijfelen of ze wel groot genoeg zijn. Gelukkig heb ik van een aantal lieve forummers al gehoord dat dit waarschijnlijk nog weer bij gaat trekken wanneer je borstspier meer is opgerekt en wanneer je de charmante sportbh niet meer zoveel aan hoeft. Pfieuw... dat was even een geluksmomentje haha. Dus ik luister naar het advies van iedereen: GEDULD!!!

Zijn jullie allemaal blij met jullie BV of BVK of BLIFT?

Als ik het opnieuw zou moeten doen zou ik geen moment twijfelen!! Ben nu al zooo blij vergeleken met hoe het was.

Mijn verhaal wordt al mooi lang zie ik haha..... mochten jullie vragen hebben of een mening willen weten of gewoon gezellig willen kletsen dan is dat altijd helemaal goed!

Groetjes Sizzlie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal pas van 6 weken kunnen :P denk ik toch, snap je wel hoor het voelt allemaal zo stijf en zeker bij het opstaan.

Ik ben nog niet echt blij met mn BV maar over een paar weken zal dat wel ok zijn, ik voel me gewoon zo gevangen en kan nog altijd geen strakke tshirts ofzo aandoen ^^

of zwemmen, de pijn, het rechtslapen, ... daarmee :)

De borsten gaan ook weer groter lijken als ze zakken, na de bv hebben we allemaal één ding geleerd: geduld :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum :D

Geduld en rust zijn inderdaad de toverwoorden haha, zoals je gisteren al hoorde in de chat ;) Oh en dat uitrekken: hoe je daar behoefte aan kunt hebben he hahaha. Heb dat zelf ook! Ik ben nu bijna 6 weken po (aanstaande maandag) en moet zeggen dat ik stiekem al eens rek, maar dan niet met mijn armen de lucht in en nog heel voorzichtig, want die stomme littekens trekken haha.

Geen keukenkastjes meer gaan inruimen he ;) Je bent pas 11 dagen po.

Je mag best wat doen hoor, maar luister naar je lichaam en zoals je vandaag voelt, heb je gisteren iets te veel gedaan :D

Veel succes met het hebben van geduld ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@raibabe19 wanneer heb jij je borsten laten vergroten? En in welke zin nog niet helemaal happy ermee? Pfff geduld is een schone zaak maar wel een "Vervelende zaak". Hihi

@best_boobie hahaha jaaaaa het is zeker teveel geweest. Vandaag extra rust genomen. Het nieuwe boek vd h&m doorgespit met VEEEL te leuke kleding erin en kan mensen al begroeten in het Italiaans hahaha. :-D

Toch nuttige dagbesteding en het belangrijkste: geen extra pijn alleen naweeën van gisteren. Naja eigen schuld dikke bult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet dat ik niet happy ben met de borsten, tis gewoon dat ik me gevangen voel, ze zijn zo lelijk in die kliniekbh en pijnlijk enzo snap je.

Ik kan maar 4 hemdjes (zelfstandig) aandoen, dus nog minder kledingkeus dan ervoor hahah xp

maar als ik ze in een gewone bh steek en dan een nieuw topje aandoe dan glunder ik wel natuurlijk :) jeej dit ga ik kunnen dragen en zie hoe mooi en mooie taille.

Maar dat is voor nu nog niet ^ ^ daarom ben ik dus nog niet blij, voelt allemaal zoveel als een last

En ook dat ik niet echt kan sporten, ik had hiervoor sterke borstspieren die ik zo kon bewegen :P en nu is mn buik dik, 5 kilo aangekomen, armen dikker,..

^^

GEDULD hahah :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd, ik mis ook enorm het sporten! Die opgeblazen buik ben ik ook niet gewoon :P

Nog 9 dagen en dan mag ik gewone bh's aandoen! Jij nog minder lang raibabe!

Ciaokes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@railbabe ja zelfstandig een shirtje aandoen is idd erg lastig. Heb zelf ook steeds hemdjes aan met daarover een vest óf een wijde trui. Niet erg charmant haha. Maar zit toch thuis dus maakt het me ook niet uit. Ben allang blij dat ik niet meer afhankelijk ben van iemand anders.

Wat fijn dat je al een gewone bh hebt gepast met een strak shirtje erover!! Pffff wat zou ik graag willen zien hoe het eruit ziet. Zal straks mijn vriend eens lief aankijken of hij mij (dan maar zonder bh) in een strak shirtje wil hijsen. Hahaha ff een voorproefje.... Misschien verdwijnt die onzekerheid over de grootte dan ook wel.

Nog even geduld wat betreft het sporten! Ben zelf ook een fanatieke sporter en mis het wel maar écht !!! Heb het er zooooooo graag voor Over :-D

Wat had je qua maat en hoeveel cc heb je gekregen!?

@aysha dank je wel!!!! Dus jij mag al bijna een gewone bh aan!!!! Fijn!!!! Hoe is het bij jouw verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal.

Bij deze even een uitgebreid operatieverslag van mij. Heb die van anderen gelezen en wou dat ik dit forum had ontdekt voor mijn operatie ;-) Hoop dat ik op deze manier iemand anders meer informatie kan geven/gerust kan stellen.

Velthuis Kliniek Enschede.

Door een nicht van mij ben ik beland bij de Velthuis Kliniek in Enschede.

Ik heb een afspraak gekregen bij dr.Smulders een vrouwelijke arts.

Tijdens het eerste bezoek heb ik eerst gesproken met een consulente. Samen hebben we een vragenlijst doorgenomen (of je een allergie hebt, welke medicatie je gebruikt, eerdere operaties, medische geschiedenis), wat je wensen en verwachtingen zijn. Was een heel prettig gesprek en zij had ook meteen door dat dit iets is wat ik heel graag wou en dat ik echt definitief knopen had doorgehakt. (Heeft 9jaar geduurd).

Dr.Smulders. (Vrouwelijke arts).

Vervolgens kwam dr.Smulders. Een hele leuke, enthousiaste vrouw met humor (wat ik erg prettig vond want ze brak meteen het ijs). Eerst heeft ze precies uitgelegd welke protheses er zijn, wat ik van hen kon verwachten, wat zij van mij verwachten. Wat heel leuk was, was dat ze zei: Ok nu hebben we het standaard zakelijke gedeelte gehad, nu komt het leukste gedeelte. Het passen van de kipfilets. Dit zijn een soort van gel protheses die ze in de sportbh stoppen. Eerst heeft ze mijn borsten en postuur bekeken, waarop ze al vrij snel concludeerde dat ik wel erg slank ben maar wel een brede borst heb. Eerst had ik een (denk ik) C kipfilet in de sportbh gekregen. Je moet een licht shirtje meenemen zodat je beter kunt zien hoe het resultaat wordt. Ze vroeg: En? Ik zo: Ja jeetje van een mini B zonder vulling (want had wel de omvang maar niet de vulling van een b cup wat trouwens heeeeel irritant is omdat gewoon geen enkele bh normaal zit) naar een mooie C. Jeetje dat was een verschil. Wel had ik het idee dat ik wat miste. En net op dat moment riep dr.Smulders: Dit is mooi, maare volgensmij kan ze nog wel een maatje groter want ze heeft mooie brede schouders wat haar borsten wat minder doet laat opvallen.

Nou meiden en gelijk had ze! Ik paste de grotere maat en oooo wat was ik blij. Dit was werkelijk het laatste puzzelstukje wat op zijn plek viel. Ik dacht meteen: Dit wordt het!!!

En dat is dus 325cc geworden achter de grote borstspier druppelvorm.

Het verdere gesprek was ook erg prettig. Eea nog uitgelegd qua operatie, voorbereiding, informatie voor thuis, waar ik rekening mee moet houden, financiele gedeelte en ook de datum van de operatie!!!

4 weken later kon ik al terecht! De hele tijd rustig aangedaan, letten op de vitamientjes etc! En wat denk je... 1week voor de operatie wordt ik ziek. Ja echt doodziek. Hoesten als een gek, verkouden!!! nog nooit zo verkouden geweest, benauwd, kortademig, groene slijm uit mijn longen. Dus ik vrijdags naar de huisarts. Een ab-kuur gekregen Augmentin. Ik aan de vitamine tabletten, homeopatische druppels! En heeeel veeeel rust.

Ik was doodsbang dat het niet door zou gaan. Maandagmorgen: Yes!!! Geen koorts. Pfieuw... Opluchting. Op basis van de temperatuur mag de operatie doorgaan.

Operatiedatum: 9 Juli. ´

S ochtends een tablet ingenomen die ik van de kliniek heb gekregen tegen de misselijkheid en een tablet Celebrex tegen de pijn. Mijn vriend en vader hebben mij naar de kliniek gebracht. De receptioniste liep mee naar beneden. Ik werd ontvangen door iemand van de verkoever afdeling. Op dat moment nam ik afscheid van mijn vriend en vader. Eerst kwam ik in een kamer waar ik een muts, ok jasje, slipje en slippers kreeg. Deze moest ik meteen aandoen. Er stond ook al een verrijdbaar kastje klaar waar ik al mijn spullen in kon doen. Dit kastje zou bij mijn bed blijven. De verpleegkundige nam mij mee naar mijn bed. Ik moest er om 09:30 zijn. Ze gaf ook al een paar keer aan. Meid meid wat hoest jij!!! HAHA het maakte mij niets meer uit, was allang blij dat de operatie door kon gaan. (nog niet wetende dat het hoesten machtig veel pijn ging doen). Intussen werd alles al klaargemaakt. Infuus, anesthesist die dingen met mij doornam en vervolgens kwam dr.Smulders.

Waar ik namelijk altijd last van had: wisselende grootte van mijn borsten. Ene week had ik pammie formaat (voor mijn doen) en het andere moment waren ze geslonken tot iniminie. VRE-SE-LIJK. Heb in Januari een fantastische bikini gekocht! 1 maand later: VEEL te groot. Dus ik zat op het bed en zei tegen dr.Smulders: Heel gek ze zijn nu weer groter vergeleken met ons laatste gesprek. Waarop ze zei: als ik hier naar kijk heb jij geen kleine borsten dame! En toen legde ik dat verhaal uit.... toen moest ze grinnieken en zei ze: Komt helemaal goed, straks heb je prachtige borsten die volume blijven behouden. (Zo´n leuk mens!). Ze ging aftekenen en niet veel later werd ik meegenomen naar de OK.

Operatie.

Iedereen was heel netjes en vrolijk. Ik moest van mijn bedje klimmen op die heerlijke harde tafel. Grrr... Mijn armen moest ik spreiden en op twee ´tafeltjes´leggen. Kunnen we nog iets doen vroegen ze. Ik zo: Mag ik nog een keer mijn borsten zien? HAHA was wel een grappig moment. Nou toen moest ik aan leuke dingen denken en gaven ze aan dat ze de narcose toe gingen dienen en dat dat wat kan branden. Op de achtergrond hoor ik de anesthesist vertellen over het strand met een mooie strandtent... en toen was ik weg.

Verkoeverafdeling.

Iets minder dan een uur lag ik alweer op de verkoeverafdeling.

Had pijn maar het eerste wat ik zei: ooooh wat heb ik lekker geslapen zeg! HAHAHA.

Ik was totaal niet misselijk dus ik mocht al een beschuitje met wat thee. Alles ging eigenlijk goed. Af en toe kreeg ik wel wat extra´s tegen de pijn. Mijn familie mocht mij om 14:00 ophalen. Maarrrrr toen kwam het: Ik moest mij aankleden. Door het verband wat om mijn borsten zat ging dat natuurlijk moeilijker... Ik verging van de pijn maar hield natuurlijk mijn kaken op elkaar. Gelukkig zag de verpleegkundige dat het niet goed ging... net waarop ze zei: Volgens mij heb je heel veel pijn ofniet.... Ja hoor, werd ik zwart voor mijn ogen en oorsuizen... Ze heeft me snel neergelegd in bed en weer iets gegeven tegen de pijn. Later ging het weer goed en ook het aankleden. Vlak voordat ik werd opgehaald door mijn familie (inmiddesl 15:00) heb ik de sportBH meegekregen en informatie voor thuis.

Terugreis.

Nou de terugreis was een ramp.

Pijn! Flauwgevallen! Kwam pas in mijn woonplaats weer bij. Had 1 voordeel: Heb niets vd terugreis gemerkt.

Thuis ging het redelijk. Heb netjes de pijnstilling genomen en paracetamol.

Ik heb zoveel last gekregen van het verband!!!! Heb de eerste avond eerst nog 2x overgegeven en ´snachts rond hafl 2 hebben mijn vriend en ik het verband eraf gehaald. Ik was zooo kortademig en misselijk ervan. En ik was natuurlijk ook nog hartstikke ziek/benauwd van die griep.

Het verband ging eraf en we schrokken enorm! Oeiii dit zag er niet mooi uit. Het leken wel 2 kegels. We zeiden allebei niets.

De 1e nacht amper geslapen, veel pijn gehad, maar ik was zooo blij dat dat verband eraf was! Ik kon tenminste weer ademhalen.

Dinsdagochtend ging het vrij goed maar ik kon haast niets. ´Smiddags heeft mijn moeder mij onder de douche gedaan. oooochh heerlijk die warme stralen op mijn zere rug! En meiden: wat zagen mijn borsten er mooi uit!!! Ze waren natuurlijk wel erg strak en glimmend, maar wat waren ze mooi!

De hele week heb ik wel iemand bij mij gehad omdat ik niets kon. De pijn was nog wel te doen.

Enige knelpunten: De sportbh, de nachten, gaan liggen en overeind komen, rugpijn.

2e week: Gaat echt veel beter. Weinig pijn in mijn borsten. Wel rugpijn en slechte nachten. Gebruik nog maar 1 x per dag paracetamol en dat is voor de nacht. Mijn griepverschijnselen zijn bijna over.... Ik hoest nog wel af en toe wat nog steeds pijnlijk is.

Heb helaas deze week 1 x te gek gedaan qua activiteiten en moest noodgedwongen 2x zelfstandig omhoog komen. Pffff wat een pijn!!! Maar heb nu al 2 dagen complete rust genomen en nu gaat het weer stukken beter.

A.s. donderdag knippen ze de knoopjes door in de kliniek. (Heb oplosbare hechtingen). Ben erg benieuwd wat ze ervan zeggen/vinden.

Ben wel erg onzeker deze week over de grootte van de borsten. Ze worden kleiner en kleiner terwijl er nog steeds een zwelling onderaan zit. Dus hoop niet dat ze zo blijven maar toch nog weer wat voller worden. Maar goed: geduld, geduld.

Ik zie dat mijn verhaal al lekker lang is geworden dus ik ga stoppen hhahahahaha....

Liefs Sizzlie.

Ps: Foto´s staan wel in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je zo in een tshirt ziet hoe het eruit ziet ben je weer ff blijer natuurlijk :)

pff heb daarstraks n corset gepast van mn nicht, en ze zei ja dat is het hopelijk want nu ga ik verder opruime, vindt het zo stom.. ik ben nog altijd redelijk afhankelijk, toch met kleren. Ik zit hier nu met mn broekknop open zucht :P kleedjes gaat niet want ik heb altijd kou :(

kan niet wachten om alles zelf te kunnen passen, hoe de kleding nu eindelijk staat..

Hopelijk is je vriend zo lief om je al iets te laten passen :)

Haha dat sporten moet nog wat wachten, straks kunnen we weer werken aan het droomlichaam haha

heb ook wat op de crosstrainer gestaan maar maar 5 minuten, ben altijd zo snel moe :(

Ik had pf aa of a, geen idee en zal het nooit weten :) met 500 cc nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Railbabe19 Hahaha irritant he dat je je knoop niet dicht kan krijgen. Heb tot nu toe 1 broek aangehad die ik niet dicht kreeg.... Maar gelukkig kwam vriendlief binnen om even te helpen.

Heb gisteravond hetzelfde shirtje aangedaan (zonder bh) als tijdens het passen bij de kliniek.

Eerst was het een ramp om dat shirtje aan te krijgen. Letterlijk en figuurlijk: Veel pijn en moeite. HAHA!

Uiteraard was ik blij met hoe het eruit zag, maar de onzekerheid over de grootte van mijn borsten neemt alleen maar toe. Ik twijfel erg of ik ze toch niet groter had moeten doen. Als ik kijk naar hoe ze er nu uitzien in datzelfde shirtje als tijdens de pas sessie, dan zijn ze nu echt wel kleiner.

Mijn vriend en 2 vriendinnen vinden mijn borsten hartstikke mooi en goed bij mijn postuur staan maar ze kunnen mij nog niet overtuigen..... Donderdag moet ik weer naar de kliniek om de knoopjes door te knippen van de oplosbare hechting en YES mag de tape eraf.

Ik hoop dat ze mij in de kliniek nog wat kunnen geruststellen en anders inderdaad: wachten en geduld hebben!!!

Gekkie!!! Je bent natuurlijk nog moe van de narcose.... Nu na 2 weken wordt het beter bij mij en kan ik overdag niet meer slapen. :-D HAHA.... Niet zo gek dus dat je het niet vol kunt houden op de crosstrainer. (Ik mag helemaal nog niet sporten).

Wat voor sport doe jij normaal gesproken?

LIefs Sizzlie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marisjuh heb jij ook foto's van jouw borsten?

Ben erg benieuwd hoe het bij jouw eruit ziet omdat jij voor rond hebt gekozen. Zit veel op het forum via mijn iPhone ennnnn dan kan ik niet goed alle functies gebruiken :-( haha dus misschien heb je ze wel erop gezet maar kan ik ze niet zien...

Wanneer heb jij je bv gehad?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een bericht om iets van me af te schrijven hoor!!

Wat zijn jullie allemaal lief zeg. De reacties op mijn topic en ook op de foto's. Dat doet me wel goed.

Had vandaag een baal dag.... Vakantie....vriend continu aan het klussen.... ik kan nog niet al te gek doen... ik verveel me gigantisch...en de rest vd week is hij ook druk.... Pffff!

Jeetje wat kan je je dan ff ellendig voelen.... We zouden alleen donderdag en zondag even tijd hebben samen.... Donderdag is maar een halve dag omdat we naar de kliniek moeten. Vandaag heb ik mij zo vreselijk verveeld! Nouuuu en wat gaan we dan doen? Jawel: piekeren! Conclusie: niet goed!!! Ik moet ff weg en ff wat leuks doen!

En yes eindelijk heeft hij door (na veel kletsen) dat dat misschien toch wel even goed is. Dus de klus van morgen wordt een week opgeschoven. Dus morgen voor het eerst een stukje fietsen, terrasje pikken, lekker langs het water wandelen en heerlijk uit eten. Dus van een eenzame verveeld dag wat het morgen zou worden naar een zeer leuke dag! Jeej blij zijn!

Moest ik even kwijt :-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Hihi ... join the club ... heb ook even aan de mouw geschud en een zee-uitstapje losgekregen ;o))) ... MAAR NU is hij alweer druk bezig in zijn tuin ... druk druk druk en jij (ik) voelt je dan alsof je een 'luierik' bent hé maar het gaat gewoon nog allemaal niet zo goed.

Zet het van je af en geniet morgen DUBBEL en DIK van je vrije LEUKE dag hoor! Mannen kunnen soms zooooo pffff ... mja ... emoleeg zijn hé op dat vlak, dus moeten we soms es gillen :o).

Liefs en kopje op hoor x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update!

Donderdag zijn de hechtingen verwijderd. De verpleegkundige trok wel erg hard aan het knoopje aan de rechter kant. Naar mijn idee iets te hard waardoor ze misschien teveel weggeknipt heeft van de oplosbare hechting.... Met als resultaat: Een bloedend wondje en nu een lelijk litteken rechts.

Maarrrr ben inmiddesl bezig met het smeren van Amiflor stoten en vallen gel en als alles helemaal geheeld is dan ga ik over op Bio oil.

Ben inmiddels ook meer happy met mijn borsten. Vindt idd dat ze goed bij mijn postuur passen en mochten ze toch iets groter worden wat iedereen hier zegt, dan is dat alleen maar mooi meegenomen.

De foto´s van de littekens heb ik online gezet.

Momenteel zijn mijn borsten behoorlijk gespannen en wat gevoelig.... Maarrrr kunnen natuurlijk ook hormonen zijn die eens per maand opspelen HAHA.

@(not so proud yet)Mary. Wat leuk dat je toch nog even weg bent geweest. (Wij zijn naar Urk geweest en het was echt heerlijk). FF geen muren die op je af komen of dat je idd denkt: wat ben ik een luilak :D HAHAHA. Hebben jullie inmiddels alweer iets leuks gedaan of issie echt alleen maar aan het werk?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat een tuttebel dat je ging bloeden bij het uithalen van die hechtingen :92: Die zou ik wat anders verteld hebben haha.

Maar over dat litteken hoef je je denk ik niet zoveel zorgen te maken, al is het wel balen! Uiteindelijk zal het een wit streepje worden, na een tijdje en dan zie je er evengoed niet veel meer van....

Ik vind het wel een beetje mutserig dat dit gebeurd is..... Had ze dr bril niet op of zo????

Als het je achteraf gaat storen he, dan bewaar ff deze foto's en denk goed na over de naam van diegene die dit gedaan heeft, dan kun je altijd een littekencorrectie laten doen, mocht je dat nodig vinden. Geef wel in de kliniek aan, aan je arts hoe dit gebeurd is... of stuur even een email met foto naar je kliniek, dan heb je in een later stadium eventueel iets om op terug te vallen!

Nou ja, je moet zelf weten of je het doet haha, maar dat zou ik doen. Die domme muts..... :93: Sorry, zit me in jouw plaats alweer te ergeren :45:

voor de rest ziet het er wel echt prachtig uit hoor en je litteken gaat ook veel minder zichtbaar worden!

Hoe gaat het met rustig aan doen???? :D

Je zult langzamerhand wel echt al steeds meer kunnen he!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeejjj ben blij!

Ik voel me goed en kan alweer heel veel. Vandaag 4 weken PO.

Schakelen gaat nog wel moeilijk (lang leve een oudere auto), waag me nog niet aan ramen wassen en stofzuigen, maar verder lukt al heel veel!

Linker litteken geneest heel mooi! Ai en rechts: tja die zit echt behoorlijk hoog en is aan het uiteinde dik en rood. Maar ik wacht het rustig af en intussen ben ik lekker aan het smeren! :-)

Kan wel merken als ik teveel heb gedaan dat mijn borsten op gaan zetten en harder worden.

Nog twee weken en dan: bh's kopen!!!!!!!! Zin in!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal!

Ik ben inmiddels 6wkn po.

Heb mijn eerste bh en bikini gekocht.

Jeej 70D!

Op zich gaat alles goed! Kan zo goed als alles weer ook al probeer ik zware dingen tillen etc nog zoveel mogelijk te vermijden.

Officieel mag ik weer sporten zoals voorheen. Ook met gewichten ed. Zouden jullie dit nu alweer doen? Ik slaap nog wel met de sport bh en thuis heb ik hem ook nog aan. Als ik wegga wissel ik af met de gewone bh. Jeeej geen vulling hahaha... Zo raar! De verkoopster pakte een 70d dus ik zei: nou die is veel te groot dje gaat nooit passen. Maar het paste wel degelijk hahaha!

Wel heb ik pijn/jeuk aan de zijkanten van mijn borsten. Net alsof de zijkant van de bh te strak heeft gezeten. Zo'n gevoel is het. Met of zonder bh. En gedurende de hele dag. Soms minder soms erger.

Verder mag ik denk ik zeker niet klagen en ben ik erg blij mee.

Dit was mijn update. Zal binnenkort even weer foto's online zetten.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.