Jump to content

Recommended Posts

Hallo dames!

Ik antwoordde net in een topic, dat ik een poll wilde plaatsen, omdat ik nieuwsgierig was, hoeveel procent van de dames hier zus of zo ervaren (hebben).

Helaas zie ik niet, hoe ik dit kan doen, en las dat de admin in mei dezelfde vraag heeft gekregen en hier nog over wilde nadenken..

Ik heb haar zojuist een pb gestuurd, of ze al weet of dit binnenkort mogelijk is :D Ik ben benieuwd!

De Poll, die ik dus wilde starten is:

Welke borst heb je meer last?

A : links

B : rechts

C : allebei even veel

D : anders, nl....

Mijn antwoord zou zijn: A..

:119:

Ik heb D... ik heb namelijk geen last van mijn borsten. Natuurlijk wel wat steekjes gehad enzo in de eerste dagen, maar heb er eigenlijk geen last van gehad.

@Jinxx.. hoe ga je dit nu bijhouden? :lol: anders zien we geen uitslag

:116: liefs

@Jinxx.. hoe ga je dit nu bijhouden? :lol: anders zien we geen uitslag

:116: liefs

Hahaha ja das een goeie vraag :38: Dáárom wilde ik het dus als poll posten :rolleyes:

Nou ja als iedereen hier gewoon zijn lettertje post, wordt het lettertjes tellen denk ik :D

En mss dat de admin de mogelijkheid van een poll alsnog activeert!! :101:

Guest Kelly71
Hallo dames!

Ik antwoordde net in een topic, dat ik een poll wilde plaatsen, omdat ik nieuwsgierig was, hoeveel procent van de dames hier zus of zo ervaren (hebben).

Helaas zie ik niet, hoe ik dit kan doen, en las dat de admin in mei dezelfde vraag heeft gekregen en hier nog over wilde nadenken..

Ik heb haar zojuist een pb gestuurd, of ze al weet of dit binnenkort mogelijk is :D Ik ben benieuwd!

De Poll, die ik dus wilde starten is:

Welke borst heb je meer last?

Mijn antwoord zou zijn: A..

Mijn antwoord zou zijn B. Niet dat ik veel last heb maar bij rechts zit altijd mijn bh randje precies op het litteken en dat irriteert som een beetje, vooral als het een beetje zweet.

Groetjes Kelly

Ik heb je een PM'etje verstuurd

Polls is geen probleem hoor ...

maar maken we hier een aparte topic voor aan , of moeten polls gelijk waar mogelijk zijn ?

PM terug gestuurd ;)

Mijn idee is, gewoon 1 topic, waar de polls in staan.. zo heb je in 1 oogopslag alle polls bij elkaar...?

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.