Ga naar inhoud

tabel maten Sebbin


Deborah89

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Na een aantal keer te hebben gezocht naar de matentabel van Sebbin, heb ik die eindelijk gevonden :)

Vond (omdat er meerdere vrouwen Sebbin protheses hebben) dat deze ook maar op de site vermeld moeten worden :)

Kon van Cereform en Mcghanen etc. vanalles vinden, maar deze nog niet :) hopelijk hebben jullie er wat aan :)

Liefs Deborah

http://www.promedix.cz/soubory/Naturgel.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahhaa, ja ik kwam hem net tegen omdat ik bij google mijn ref. nr van de implantaten intoetste :) en toen kwam dit eruit rollen :)

Nou hebben we volgens mij van alle 'belangrijke/grootste' merken wel de tabellen :)

Toch fijn om even na te kijken :).. ik dacht dat ik projectie 4,1 heb.. maar heb 4,9.. hihihii :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je denken BB? Het is ook nog maar kort geleden, maar heb niet echt het 'idee' of 'gevoel' dat ze nog 'groeien' zeg maar.. hihihi :)

Maar volgens de tabel zou het 4,9 moeten zijn :) Ze hebben dezelfde ref, en als enige dezelfde cc's.. :)

Nou ik hoop stiekem een klein beetje dat je gelijk heb :).. hihihii..

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

een 70F? Jemig :) Dat zou je echt niet zeggen zo op de foto? dacht meer dat je een goed gevulde D cup had.. hihihi :)

agh we zien wel :) Moet voorlopig nog minimaal 2 weken wachten voordat ik weer een keertje ga shoppen :) hihihi..

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

jeetje heb is ff in die tabel gekeken...eigenlijk weet ik met 300/350 cc nog helemaal niks. Nou ja, ik vertrouw erop dat de pc wel weet wat ze nodig heeft bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje heb is ff in die tabel gekeken...eigenlijk weet ik met 300/350 cc nog helemaal niks. Nou ja, ik vertrouw erop dat de pc wel weet wat ze nodig heeft bij mij.

heb je sebbin prothese ronde of anatomische ?

en welk profiel heb je ? dan kun je aantal projectie zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet alleen dat ik ronde krijg, welke profiel en de exacte inhoud wordt voor de operatie bekeken en ingemeten. Ik wordt ook door Stefanie Bosselaers geopereerd, net als jij zie ik. Lees over haar veel goede berichten en ben al eerder bij beaucare geopereerd dus vandaar mijn keus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet alleen dat ik ronde krijg, welke profiel en de exacte inhoud wordt voor de operatie bekeken en ingemeten. Ik wordt ook door Stefanie Bosselaers geopereerd, net als jij zie ik. Lees over haar veel goede berichten en ben al eerder bij beaucare geopereerd dus vandaar mijn keus.

wat leuk ! Dan komt het allemaa in orde ;-) ben er heel tevreden over toffe meid xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.