Ga naar inhoud

spleet tussen je borsten(decollete)


Aanbevolen berichten

maar je kunt dus wel vragen of ze ze dichter na elkaar toe kunt laten maken haha ?

Jazeker, maar niet iedere chirurg ziet dit zitten. Het is over het algemeen meer "snijden, prothese erin, en dichthechten maar" even heeeel kort door de bocht gezegd.

Maar het tussenstukje is in een aantal gevallen zeker wel aan te passen! De ene chirurg wil een situatie verbeteren en aanpassen, de andere houd de natuurlijke 'lijn' aan en doet verder niets.(wat uiteindelijk misschien ook wel het meest veilig is)

Bij mij is de spleet echt niet groot, maar ben bang dat als ik die borsten naar elkaar duw dat ik een uniboob ga krijgen? :(

de protheses zitten dicht opeen, gwn een lijn ertussen.

Dus ik durf dat niet goed te doen

Heb je recente foto's toevallig? Ben benieuwd hoe ze idd 'opgedroogd' zijn nu je ietsje verder bent ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt een klein beetje! Omdat ze achter je spier zitten maar dit scheel niet veel hoor ;)

Als je borsten dicht bij elkaak staan krijg je ook met achter de spier een spleetje maar staan ze ver uit elkaar zal dat na je bv ook zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft dr.Plovier het express zoveel mogelijk naar binnen toe verwerkt vanwege mn trechterborst ....kan er presies 1 vinger tussen doen .

Heb dus altijd ee spleetje met of zonder bh .

Spiek gerust eens bij mn foto's (na vriendjes verzoek)

Super! dan kan hij dit hopelijk bij mij ook doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker, maar niet iedere chirurg ziet dit zitten. Het is over het algemeen meer "snijden, prothese erin, en dichthechten maar" even heeeel kort door de bocht gezegd.

Maar het tussenstukje is in een aantal gevallen zeker wel aan te passen! De ene chirurg wil een situatie verbeteren en aanpassen, de andere houd de natuurlijke 'lijn' aan en doet verder niets (wat uiteindelijk misschien ook het meest veilig is)

Even een aanvulling van mijn kant nog op mijn eigen stukje tekst. Het staat er nu, alsof het bij íedereeeeeen mogelijk is.. het tussnstukje aanpassen.

Máár.. sommige borsten staan idd van nature verder uit elkaar, en als een chirurg een kleiner spleetje gaat maken, dan gaan je tepels wel naar buiten wijzen.

Uiteindelijk is het dan geen verbetering, en zal dit ook een reden zijn waarom er geen kleiner spleetje gemaakt kan worden.

haha sorry piepke was niet echt nederlands :o

ik bedoelde dat ze dat vast ook te ver kunnen losmaken zodat je borsten TEveel bij elkaar staan.

lijkt me een eng idee :s

Jazeker!! Dat is inderdaad een probleem en een risico ;) Dit is ook weer op te lossen door je spier opnieuw vast te hechten aan je borstbeen, maargoed...daar zit je niet op te wachten natuurlijk.

Het beste is het gewoon laten hoe het is, lichaam heeft zich van nature niet voor niets zo gevormd denk ik dan.

Maar soms kan een klein beetje minder ruimte tussen de boobs nét dat ene verschil zijn wat nodig is om het te verbeteren.

ik had gevraagd aan Dr. Visser of ze dat kon aanpassen maar dat deed ze niet. :( Nuja, het valt nogal mee hoor, maar ik zou toch wel eens een push-up willen proberen :D

Vandaar, dat ik mijn tekst aan ben gaan passen. Het is niet altijd mogelijk, soms levert de verbetering aan het spleetje, weer een ander nadeel op aan het uiterlijk van de borst.

Het is echt per persoon, per situatie verschillend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.