Ga naar inhoud

spleet tussen je borsten(decollete)


Aanbevolen berichten

meiden ik heb alweer een vraagje...

hoe zit het met de spleet tussen je borsten na een BV.

is die bij jullie nauwer geworden ?

als deze best groot is (weet niet wat groot is maar vraag t toch) heb je dan pech of is het op de 1 of andere manier toch smaller te krijgen.

mijn pc was aan t rekenen en aftekenen en toen hoorde ik hem zeggen 2 cm dat is wel normaal maar vroeg me eigenlijk (achteraf ) af hoe dat precies zit...

want als je geen bv hebt gehad kan je ze door middel van push up best naar elkaar toe duwen kan ik dat straks ook nog na een BV mocht dit nodig zijn?

ben dus benieuwd hoe dit bij jullie is na je BV

kan me pc wel mailen maar jullie spreken uit eigen ervaring ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Mijn spleet is niet groter geworden, in ieder geval, hij staatniet dichter bijeen als voor de bv. Met een bh die wat pusht kan ik wel een spleetje creeren, maar dan zit er echt ook wel veel bolling bovenop. Dan zie je dus echt wel dat t nepborsten zijn ;-)

Maar gewoon zonder bh staan ze mooi vooruit, met een flinke projectie, maar zonder grote spleet.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit voornamelijk afhangt van hoe je borsten voor de bv zijn. Je ziet dat bij vrouwen waarbij de borsten al dicht bij elkaar stonden, ze na de bv ook mooi dicht bij elkaar staan met een smal spleetje. Bij vrouwen waarbij de borsten ver uit elkaar staan zullen ze na de bv niet ineens dicht bij elkaar staan met een spleetje.

Wel heeft de breedte van het implantaat een beetje invloed. Bij mij had dr Plovier ervoor gekozen om wat meer cc te plaatsen (breder implantaat dus) omdat het anders volgens hem juist onnatuurlijker zou ogen doordat er een te grote ruimte tussen zou ontstaan. En ik had al high profile en die zijn al wat smaller dus dat was volgens hem nodig.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

De chirurg kan je spleetje in een aantal gevallen zeker wel aanpassen. Sommige chirurgen nemen de snelste weg, en plaatsen een implantaat die de 'natuurlijke weg' van je eigen borst volgen.

Andere chirurgen passen dingen aan, zodat de 'natuurlijke weg' mooier wordt, deze wordt dan aangepast. Je borstspieren worden dan verder ingesneden naar je borstbeen toe zodat de ruimte daar kleiner wordt. Hier zit wel een risico aan verbonden, en alleen een zeer kundig chirurg moet zich hieraan wagen.

Zo weet ik van dr Plovier dat hij BIJ IEDEREEN een afstand van een vingerdikte tussen de borsten probeert te maken. Dus als je bij hem komt met een ruimte van 4 cm tussen je borsten, dan heb je na de operatie een afstand van max 2 cm tussen je borsten.

Natuurlijke borsten zijn makkelijker tegen elkaar te duwen met een push up dan protheseborsten. Als je in de natuurlijke situatie nogal wat ruimte tussenbeide hebt, dan heb je je 'vetjes' die je tegen elkaar kan vormen.

Als je natuurlijke (grote) ruimte ná je borstvergroting niet wordt aangepast of verkleind, dan zul je met protheses bijna geen spleetje kunnen maken. Althans, niet zoals met echte borsten had gekund.

Mijn voorkeur gaat uit, maar een kleine ruimte tussen beide boobs. Máááárrrr.. een kleine ruimte tussen beide boobs kan ook risico's met zich meebrengen! Zoals een uniboob, een uniboob (symnastia) is zoals het woord het al zegt : uni boob, één borst.

De protheses raken elkaar aan op het borstbeen waardoor ze 1 borst lijken.

Dit kan gebeuren als de arts tever door heeft gesneden richting borstbeen, in combi met iets te brede prothese, de ruimte is dan te klein geworden en de protheses te zwaar. Het hoeft niet perse altijd een fout van de chirurg te zijn. Meiden die zeer slank zijn, en hun protheses dicht op elkaar hebben staan, kunnen na gewichtsverlies deze complicatie krijgen, puur omdat het vetweefsel verdwijnt tussen de borsten/borstbeen. Hierdoor heeft de prothese minder weerstand en kunnen ze makkelijker tegen elkaar aan komen.

Hier een kort animatie filmpje over de ingreep van het herstellen van een uniboob. (geen bloed, puur animatie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus als ik t goed begrijp na dat filmpje zijn er gewoon iets bredere protheses gebruikt bij meiden die normaal al een flinke spleet hadden....

ik vind het niet in alle gevallen mooi staan,met kleding wel maar als je naakt ben en staan heel dicht bij elkaar vind ik het soms weer zo nep overkomen...maar ja aan de andere kant wie ziet je nou naakt :P

tis ook niet zozeer dat ik perse een nauw spleetje wil maar was gewoon benieuwd omdat ik me pc erover hoorde rekenen zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ,na Piepke dr verhaal hoeft niemand meer iets te zeggen hahaha,dat is duidelijke taal!

Allemaal naar dr Plovier . :45:

Ja ik had voor mn bv dus echt een fet spleetje als ik een push up aan deed,en nu dus niet,ja met een goede bh wel,maar toch he!

En ben daar eigenlijk best kwaad over,besefte ik later pas. :93:

Want ik ging speciaal daarvoor een bv laten doen,om die push ups te verbranden en gewone bhs aan te kunnen zonder gedoe,wat ik vond ze echt niet lkkr zitten.

Dus mn pc heeft daar niet te lang bij stil gestaan en had dat wel moeten doen vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik had eerst helemaal geen spleet! haha

Maar nu staan ze ietsjes uit elkaar, ze vallen natuurlijk. Bij pushup krijg ik ze wel goed bij elkaar hoor, maar dan zit er nog iets of wat ruimte tussen. Het is niet zo dat er 2 tieten vast op elkaar geplakt staan.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een slogan voor onze kliniek BB: beter 1 tiet, dan 2 ongelijke tieten :)

één voor de prijs van twee :43:

Beter 1 tiet in de hand, dan 2 in de lucht.

Beter een goede tiet, dan een verre vriend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een slogan voor onze kliniek BB: beter 1 tiet, dan 2 ongelijke tieten :)

nou... en bedankt.. :(

Niet zo sipjes Lins :54:

Grapje onderling tussen de dames moet kunnen ;) Bboob heeft namelijk ongelijke boobies en gaat nu wééééééderom voor een betaalde heroperatie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een hand afstand tussen mn borsten!!

Nu na mn bv zijn ze groter en lijkt de afstand kleiner :D

Met een flinke push up krijg ik zelfs een spleetje maar in een gewone bh zit er een flinke geul maar is al een verbetering met niks :D

Heeft echt met je eigen stand borsten te maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

veranderd er eigenlijk nog veel aan die "spleet"....

er zit bij mij idd een flinke vinger tussen... was vroeger ook wel....

met bh is het mooi 1 vinger. (tjee wat een gevinger hier!)......

daar ik pas 3 wkn po ben, kan ik nog niet mee praten over een pushup...

doen we over een maand of 6 of zo weer wel (of het eerste jaar niet geloof ik?)....

maar ben wel tevreden.....!!!

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is de spleet echt niet groot, maar ben bang dat als ik die borsten naar elkaar duw dat ik een uniboob ga krijgen? :(

maar als je boobs al mooi bij elkaar staan heb je toch geen bh nodig die dat wel doet ;)

Dat hangt er ook vanaf Tjikkie, tot hoever de chirurg naar je borstbeen toe de spier in kan snijden :35:

maar daar dat kan vast ook te vergaan!bah bah daar wil ik niet aan denken want moet nog onder te mes haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.