Ga naar inhoud

Welke bh?


Anominous

Aanbevolen berichten

Hoi dames met ervaring :D

Ik ben nog opzoek naar een gepaste BH om te kopen voor als het mijn dag is.. Ik dacht eentje te kopen met de sluiting vooraan. Gisteren kreeg ik een brief van de PC waarin stond dat ik een bh met sluiting achteraan moest meenemen. Is dat niet ongelofelijk onhandig? :P

Welke neem ik dan het best? Dacht aan Triumph TriAction (http://www.sportbeha.com/index.php?action=article&aid=104&group_id=8&lang=NL)

Is het aan te raden eentje te kopen met vooraan de sluiting? En voor 's nachts ?

Thx ladies

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG???!!! Een achtersluiting?

Ohh neee.. die vind ik nu NOG STEEDS een ramp (10 mnd po). Vind de voorsluiting geweldig handig en zou niet weten hoe ik de eerste weken po überhaupt een achtersluiting had moeten openen (ja.. de band alleen omdoen, dan naar voren draaien zodat je hem op je buik kan sluiten, dan weer terugdraaien, en dan de armen erin.

Maarre, ik zou zeggen : Koop aub een voorsluiting want die zijn zó ideaal!!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha piepke,

Da dacht ik dus ook :D vind het vreemd dat zij dat uitdrukkelijk in de brief zetten, met achtersluiting.. Toch ook onhandig voor hun? :) zal er toch zo maar eentje kopen voor dan, maar eens ik thuis ben toch ook eentje met voorsluiting :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.