Ga naar inhoud

Valt het anderen op dat je geopereerd ben?


Chloe09

Aanbevolen berichten

Ik kan de eer altijd aan mezelf houden maar het komt wel regelmatig voor, dat ik terwijl ik langsloop zeg "jaaaa dat is schrikken hè" :36:

En dat is áltijd tegen vrouwen, die het dan niet op kunnen brengen om een beetje onopvallend hun vriend/vriendin aan te tikken.

Ik heb ook nog nóóit een reactie teruggekregen op dat moment :44: En het zijn áltijd vrouwen, altijd!

Mannen voelen zich nog een beetje ongemakkelijk en die zie je bewust zo onopvallend mogelijk proberen te kijken, dat kan ik dan wel waarderen en die krijgen met wat geluk nog een glimlach terug van me gewoon omdat ze zo hun best doen NIET te kijken :152:

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, er zijn er ook die uit reactie iets zeggen tegen hun vrienden in de trant van "sodejuuuu!" maargoed dat is aan mezelf. Ik kan ook in een floddershirt de deur uitgaan en dan ben je er ook vanaf ;)

Moet zo lachen...ik zie dat echt helemaal voor me.. :75::126::13::125: .

Knap van jou.. :136: ..ik wou dat ik zo in elkaar stak..maarja...aard van het beestje.. :139:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn BV staat gepland voor 4/10 maar ik maak me al zorgen om de reacties en vooral op het werk.. kHoop dat dit niet teveel zal opvallen! Ook mijn ouders mogen dit zeker niet weten! Ze zouden er niet kunnen om lachen..

Tips zijn altijd welkom :) Zou je nergens zo'n soort protheses kunnen kopen die je los kunt dragen samen met een gewone bh? Om al te wennen aan de grote?

Grjts x

Ja Liesje, ik gebruik deze ook en ze zijn inderdaad veel groter! Maar mijn vriend zegt dat het toch veel zal opvallen al gaan de protheses niet zo groot zijn! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Liesje, ik gebruik deze ook en ze zijn inderdaad veel groter! Maar mijn vriend zegt dat het toch veel zal opvallen al gaan de protheses niet zo groot zijn! Liefs

Als je perse wil dat ze NU al zien dat je grotere boobs hebt, dan draag 2 maximizers over elkaar? Een grotere maat maximizer kopen, eventueel schoudervulling (??) erin en een goed strak truitje aan zodat de nadruk er echt op ligt ;) Dan heb je al 2 cupmaten groter, en zal het zeker niet opvallen als je uiteindelijk geopereerd bent :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Starende mensen .... jep!

Hier een voorbeeld van Piepke die de Efteling binnenloopt :118::blink:

http://desmond.image...jpg&res=landing

Mocht je jezelf hierop herkennen.... yes it was me!!! :136:

HAHAHAHAHAAAAA

Piepke.....

(ik was het niet!!!)

wat een humor! super gedaan!!!!!

eigenlijk zou je met een groep forum-vriendinnen een dag erop uit moeten gaan... en idd kijken of er reacties komen?!

Cloe, om op jouw topicvraag terug te komen....

mijn reacties zijn een stuk minder als die van Piepke...

mensen die het niet weten is het niet opgevallen.

1 vriendin die het wel wist, maar wat later terug kwam van vakantie, was van de week bij me....

ze had gehoord van "flappie" (heel lang verhaal zie mijn topic), en vroeg hoe het met me ging...

en.... zegt ze....

wanneer ga je onder het mes voor je boobies???

ehhhhh lieverd... 3 weken geleden!!!!!

:44::5: :5: :5: :5:

oeps.... ze kleurde wel wat en had het niet gezien......

maar toen mijn boobies ff bloot waren zag ze we wat verschil!!! :118: :118: :118: :118:

en ikke... WAT verschil? joh... mega verschil...

tja zegt ze... ik had gedacht dat ze veel groter zouden zijn na een bv....

denk dat dat ook is van sommigen, dat ze verwachten dat je met hele grote borsten terug komt... maar dat is niet altijd zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het ook zo, dat mensen die niet weten dat ik een borstvergroting het volgens mij niet zien, of er in ieder geval niks van zeggen... Maar ik droeg van te voren natuurlijk altijd push up...

Bij een strak truitje, zie je het wel degelijk nu haha en ik zie ook wel eens mensen kijken.... Maarja :106: ze weten het dan niet zeker he... Ze denken alleen maar: zo hey! is me nooit opgevallen dat BB vooraan in de rij gestaan heeft bij de borsten... Ze zullen niet als eerste denken: heeft die een bv gehad haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

ik draag nu al maximizer en ben heel open en vertel ook gewoon dat ik nieuwe borsten krijg!

maar joh wat zijn er toch veel zeggen: waarom... is toch niet nodig ( dan zeg ik .... wat je nu ziet is allemaal nep!!)

en wat je ook zeg ik laat het toch doen... moet je ze dan zien kijken haha

gelukkig leven mijn ouders en familie allemaal mee en hebben nog nooit iets negatiefs gezegt

en krijg ik straks ... weer borsten ...... en zal ze ook laten zien ook ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me op voorhand zoveel zorgen gemaakt, en allemaal voor niets.

Mijn vader, zus, partner (duh!), schoonouders en naaste vriendinnen (3) weten het en die vinden het echt mooi *proud*

De rest van de wereld heeft het niet gemerkt, ik denk idd dat wij echt zo 'boobs-obsessed' zijn dat het ons wel zou opvallen maar de anderen dus niet.

Ach ja, borst vooruit en hopsakee!!!!

By the way, Piepke, ik schaam me in de plaats van die onbeschofterikken, ik zou ook wel eens kijken moest je passeren (tja, ik ben nu eenmaal geobsedeerd door tieten :46: ) maar nooit zo staren!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vader, zus, partner (duh!), schoonouders en naaste vriendinnen (3) weten het en die vinden het echt mooi *proud*

De rest van de wereld heeft het niet gemerkt, ik denk idd dat wij echt zo 'boobs-obsessed' zijn dat het ons wel zou opvallen maar de anderen dus niet.

Ach ja, borst vooruit en hopsakee!!!!

By the way, Piepke, ik schaam me in de plaats van die onbeschofterikken, ik zou ook wel eens kijken moest je passeren (tja, ik ben nu eenmaal geobsedeerd door tieten :46: ) maar nooit zo staren!

x

Heeeel fijn dat de mensen dicht bij je het zo mooi vinden en je niet op weerstand van hun kant bent gestuit. Altijd fijn als ze hierin achter je staan en het dan ook nog eens mooi vinden! :35:

Net wat je zegt, wij zijn boob obsessed, en herkennen de neppertjes zo ongeveer nog wel door een dikke coltrui heen :45:

En plaatsvervangend schamen hoef je niet hoor, ik heb het hun vergeven :P;)

Ik ben ook een tietenfreak, ik kijk ook als ik een stel flinke tetters voorbij zie komen maar glimlach er altijd vriendelijk bij mochten ze me per ongeluk zien gluren hahahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hilarisch Piepke! heb smakelijk om staan lachen,

maar sjeeee dat is wel heel ongegeneerd staren zeg,

wel stoer een foto nemen:)

Ik lees verder ff mee,

ook ik vroeg me dit af namelijk,

wel interessant naar de antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm...zou het eigenlijk nog niet weten? Misschien dadelijk in de zomer? Want in de winter zie je er echt niks van.

En bij mij weet eigenlijk ook iedereen het, heb nog net geen vlag uitgehangen of een "geboortebord" van de tweeling in de tuin gezet,hahaha!

En ik denk degene die het dus niet weten, buren enzo, het echt niet zullen zien. Even afwachten op de zomer dus maar!

Xxx

Ps. Je kunt je er inderdaad op kleden dat scheelt zoooo veel! Ik kan truitjes aandoen en dan HALLO miss titty! En wat wijdere dingen nu dus en dan ogen ze als B of C? (hoewel ik dus E heb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.