Ga naar inhoud

Valt het anderen op dat je geopereerd ben?


Chloe09

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Of je nu een borstvergroting, verkleining of lift heb gehad de volgende vraag: Valt het anderen (die niet van de OK afweten) op dat je geopereerd ben? En zoja, krijg je hier reacties over? Het verschilt natuurlijk erg van persoon tot persoon en hoe groot (soms letterlijk :6: ) de verandering is. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes, Chloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij valt het de meeste mensen niet op, zeker niet in ''gewone dagelijkse kleding''. Heb er ongeveer 1 goede cupmaat bijgekregen. Een collega bekeek me wel van top tot teen en zei: er is iets anders aan je, maar wat? Heb verder niks gezegd :6: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is perfect te verbergen, kan zelfs A lijken te hebben terwijl ik nu D/E heb :)

draag nog steeds kliniekbh met band, dus dat is moeilijk te verbergen daarom draag ik hemden. Lijk er ook weinig in te hebben met die kliniekbh.

Maar met gewone bh en strakkere dingen valt het op natuurlijk :P

dit zou ik niet dragen bij mn famile, die hebben er geen zaken mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gewoon wat wijdere kleren draag de eerste paar maanden

en steeds iets strakkere kleren, dan is het zo geleidelijk

dan valt het volgens mij niemand op hoor ;-)

iig bij mij werkt het, mn moeder ist zelfs nog niet eens opgevallen ;p

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm... nee, ik heb nog niemand getroffen die me heeft gevraagd of ik iets aan mijn boobs heb laten doen.

Of ze het weten, of denken...? Geen idee?

Zelfs mijn vader heb ik pas 1x zien kijken van "uhm.... huh??!!!" maar wat zeggen Ho Maar ;)

Weet je wat het is, wij zijn zelf helemaal gefixeerd op boobs, zien ineens overal grotere mooiere boobs als we zelf nog geopereerd moeten worden. We zitten hele dagen borsten te bekijken en voorbeelden te bezoeken, dat zelfs de kassajuf bij de AH grondig geinspecteerd wordt door ons om te ontdekken wat voor borstjes ze heeft.

De andere mensen om ons heen (degene zonder boobvirus) die letten op de stoplichten, en hoeveel wisselgeld ze terugkrijgen :45:

Die zijn een stúk minder boobminded, dus het valt echt mee met reacties of opmerkingen! Ik zou tegen de meiden die zich hierover onwenning voelen willen zeggen : ga je niet opgelaten voelen of verstoppen, bang dat mensen om je heen er wat van vragen. En als er eens iemand kijkt??? Dat betekend niet dat ze denken "Oohhhhh... zij heeft siliconen :140: " Dikke kans dat diegene zelf ook het boobvirus te pakken heeft óf gewoon denkt "hmz.. nice tits", dus de blik simpel beantwoorden met een vriendelijke glimlach :3:

hahahahah :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een strak shirt zou aantrekken naar mn ouders zouden ze t zeker zien,ik doe dus bewust kleding aan waarin je t niet echt kunt zien,naar mijn idee.

Ik ben zowiezo wel breder nu,maar geloof niet dat iemand dat echt in de gaten heeft.

Het verschil is bij mij wel behoorlijk,maar ik kan ermee toveren en ze verbergen,ja Vlinder Klok hahaha. :64:

Oh ja en donkere kleding aan helpt ook!En een bh zonder vulling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het door niemand opgemerkt...(of wel..?? :44: ) Maar er is toch niemand die zegt; heey, heb jij een borstvergroting gehad?

Sommigen zullen wel denken, zo, die heeft ook een enorme bos hout voor de deur. Maar dat ligt er ook aan wat je aanhebt. Ik kijk wel naar andermans boobies..(jaja..ook het boobie-virus.. :45: ) en zo zie ik sommigen ook wel eens in shirtjes en denk..wauw..wist niet dat die zo veel had..maar dan ga ik er ook niet van uit dat diegene een bv heeft gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

wij hadden dit weekend bezoek, en hadden eerst niets gezegd. en uiteindelijk toch gezegd en dan zei die vrouw sibiet da ze het al gezien had...

ik dacht nochtans dat het niet zo opviel...

die man had niets gezien, maar ja je kan als man moeilijk toegevn dat je naar mn borsten zat te kijken he :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik denk dat het vooral moeilijm is om het weg te steken voor de goede vrienden.

deze die je in bikini zagen en in een strak topje! ;)

dat is ook mijn partners vrees voor de bv..

Ah we zien wel. heb nog tijd om wat zakjes in de bh te steken en te zeggen dat ze groeien. :)

Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog andere ervaringen met starende, nietsvermoedende of enorm eerlijke mensen?

Starende mensen .... jep!

Hier een voorbeeld van Piepke die de Efteling binnenloopt :118::blink:

http://desmond.imageshack.us/Himg191/scaled.php?server=191&filename=fotomco.jpg&res=landing

Mocht je jezelf hierop herkennen.... yes it was me!!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn BV staat gepland voor 4/10 maar ik maak me al zorgen om de reacties en vooral op het werk.. kHoop dat dit niet teveel zal opvallen! Ook mijn ouders mogen dit zeker niet weten! Ze zouden er niet kunnen om lachen..

Tips zijn altijd welkom :) Zou je nergens zo'n soort protheses kunnen kopen die je los kunt dragen samen met een gewone bh? Om al te wennen aan de grote?

Grjts x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Starende mensen .... jep!

Hier een voorbeeld van Piepke die de Efteling binnenloopt :118::blink:

http://desmond.image...jpg&res=landing

Mocht je jezelf hierop herkennen.... yes it was me!!! :136:

:154: :154: :154:

Echt waar??? Niet te geloven...

Wat dacht jij; "Wat jullie kunnen, kan ik nog veel BETER"??

You go girl...

Maar jouw kids krijgen wel een voorkeurs-behandeling...laat die arme stumperds maar op het bankje zitten en wachten..hahahah :153:

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: :154: :154:

Echt waar??? Niet te geloven...

Wat dacht jij; "Wat jullie kunnen, kan ik nog veel BETER"??

Jaaaaaa joh! Normaal negeer ik het volledig..maar het was mijn man die erom moest zuchten en zei "oooh Piep...moet je toch eens naar links kijken, de nationale kijkdag is weer van start gegaan " :29:

Nou en ze bleven maar kijken, dus ik zet mijn zonnebril af en ik ging er eens goed voor staan dat ze helder beeld hadden..... ik denk dit kan niet waar zijn dat hun zo onfatsoenlijk blijvennnnn staren.

Maar jawel :45:

En toen zei ik "ooooh maar daar weet ik wel wat op" en toen heb ik vervolgens erg lachend 3 foto's van de dames (en 1 heer) gemaakt en ben grinnikend verder gelopen :105:

Vind het niet erg als mensen kijken, geen ramp.... ik heb het normaal echt niet door omdat ik er niet mee bezig ben. Ik wíl het niet eens weten.

Maar zo brutaal blijven staren met open mond..... nouja :45:

Ik zeg mijn kinderen ook altijd dat ze niet moeten staren en wijzen naar mensen waar 'iets' aan te zien is omdat dit niet netjes is, maar ach, misschien bewaar ik die tip voor het volgende ploegje starende mensen wat ik ergens anders weer tegen kom :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah piepke ik moest erg lachen om die foto van jou. Ik vind het zo onbeleefd. Je kan best even kijken daar hebben we ogen voor maar dan is het ook klaar. Fijn dat jij er zo goed mee omgaat want voor jouw boobs is een extra bubs zelfvertrouwen geen luxe.

En om toch nog op het topic te teageren. Mensen die het niet weten van mijn bvk zien het niet. En de mensen die het wel weten zien het soms ook niet. Wat een bh al niet doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn familie wist iedereen dat ik een bv ging laten doen. Aan de kant van mijn vriend niemand en hun is het toch opgevallen, mijn vriend zijn nicht kwam direct op mij af en vroeg meteen "wel wat is hier mee gebeurt? Beetje aan laten werken :-). En de stiefmoeder van mijn vriend zou het ook direct gezien hebben, maar durft er mij niet over aan te spreken maar gaat het toch wel lekker rondbazuinen.

Ik ben nochtans niet naar een hele grote maat gegaan. Vind het dus raar dat het voor hun zo opvalt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah piepke ik moest erg lachen om die foto van jou. Ik vind het zo onbeleefd. Je kan best even kijken daar hebben we ogen voor maar dan is het ook klaar. Fijn dat jij er zo goed mee omgaat want voor jouw boobs is een extra bubs zelfvertrouwen geen luxe.

hahaha het was echt hilarisch ja! Het hele bankje wat zich omdraaide en gewoon echt blééf staren :45:

Ik vind het ook brutaal wat ze deden, maar kan er niet boos om worden, eerder verbaasd ;) Ik kan ook in een los t-shirt gaan met mijn haren op een knot en een dikke zonnebril op, dan heb ik nergens last van. Dus ik moet ook niet klagen, het is logisch dat mensen kijken, net wat je zegt. Maar zó blijven staren... sja hahahaha!

Ik word wel geïrriteerd als ik starende mensen zie, die bewust een opmerking zouden maken zodat ik hem nètttt kan horen zeg maar :97:

Ik kan de eer altijd aan mezelf houden maar het komt wel regelmatig voor, dat ik terwijl ik langsloop zeg "jaaaa dat is schrikken hè" :36:

En dat is áltijd tegen vrouwen, die het dan niet op kunnen brengen om een beetje onopvallend hun vriend/vriendin aan te tikken.

Ik heb ook nog nóóit een reactie teruggekregen op dat moment :44: En het zijn áltijd vrouwen, altijd!

Mannen voelen zich nog een beetje ongemakkelijk en die zie je bewust zo onopvallend mogelijk proberen te kijken, dat kan ik dan wel waarderen en die krijgen met wat geluk nog een glimlach terug van me gewoon omdat ze zo hun best doen NIET te kijken :152:

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, er zijn er ook die uit reactie iets zeggen tegen hun vrienden in de trant van "sodejuuuu!" maargoed dat is aan mezelf. Ik kan ook in een floddershirt de deur uitgaan en dan ben je er ook vanaf ;)

Ow my god!! :P ik haat het als mensen zo kijken, ik word daar altijd onzeker door!!

Waauw zeg :o en die allemaal zo zien! :o

ikzelf wordt niet onzeker door mn borsten, maar ik denk altijd dat ze zo staren om me te kwetsen omdat ik lelijk ben of lelijk geschminkt ofzo :s

pff xx

hahaah jaaaaa ik weet wel wat je bedoelt hoor ;) Ik heb dat vroeger ook gehad, iedereen die keek.... daarvan dacht ik dat het om een negatieve reden was. Maar nu ben ik ouder, en wijzer... heb kindjes gekregen en weet nu beter hoe de mensen in elkaar steken en ik heb lekker met helemaal niemand iets te maken :46: Wat ze vinden mogen ze naar de politie brengen want ik heb er geen boodschap aan. :42:

Gewoon negeren, zelf niet rondkijken of de mensen kijken want dan wordt je stáááápelgek!

Haha fantastisch die foto Piepke! :D

Dat mensen zo durven te staren he! Geweldig dat je er gewoon een foto van genomen hebt! hahaha

hahaha leuk hè! Ik ga het zeker weer doen de volgende keer als we naar een drukke gelegenheid gaan :45:

Ongelooflijk dat ze zelfs blijven staren als je foto's van hun neemt??!! Ooh hoe erg!!

Maar wel erg grappig, die foto! :D :D

Ja he, en ik heb er 3 gemaakt dus het ging echt niet onopvallend van mijn kant uit. Ik was aan het wachten tot er 1 de ballen had te vragen wáárom ik in godsnaam een foto van ze nam, maar dat durfden ze dan toch maar niet denk ik???!!! :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.