Ga naar inhoud

herkend iemand dit? kapsel?


Aanbevolen berichten

Hello ladyss

Februari 2012 heb ik een bv gehad, 425 cc op de spier. alles is prima gegaan van operatie tot herstel.

Ben tevreden met alles en hoe het eruit ziet maar 1 borst is harder!

Mijn rechter borst is harder, je ziet er weinig vn maar voelt het wel. Als ik voor de spiegel sta gwn rechtop zie ik weinig verschil maar als ik me borst vooruitsteek en me handen omhoog doe is de rechter een bal en de linker natuurlijk. Als ik lig staat de rechter borst ( de hardere dus) rechterop als de linker. Wat kan dit zijn? Herkend iemand dit? Is dit kapsel denken jullie? Alvastt bedanktt

Liefss aylin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aylinnn

Als ik het verhaal zo hoor..... mijn eerste ingeving: kapselcontractie... :(

Echter, ik ben geen pc.... Dus kan ik er niet met zekerheid iets over zeggen. Om zeker te zijn van wat het is, zou ik een afspraak maken met je eigen pc en het overleggen. Deze kan je vertellen in welk stadium of in welke gradatie het zou zijn, als het een kapselcontractie zou zijn. Hij kan voelen, kijken en overleggen met je wat er eventueel aan gedaan kan worden.

Heel veel succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb jij ook dezelfde dingen zoals als je ligt de ene rechterop enzo?

ja, de ene is gewoon een bal, echt een silicone tiet en de ander natuurlijk. die ander heeft gewoon meer ruimte en huid.

Lins haar voorsituatie was ook al zo toch?! 1 grote en 1 kleine borst ;) De kleinste borst van Lins staat strak gevuld waardoor het verklaarbaar is wat er gebeurd.

Dit was in jou geval niet zo, dan lijkt het me niet logisch dat je na de operatie z'on verschil krijgt.

Ik sluit me aan bij BB, voor de zekerheid laten controleren :35: Het hoeft niets te zijn, maar je uitleg neigt idd een beetje naar kapselconcentratie. En ook dit hoeft geen ramp te zijn, het is maar net wat je er zelf mee wil, en wat je arts adviseert.

Misschien is de pocket ietsje minder ruim gemaakt waardoor het meer een balletje blijft?! Een consult plannen en dan heb je hopenlijk meer duidelijkheid :D

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

<p>

Lins haar voorsituatie was ook al zo toch?! 1 grote en 1 kleine borst ;) De kleinste borst van Lins staat strak gevuld waardoor het verklaarbaar is wat er gebeurd.

Dit was in jou geval niet zo, dan lijkt het me niet logisch dat je na de operatie z'on verschil krijgt.

Ik sluit me aan bij BB, voor de zekerheid laten controleren :35: Het hoeft niets te zijn, maar je uitleg neigt idd een beetje naar kapselconcentratie. En ook dit hoeft geen ramp te zijn, het is maar net wat je er zelf mee wil, en wat je arts adviseert.

Misschien is de pocket ietsje minder ruim gemaakt waardoor het meer een balletje blijft?! Een consult plannen en dan heb je hopenlijk meer duidelijkheid :D

Succes!!

bedankt voor je reactie , ik ga denk ik met me pc bellen vind het wel vervelend. Als het zo blijft maakt het me weinig uit maar als het erger word ja dan heb ik een probleem. Ga maar is een belletje plegen. Bedankt dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je ook kan doen is een duidelijk foto laten maken, en deze mailen naar je pc!! Succes, een belletje of mailtje kan geen kwaad, al is het maar om jezelf gerust te stellen. Twijfel is gewoon niet fijn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je ook kan doen is een duidelijk foto laten maken, en deze mailen naar je pc!! Succes, een belletje of mailtje kan geen kwaad, al is het maar om jezelf gerust te stellen. Twijfel is gewoon niet fijn :(

ja twijfel is vervelend dus heb net gebeld voor een afspraak, ze gaat eerst kijken wat het probleem is en als het idd kapsel is gaan ze het verwijderen. Dat word gelukkig gratis gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy bb ja betyer

Goed dat je gebeld hebt. Nu kan er idd tenminste iets aan gedaan worden als het nodig is :)

In onzekerheid blijven rondlopen, is niet prettig idd. Wanneer moet je terug?

xx BB

ik moet 2 oktober terug vind het wel spannend ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Nog even gedud moet ik hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.