Ga naar inhoud

Welke cupmaat inverhouding met mijn lengte en gewicht?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nog redelijk jong! nl 22 maar heb slechts een cupmaat van A75.

En eerlijk zijn ze niet goed gevormd bovenaan.

Ik ben info gaan vragen voor een borstvergroting.

Ik heb besloten het te doen maar, nu zegt iedereen een andere cupmaat.

Ik wil wel een mooie volle borst in die wel goed is in verhouding met mijn lichaam.

Ik ben ong 1m63 en weeg 52 kg..

Ik had gedacht aan een c - cup???

Iemand ervaring??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Mmmm ben 1m72 (bij huisdokter, thuis 1m70) en weeg zo'n 55kg ... had AA75 en ben naar B75 gegaan (tenminste, dat hoop ik, morgen mag het verband eraf). Heb met opzet énkel een B-cup gevraagd omdat iedereen me als 'platte' kent ... wil geen 'schockeffect'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik ben zelf 1.63 en 57 kg en heb ook gevraagd om een C cup, ik kwam ook af van een 75A. Ik kan je nog niet precies vertellen welke maat het is geworden omdat ik nog maar 2 weken PO bent, maar je kunt wel wat foto's kijken van hoe het nu is geworden met 340 cc.

Ik denk dat een C ook bij jou wel zou passen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf geen ervaring maar een c cup is toch mooi.

Normaal, niet te groot en niet te klein.

Precies goed ;)

Maar op consult meten ze je borst op.

En kunnen ze bekijken welke cup maat het mooiste bij je lijf staat. En wat er past.

Heel veel succes met het het besluit nemen van de grote.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

dit is voor ons heel moeilijk te zeggen. Als jij je pc goed uitlegt wat jij wilt, zal hij vast een goed advies kunnen geven.

Waar ben je eigenlijk op consult geweest en heb je al een datum?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi tessgun :D

doe anders bevoordeeld een bh aan van cup C en vul die dan helemaal en ga je voor de spiegel staan met een strak truitje aan om te kijken hoe dat uitziet . of een afspraak maken die kunne je ook veel vertelle :D

ik zelf wordt morgen om 11 uur geopereerd en ik wil ook een volle c en maak je geen zorgen om de leeftijd dat je jong bent , ik ben zelf ook net 21 geworden. en heb nog minder borsten als jou mij pc zei dat ik niet eens een cupmaat had dus 75 aaa ofzo :22: haha maar gelukkig dat er klinieken zijn he !! :68:

succes !!!!!

xxxx Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja welke cupmaat het beste bij je past, hangt helemaal van je eigen voorkeur af. Vind jij grote borsten mooi, of juist bescheiden. Ik denk zelf dat een c cup of een d cup mooi is!

Maar het beste is inderdaad op consult gaan en passen! Laat de pc eens zijn mening geven en ga aan de slag met zakjes water/rijst. Succes en heel veel plezier :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik bij de ps ging en hij bekeek mij zei hij dat een C cup

wel goed zou zijn maar, dat leek zo overdonderend! :)

Maar als ik dan eens ga googelen en kijken naar po van A naar C cup

dan vind ik deze prachtig!

Mijn vriend is bang dat ze te groot zouden kunnen zijn.

Maar heb al gelezen dat dit in het begin allemaal strak en stijf zit een later wat zakt en natuurlijker word.

Ik wil graag een volle mooie borst.. zodanig dat je van die push ups afkan en met je

eigen borsten kan "pronken" om het zo te zeggen..

Het probleem is een beetje dat ik alleen op consultatie moet gaan om de grote te bepalen.

Zal hij mij goed helpen en zeggen die is te groot of te klein...

Of gaat hij het echt aan mij overlaten( dan ben ik bang mij te overschatten) :107:

Ik zou graag in februari gaan voor een bv.

Maar hoe meer ik eraan denk hoe rapper het zou mogen van mij. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

dit is voor ons heel moeilijk te zeggen. Als jij je pc goed uitlegt wat jij wilt, zal hij vast een goed advies kunnen geven.

Waar ben je eigenlijk op consult geweest en heb je al een datum?

Liefs

hey,

Ik ben in AZ sint lucas geweest (Gent) bij ps Heints Frederic

Hij heeft me trouwens heel goede uitleg gegeven enz..

Ik had graag in februari gegaan.

Door omstandigheden (werk en hobby) kan het echter niet vroeger anders direct! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !

Ben 21 jaar, 164cm en weeg 50kg; ongeveer hetzelfde dus :)

Heb een kleine 75B. 29augustus word ik geopereerd en wil een mooie C bekomen. Hiervoor krijg ik anatomische prothesen, 245cc, achter de borstspier. Mocht van mijn pc tot 280cc gaan; maar wil geen "risico" nemen dat ze TE groot worden :)

Veel succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.