Ga naar inhoud

Bieb: 24 december 2012: Dr. van Drunen: Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Mij is vertelt dat ik elke week vanaf deze week ( nu mag ik 2 kilo tillen) een kilo extra mag tillen. Maar ik die rustig aan! Ik ben tandarts en heb m'n assistente alles vertelt en uitgelegd dat ze wat extra moet doen! Verder heb ik het m'n collega's niet vertelt! Het zal idd opvallen en als ze ernaar vragen zal ikhet vertellen anders niet! Zie het als iets wat ik voor mezelf heb gedaan en ben niemand verantwoording schuldig!

Heb nu 75E mijn kleding zit idd strakker maar heb nog niet veel aangehad alleen makkelijk zittende kleding geen strakke kleding kan mezelf niet goed aankleden. En heb ook geen afspraken gemaakt de eerste 2 weken! Ben benieuwd heb t er voor over nieuwe kleding te kopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bieb,


Gefeliciteerd met de prachtige boobies!
Mag ik vragen wat het verschil was tss je borsten voor de operatie aangezien je voor 350 en 400cc bent gegaan?
Ik zit namelijk ook met 2 verschillende cupmaten en mijn PC raad aan er niets aan te veranderen, maar ik twijfel.


thanks!

Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.