Ga naar inhoud

Bieb: 24 december 2012: Dr. van Drunen: Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Oke ja snap ik haha eindelijk woehoeee ja ik denk ook wel is hoor als die foto's van die meiden hier zie met grote boobs denk ik wauw ik wil ook meer als 260 cc hahaha maar dat gaat me helaas nie staan hihi :P ik blijf jouw ook volgen ben benieuwd hoe het jouw gaat verlopen Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hoi meiden weer een een update.

Ik ga 13 oktober nog een keer naar dr. van Drunen om de laatste vraagjes te stellen enzo....

Heb ik weer iets om naar toe te leven 24 december is nog zoooo ver.

Ik word 27 september nog geopereerd aan mijn neusbijholtes omdat ik een chronische neusbijholte ontsteking heb die met geen mogelijkheid weg te krijgen is!!!!!

Dus dat is minder, want in die operatie heb ik nou net helemaal geen zin bah bah bah. Echter als ik dan van de klachten af ben ben ik allang blij!!!

Heb ik in ieder geval alvast een narcose meegemaakt!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi meiden!

Vrolijk kerstfeest!! Gister was het dan eindelijk zover! Mijn nieuwe boobies!

Om 9 uur moest ik me melden in de bergmankliniek in Den Haag! Manlief en moeder waren mee!

Half 8 vertrokken van huis geen file dus veel te vroeg!! Haha

Werd heel lief ontvangen en mocht nog even rustig in mijn kamer met m'n supporters!

Toen kwam t moment van afscheid! Ging prima omdat ik niet zo zenuwachtig was!

Nog even rustig in bed " Kruimeltje " gekeken, heerlijk.

Toen kwam dokter van Drunen om me af te tekenen ( en daarbij ook de zenuwen).

Nadat ik helemaal gerustgesteld was nog even tv gekeken en half 10 werd ik opgehaald om naar de operatiekamer te lopen! Het was er zoooooo koud maar voor ik t wist was t infuus geprikt en was Biebje alweer op haar kamertje haha!

Werd rillend wakker en kreeg gelukkig een lekker warm blaas ding onder m'n deken jeetje wat had ik t koud! Maar bijna geen pijn!! Viel dat even mee! Even snel gegluurd en was zo blij!! Wat zijn ze mooi en groot! Whiehoe!! Toen nog even lkkr doorgeslapen moest goed rusten want m'n bloeddruk was veeeel te laag! Ander infuus! Toen ging hij mooi omhoog alleen toen t infuus op was ook weer mooi omlaag! Beetje jammer en stress! Ik uitgelegd dat m'n bloeddruk altijd erg laag is! Toen toch maar zo gelaten maar toch wat langer aan de monitor! Met de pijn nog steeds prima! Even foto gemaakt ( zie album). 3 uur mocht m'n mannetje bij me en die was er wel even mee aan! Geholpen met aankleden en half 4 na alle instructies naar huis! Onderweg kreeg m'n lief te horen dat hij dienst had op z'n stage en dat hij 6 uur in t ziekenhuis moest zijn tot en met vrijdagavond! Klote!!!! Stress stress stress gelukkig mocht ik lkkr bij m'n mammie logeren! En dat is ook gebeurd. Pijn werd gedurende de avond wel wat erger dus wat pijnstilling genomen maar mag zeker niet klagen! Lkkr all you need is love gekeken en daarna onder de wol goed geslapen tot nu! Pijn in m'n rug! Slaap namelijk nooit op m'n rug! De pijn is nog steeds dragelijk in m'n borsten!

T voelt als hevige spierpijn! Maar o wat heb ik t ervoor over en wat ben ik blij! Vandaag kerst zonder m'n lief helaas maar met moeder, broertje, schoonzus en stiefpappa! En natuurlijk mijn nieuwe boobies! Komt hopelijk helemaal goed! Ik hou jullie op de hoogte! Fijne kerst!!

Dikke kus Bieb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Gisteravond tijdens het naar bed gaan verdraaide ik me! Ik voelde in mijn rechterborst een soort branderige pijn! Nu voel ik dat bij inspanning nog steeds en ik maak me er zorgen over! Hebben jullie dit weleens gehad? Kan ook zo slecht slapen! Echt verschrikkelijk!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Napje!

Gaat echt heel goed! Met liggen en uit bed komen heb ik nog wat last maar verder gaat t echt heel goed! Ben ook super blij elke dag als ik in de spiegel kijk! Maandag zijn de hechtingen eruit gegaan en oooo wat zijn die littekens ( nu al) mooi! Zitten nu nog hechtpleisters op, als die er deze week niet zelf afgaan mag ik ze er maandag afhalen! Valt me allemaal reuze mee tot nu toe! Zou t zo weer doen! Dokter van Drunen is echt mijn held!

Mijn lichaam reageert heel duidelijk als ik niet genoeg rust neem dus doe echt rustig aan en hou me aan alle voorschriften! Maandag weer werken ben erg benieuwd hoe dat gaat!

X Bieb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bieb,

K ben blij om te lezen dat het goed met je gaat :) . Welke cupmaat heb je nu?

Wat ik me afvraag is of je kledingmaat nu ook veranderd is?

ik zou heel graag een D willen hebben (heb nu een lege b/c), maar dan passen mijn jurkjes toch niet meer?

Dan zou ik maat 38 moeten nemen omdat het dan wel bij mijn borsten past maar dan is het rond mijn buik te wijd.

Nu heb ik overal dezelfde maat, maar na de bv heb ik waarschijnlijk boven een maatje groter. Of valt dat wel mee?

Wat heb je trouwens verteld op je werk?

ik zit te bedenken wat ik zou gaan zeggen op het werk. Het valt natuurlijk wel op als ik na 2 weekjes terug ben met een grotere boezem.

En ik mag ook niet mijn laptop optillen, dat moet dan iemand anders voor mij doen

Hoelang mag je ook al weer niet tillen?

Liefs,

Napje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.