Ga naar inhoud

herstel;werk en skiën


Aanbevolen berichten

Hoewel ik nog niet bij een pc geweest ben (maak maandag een paar afspraken en ga voor een borstvergroting) zit ik toch met een paar dingen.

Daar zal de pc ook wel antwoord op hebben maar onder jullie geopereerden zeker,toch?!

Ik ben nl zelfstandige (kapster) en daarbij geef ik ook s'avonds les. En heb al een skivakantie geboekt... <_<

Ik heb een periode tussen de laatste les en mijn skivakantie van 7-8 weken. Zou dit genoeg zijn?

En met mijn werk,zou dan een week ( helemaal nix doen) genoeg zijn? Ik werk geen volle dagen dus dat scheeld een boel misschienen kan het ws wel verdelen de weken erna (beetje goed plannen) maarja,ik werk toch met armen op schouderhoogte en sta ook regelmatig met de fohn in mn handen?

Wat is jullie ervaring?

Alvast heel veel erg veel bedankt :109:

Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey naamgenootje :D

Ik denk, dat een week helemaal niks doen, niet genoeg is, als je in week 2 er weer vol tegenaan zou gaan!

Ik mocht de eerste 3 weken helemaal niks doen!!

Maar zolang je goed naar je lichaam luistert en je armen onder schouderhoogte kan houden, kan je voorzichtig aan opbouwen. Mits je lichaam dit toelaat, want sommigen kunnen de 1e 3 weken echt heel weinig doen nog!!

Het scheelt dat je eigen baas bent :38: Dan kan je zelf je werk mooi verdelen! Ik zou toch die 6 weken zo kalm aan mogelijk doen hoor!!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik denk dat 7 tot 8 weken voor het skieen wel genoeg is... na 6 weken mag ik namelijk weer sporten (met armen dus)

Maar na 1 week weer werken weet ik niet. Mij zeiden ze dat ik mijn ellebogen naast mijn lichaam moest houden. Dus ik kon wel dingetjes doen, maar dan moest ik wel mijn ellebogen naast mijn lijf houden.. misschien omdat je anders te zware dingen gaat doen.