Ga naar inhoud

42 kilo lichter en 2 kinderen is het nu tijd voor mezelf!


Laura23

Aanbevolen berichten

Hoiihoii,

Ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Laura en ik ben 23 jaar jong, getrouwd en heb 2 prachtige zoontjes van 1 en 3 jaar.

Na mijn 2e zoontje vond ik het wel goed geweest met mijn overtollige kilo's en ben ik gaan

'Sonja Bakkeren'. Gelukkig kon ik het makkelijk volhouden en is het resultaat 42 kilo afgevallen.

Ik heb 113 kilo gewogen en weeg nu 71 kilo, maar ik wil nog een paar kilo afvallen omdat ik klein ben (1.66). (op mijn zwaarst was ik 125 kilo maar toen was ik zwanger haha).

Natuurlijk ben ik super trots op mezelf dat ik dit bereikt heb maar het heeft natuurlijk wel zijn sporen na gelaten op mijn lijf en borsten. Ik heb 2 keer borstvoeding gegeven. Ik had voorheen 85 D en nu 75 A/B en ze zijn helemaal leeg en hangen erg..

Dusssss nu vind ik het wel tijd dat ik voor mezelf kies! Ik wil een Mommy make over!

Ik ben me eige nog heel erg aan het orienteren dus ik weet nog niet echt precies waar ik het wil laten doen maar ik denk dat ik zoiezo een consult wil bij dr. Blecourt in het vlietlandziekenhuis.

Weet iemand toevallig of een 1e consult daar gratis is of dat er kosten aan verbonden zijn?

Nou hopelijk kan ik binnekort foto's plaatsen van een paar mooie volle borsten en een platte buik ;)

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij he maar dat weet ik niet zeker....is bij een ziekenhuis je consult nooit gratis maar dat wordt door je verzekering geregeld.

dat was bij mij iig wel zo,alleen heb ik me eigen risico nog niet opgemaakt dus moet het inprincipe nog zelf betalen ;)

veel lees plezier hier trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura,

Ten eerste: wow! petje af voor jou zeg! We zijn even jong en hebben allebei een totaal ander leven! Logisch..maar bij sommige dingen in het leven sta je niet al te lang stil. ;-)

Ik vind het in ieder geval knap van je en vooral ook dat je aan jezelf denkt.

Niet alle klinieken rekenen iets voor een consult. Je zou wat kunnen rondneuzelen als zij een site hebben en misschien kun je ze eerst aanschrijven.

Misschien kun je inderdaad met jouw ''probleem'' (al klinkt dat wat zwaar) net zoals anoniempje28 zegt, via je huisarts een verwijzing vragen. Betekent wel dat je je niet moet laten beperken in keuze. Je laat niet zomaar iets aan je lichaam doen! Het is van belang dat je een weloverwogen beslissing neemt en dat je hier 100% achter zult staan. Zoals ik al zei...logisch..maar niet alles is vanzelfsprekend. Soms laten we ons te veel beinvloeden door iets wat we erg graag willen en denk je minder na over wat nu ECHT belangrijk is.

Nogmaals, knap hoor! Veel succes bij je zoektocht.

Liefs Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura,

Welkom op het forum, en gefelciteerd met je voorgenomen operatie :43:

Heeel spannend allemaal, en een heel gepluis voor jezelf om uiteindelijk de kliniek/ziekenhuis te vinden waar je een goed gevoel bij hebt.

Veel leesplezier hier in ieder geval :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Laura,

Lotgenootje :-) Ikzelf heb bijna 2 jaar geleden mijn mommy-makeover gehad. Buikwandcorrectie en borstlift + vergroting na ook zeer veel gewichtsverlies. En heb er geen 1 seconde spijt van gehad, ohhh ik voel me nu gewoon super, mooi strak weer, en mooie fiere borsten. Je kunt mijn foto's ook in de galerij zien, ook van de buik. Je zou evt ook nog op het buikwandcorrectie een hele hoop verhalen kunnen lezen, steek je allicht wat van op!

Heel veel succes met het inlezen, en kiezen van de juiste pc!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.