Ga naar inhoud

Wientje : 19 juli 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Jeetje wat herstel jij snel zeg!!!

Nu al bijna geen pijnstillers meer! Netjes.

Ja ideaal een bh met voorsluiting.

Heb vd kliniek een Anita "gekregen" met achtersluiting en heb zelf 2 van Fila gekocht met voorsluiting. Ben nu zover dat ik ze allebei zelf aan kan doen. ***jeej weer minder afhankelijk van vriendlief***

Maar pas je een btje op dat je niet teveel doet. Je rust pakken is echt belangrijk hoor! (Heb vorige week een gekke bui gehad door teveel te doen.... Nouuuu dat heb ik geweten! Dus neem ik nu echt rust en de tijd om goed te herstellen en niets te forceren!).

Merk je ook dat je borsten wat op gaan zetten en gevoeliger zijn door dit weer? (Dat merk ik nu wel).

Hoop voor je dat je je zo blijft voelen enne: lekker relaxen (mits dat lukt met de kids). ;-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja helemaal goedgekeurd, had er eigenlijk meer van verwacht, de pleisters werden niet verwisseld, ik kreeg geen nieuwe oefeningen. Ze heeft alleen gekeken hoe het ging en hoe het met de zwelling e.d. ging.

Heb er 1,5 uur voor in de auto gezeten, kwam nog s 15 min te laat door file op de A1 door de slagbomen van de brug bij Muiden.

Dus had een beetje het gevoel: zonde van m'n tijd. Maar als je veel vragen hebt of als het zo goed gaat nog is het wel fijn om er even naar te laten kijken.

Heb nog wel vocht bij m'n borstbeen en aan de zijkanten, daar heb ik ook groene plekken (precies tussen m'n borsten en dan door tot op m'n buik) en onder m'n armen is het zelfs bijna zwart. Het kan daar door die elastieken band van die sportbh nergens anders heen dus blijft het daar zitten.

Maar nou ben ik al snel beurs hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed was.

idd wel jammer dan die lange rit in de auto voor een kort bezoekje...maar nu weet je ook zeker dat alles goed is.

En zit je nieuwe sportbeha fijn? Nu zul je wel vaker in die duurdere winkels komen.hahahah...Krijg nou tieten!!!...word verslavend.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

vandaag weer op controle geweest, alles zag er goed uit.

De fysiotherapeute heeft de knoopjes van m'n hechtingen eruit gehaald. Ze moest er even aan trekken en dat deed aan m'n rechterborst best wel pijn, zo'n venijnige pijn en dat heeft ook de weg naar huis nog wel geduurd. Maar nu voel ik niks meer hoor.

Voelt wel raar zo zonder die pleisters, die huid daar moet helemaal wennen aan zo'n brede elastieken band van die sportbh.

De fysiotherapeute heeft ook even gecheckt hoe beweeglijk ik was, (daar mag ik zelf ook niet over klagen) ze heeft uitgelegd waarom het nu soms meer pijn doet dan vlak na de operatie en hoe het komt dat m'n borsten en nu zo uitzien (tepels naar buiten, randen met vocht bij m'n decolleté etc) en hoe het dus nog gaat worden.

ik heb weer nieuwe oefeningen meegekregen en ik mag nu m'n littekens gaan masseren.

Weer een nieuwe fase.

Kan niet wachten tot ik weer kan sporten, gisteren Zumba gedaan, ging wel aardig alleen is m'n bovenlichaam helemaal stijf dus ziet het er een beetje raar uit. Bovendien heb ik m'n armen niet gebruikt dus leek wel n houten Klaas of zo'n Riverdance meisje hihi

Heb ook niet gesprongen en als ik vond dat het te veel hupste, heb ik de boel goed vastgehouden. Want dat vond ik toch wel zo raar voelen! :1bouncingboobs:

Ook al deed ik maar voor 30% mee, het was toch wel even lekker.

Nou goed, ik ga lekker de kids hun bedjes in doen :connie_39: en dan heb ik lekker de avond voor mezelf alleen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.