Ga naar inhoud

Sophie : 3 december 2009 : Dr. Fresow : Elkerliek ZH


Gast Sophie

Aanbevolen berichten

Hey Adies en Sophie,

Gaan jullie in november dan op vakantie of net ervoor?

Ben ook wel benieuwd waar jullie heen gaan. Gaan jullie met je vriend of man?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

Ik ga als t goed is rond de 5/6e november naar Singapore. Van daaruit een paar dagen Maleise, Kuala Lumpur en misschien Bali. Vliegen is namelijk echt uber goedkoop daar. Ik ga met vriendin die in Singapore gewoond heeft. Lekker nog even heeel veel relaxen voordat ik geopereerd ga worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das toch wel heel grappig. Ik vlieg (samen met mijn vriend) op 5 november naar kuala lumpur en dan door naar kuching. We gaan 23 dagen door borneo trekken. We georganiseerd met een groep. Wie weet zien we elkaar op schiphol :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

We vliegen met malaysia airlines. Heb er al super zin in! Ben al met aftellen begonnen!

Met welke maatschappij vlieg jij?

Nou, ik denk dat marianne blij is als het 3 november is!! ;)

Ik hoop zo dat ik daarna gelijk geholpen kan worden. Kan ik op het werk zeggen: Jongens, tot over een maand of 3 hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word toch al een beetje ongeduldig moet ik zeggen.

Tis nu 8 dagen geleden dat ik de aanvraag de deur uit heb gedaan.

Maar geduld is ook niet echt mijn sterkste kant....

Ik begin dan al gelijk te denken dat ze misschien wel twijfelen of zo etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh gekkie! Ik kreeg die van mij na precies 10 dagen. Gaat helemaal goed komen! Je voldoet aan alle eisen, dus komt in orde joh!

Ik denk dat als ik morgen voor mezelf mn 'go' krijg dat ik ook weer ongeduldig moet zijn omdat ze dan opnieuw goedkeuring moeten vragen .. stomm maar ja. Niks aan te doen. En als ik t niet bij de Bergman laat doen, kan ik al bellen voor een afspraak voor een operatie bij de Jan van Goyen kliniek. Eigenlijk heb ik t zelf in de hand.. maar ja ik moest t weer pietje precies uitzoeken allemaal he! ;)

Laat me weten als je je goedkeuring hebt, daarna kun je ook gaan plannen ;) Ik wil streven naar de week van 30 nov. hopen dat t lukt maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk laat ik het weten!

Ik hoop dat t de eerste week van december gaat worden. Ach, dat duurt nog even dus moet lukken toch!

Wat jou betreft, het is toch helemaal niet verkeerd om het goed nuit te pluizen!! Wel erg vervelend dat de goedkeuring die je al hebt niet geldig is zeg maar.

Das dan weer k*t. Maar ook dat komt vast helemaal goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Nee ik heb dus nog steeds niks binnen. Heb zojuist gebeld en hij is in behandeling. Hoe lang het nog zou gaan duren konden ze niet zeggen.

Ze zullen het wel druk hebben moeten we maar denken. Als ze maar niet zo gehaaid zijn om lekker lang te wachten zodat ik pas volgend jaar onder het mes kan. Dit jaar heb ik namelijk al mijn eigen bijdrage er door heen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik denk niet dat ze daar rekening mee houden, ze moeten het toch wel betalen ;)

Ik ben ook btje pissig op mijn verzekering. Ze moeten mijn eerder afgegeven toestemming omzetten van de ene PC naar de andere. Wilden ze me dus een schriftelijke aanvraag nog (extra) laten opsturen met de echte reden waarom ik het niet bij de eerste PC wil laten doen! Idioten. Dus na enig protest van mij (ad tel) hoefde het niet. Nu gaan ze de eerdere toestemming gewoon terugtrekken en de nieuwe aanvraag opnieuw beoordelen! Grrrrrrrr Echt stom. En de assistente van mn PC is ook irri, aangezien zij me pas een datum wil geven als ik een akkoord heb van de verzekering! aargh! Sorry, ben dr ook even zat van!

T duurt lang! <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus wat een zeikerds zeg....... En wat een onzin over die aanvraag!!!!

Snappen ze nou niet dat dit voor ons allemaal super spannend is en je graag wilt weten waar je aan toe bent??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe!!!!!!!!!!! Ik heb de goedkeuring binnen!!! Echt helemaal super.

Misschien heeft het toch geholpen dat ik even gebeld heb.

Kunnen we eindelijk een beetje gaan plannen!

:PB):lol::D:43::35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat redelijk snel allemaal nu. Ik was van plan zelf langs de opname te lopen maandag op t werk (ik werk in het ziekenhuis waar ik geholpen wordt) maar ik maak net de brievenbus open en er zit een heel pak papier in. 15 oktober wordt ik vewacht op de poli anesthesie. Dat is dus al snel, nog maar twee weken! Er staat helaas niks bij over wanneer de operatie mogenlijk plaats zal vinden. Ik krijg tzt de oproep. Das wel weer klote aangezien ik in november niet in nl ben! Toch maar eventjes bellen dus! Wel super dat het balletje zo snel rolt en ik er niet zelf achteraan hoef.

Ik neem aan dat de operatie dan niet lang op zich laat wachten. Er staat namelijk een specifieke vraag in de vragenlijst (moet ik invullen) of ik ziek ben geweest de afgelopen 4 weken. Het lijkt me dat het weinig zinvol is om te weten als de ok pas over 3 maanden is toch?? Weten jullie hoe dit allemaal in zn werk gaat?

Spannend spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Sophie,

Spannend hoor,Het gaat nu wel heel snel.

Heb je nog gebeld??

En die reis in november dat staat al helemaal vast?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Die reis staat inderdaad vast ja. Daar is niks aan te veranderen en dat wil ik ook niet hoor!!!

Ik bel maandag eventjes intern. Op de een of andere manier heeft dat toch altijd invloed......

Voor jou is het bijna zover marianne!!! Nog een maandje. Spannend hoor!!

Ik hou jullie op de hoogte!

Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon eigelijk volgende week dinsdag al terecht :blink:

Maar ik ga eerst nog even lekker een wereld reisje maken. Ik heb het er net niet voor over om die te annuleren...

Maar ik ben super blij met de datum!!!

Het is zo, nog maar twee maanden!!

Inderdaad heeeeel spannend!!!

:43::wacko::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.