Ga naar inhoud

Sophie : 3 december 2009 : Dr. Fresow : Elkerliek ZH


Gast Sophie

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Laat ik me eventjes voorstellen aangezien ik hier nieuw ben.

Ik ben Sophie, 23 jaar en kom uit venray. Ik heb eeb hele lieve vriend en twee katten.

Mijn BH-maat is 75/80 F. Ik heb zojuist de huisarts gebeld en kan woensdag middag terecht.

Ik ben er zelfs een beetje emotioneel van.... de eerste stap is gezet.

Bij mij persoonlijk hebben de psychische klachten de doorslag gegeven. Die wegen me het zwaarst.

Ik baal zo van het feit dat mensen (voornamelijk mannen) met mn borsten praten ipv met mij. Dat iedereen me altijd maar ziet als een of ander lust object. Dat mensen niet begrijpen dat het eigenlijk helemaal niet leuk is. Dat ik niet aan kan wat ik wil. Dat shoppen voor lingerie altijd uit loopt op een huilbui. Dat mensen zelfs vragen of ze ze even vast mogen houden. etc etc etc etc. (zo dat is er even uit)

En dan komen er dus inderdaad ook nog de lichamelijke klachten bij. Gelukkig heb ik niet veel last van hoofdpijn maar wel van mn rug nek en vooral schouders.

Dit is tot zover mijn verhaaltje, ik ben super blij met dit forum!!!

Vragen, stel ze gerust, ik zal jullie ook vast nog gaan bestoken :rolleyes:

Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sophie,

uiteraard een heel ander verhaal dan bij mij maar ik denk dat het ten minste even belangrijk is en even spannend!

Ik wens je in elk geval alvast heel veel succes bij de huisarts!

Laat zeker iets weten hoe het was he.

Naar welke maat zou je willen gaan?

Knufje!

Ceetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Inderdaad een heel ander verhaal. Konden mensen maar onderling wat uitwisselen he!! haha.

Ik denk dat ik naar een volle C terug zou willen gaan, misschien een kleine D. Ik heb een wat stevig figuur, minder zou niet bij mijn lichaam passen.

Natuurlijk laat ik weten hoe het bij de huisarts is gegaan!! Ik geloof dat je niet eens perse eerst naar de huisarts moet, maar doe het toch maar.

Ik vind het nu al spannend.

Liefs Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie,

welkom op het forum!

Goed van je dat je de eerste stap hebt gezet, zeker ook spannend!

Je hoeft inderdaad niet eerst naar de huisarts, maar de meeste doen het wel.

Een 75/80 F is inderdaad een hoop meezeulen en niet te praten over als je moet gaan sporten echt een ramp.

(ik heb dezelfde maat :141: ) En voor BH shoppen is inderdaad gewoonweg niet leuk meer. Ten eerste omdat het vaak van die lelijke modellen zijn en dan nog niet eens over de prijs te praten 50 euro is niets.

Nu ervaar ik gelukkig niet echt dat mannen alleen tegen mijn borsten praten, maar ik kan me indenken dat dit heel vervelend is.

Heel veel succes woensdag en dat je nog maar veel mag hebben aan het forum!

Laat je even weten hoe het is gegaan?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sophie, wat een herkenbaar verhaal weer! Hopelijk geeft deze je beslissing je ook al wat 'verlichting'! Ookal heb ik nog geen datum, het feit dat er een eind aan komt helpt al wel een beetje! Ben benieuwd hoe het je zal vergaan. En wat je huisarts zegt. Ik heb inmiddels 2 afspraken met PC's gehad en heb nog een 3e gepland half september. Zo kan ik goed uitzoeken door wie ik graag geholpen kan worden!

Veel succes de komende tijd, en we zullen je vast snel lezen / spreken hier op het forum!

Groet, Adies147

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

iedereen bedankt voor de lieve reacties. Altijd fijn om je ei kwijt te kunnen bij mensen die precies weten hoe je je voelt!!

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.

Liefs Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer,

Vanmiddag bij de huisarts geweest en zoals ik al had verwacht heb ik een verwijs voor de pc gekregen!!!!!!!

Hoefde niets te laten zien. Het enigste waar ze echt over doorgevraagd hebben is of ik bekend was met de eventuele coplicaties etc. Of ik er welgoed over na heb gedacht. Ja duh..... dit is niet iets wat je in een paar dagen tijd even bedenkt.

Ben super blij... De eerste stap is gezet. :101:

Het voordeel is dat ik in het ziekenhuis werk dus waarschijnlijk kan ik vrij snel terecht bij de pc.

Morgen gelijk ff bellen!

Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk mag dat :141:

Het elkerliek ziekenhuis in helmond.

Twee collega´s zijn daar geholpen en het is ze heel erg goed bevallen.

Onze plastisch chirurg staat erg hoog aangeschreven en de afdeling plastische chirurgie staat ook hoog in de landelijke peilingen.

Dus als het klikt met de pc, laat ik me daar helpen. Ten eerste net zo makkelijk voor afspraken ed. Ten tweede geeft t wel een vertrouwd gevoel.

En mn collega´s kunnen me mooi ffies opzoeken :131:

Ik ben er zo mee bezig, dat ik vannacht gedroomd heb dat het gebeurd was. Het zag er super mooi uit, had bijna geen pijn en was al

weer aan het werk! Het nadeel...... ikliet ze zien aan iedereen die maar wilde kijken. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe, ik kan 7 september al terecht!!!!!!!!!!! :blink:

Ben echt zo blij :126::126:

Kon eigenlijk volgende week al, maar dan heb ik nachtdienst.

Zo snel had ik nou ook weer niet verwacht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag bij de pc geweest!! Hele lieve vent. Ik voelde me meteen op mijn gemak.

Dus wat ze over hem zeggen klopt helemaal!!

We gaan voor de anker methode. Hij is het met me eens dat we naar een volle C kleine D toe gaan. Minder dat past niet bij mijn bouw.

Hij heeft een klein beetje gesmokkelt op het aanvraag formulier van de verzekering zodat ze er al helemaal niet meer onderuit kunnen het te vergoeden :108:

Nu is het dus afwachten op de goedkeuring en dan kan ik de datum gaan vastleggen!!!! Super spannend weer allemaal.

Het idee dat ik nu een paar weken moet wachten op die brief van de verzekering is alleen niet prettig. Ik hoop maar dat ze snel beslissen.

Hoe lang heeft dat bij jullie geduurt ongeveer?

Groetjes Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij de pc geweest!! Hele lieve vent. Ik voelde me meteen op mijn gemak.

Dus wat ze over hem zeggen klopt helemaal!!

We gaan voor de anker methode. Hij is het met me eens dat we naar een volle C kleine D toe gaan. Minder dat past niet bij mijn bouw.

Hij heeft een klein beetje gesmokkelt op het aanvraag formulier van de verzekering zodat ze er al helemaal niet meer onderuit kunnen het te vergoeden :108:

Nu is het dus afwachten op de goedkeuring en dan kan ik de datum gaan vastleggen!!!! Super spannend weer allemaal.

Het idee dat ik nu een paar weken moet wachten op die brief van de verzekering is alleen niet prettig. Ik hoop maar dat ze snel beslissen.

Hoe lang heeft dat bij jullie geduurt ongeveer?

Groetjes Sophie

Hoi Sophie

Spannend allemaal ik heb net 10 dagen moeten wachten op de goedkeuring vond dit erg snel maar als ik jou was zou ik na een week of 2 eens bellen niet geschoten is altijd mis toch!!!!!!!

marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie,

Ik had de goedkeuring met 15 dagen binnen, maar dat was nadat ik gebeld had. Ze hadden het al eerder goedgekeurd, maar aan de Bergmankliniek doorgegeven zeiden ze. Maar als ik wilde kon ik ook een bevestiging krijgen en die heb ik toen 2 dagen later gekregen.

Later bleek dat de Bergmankliniek de goedkeuring nog niet had ontvangen. Toen heb ik hem ingescand en naar hun gemaild. :D

Dus al met al niet lang hoeven wachten. Ik heb trouwens mijn verzekering bij AGIS.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat ziet er goed uit!! Ik zit ook bij het VGZ namelijk.....

Ik ben zo slecht in wachten he!! Ben vanaf dat ik de brief op de post heb gedaan al zenuwachtig hahaha. Slaat ook nergens op, maar ja. Het moet maar he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep! Dan kan ik naar de opname en wordt het geregeld. Ik heb al begrepen dat de wachtijd vrij kort is!

Ik hoop er een beetje op dat ik dan na mn vakantie in november geholpen kan worden. Dan hebben we het maar achter de rug!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.