Ga naar inhoud

hoog profiel of extra hoog profiel????


Aanbevolen berichten

ik ben gisteren op consultatie geweest bij dokter verdonck.

heb er een uur binnen gezeten.

de pas prothesen waren goed maar iets te plat bovenaan.

hij rade aan : hoog profiel 275-290 cc

of extra hoog profiel 280-300 cc

hij zou meer gaan voor het extra hoog profiel omdat deze hoger in projectie zijn, en de hoge zijn dan vooral wat breder...

ik wil graag dat ze er toch natuurlijk uitzien en heb schrik dat het met extra hoog tebol zal staan bovenaan... hij zei wel dat de spier dit bovenaan plat duwt en dus anatomische vorm zou krijgen...

heeft er iemand het extra hoog profiel en foto's???

alvast bedankt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik train veel en heb high profile van hem gekregen 320cc. En bij mij geeft het niet voldoende resultaat. Mijn spier drukt t echt plat ja. Nu ben ik wel 1.65/80 kilo. En heb van nature een brede borst. Er kon bij mij veel meer in. Er zitten in de galerij vast wel foto met een Extra high profile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker advies opvolgen maar als 2 doktors je wat andrrs aanraden moet je toch kiezen haha. had t toevallig nagevraagd en ook dr verdonck zei is allebei heel natuurlijk maar met high profile zou je nog meer de " natuurlijke peervorm" krijgen.

Moet je idd gewoon kiezen waar je het beste gevoel bij hebt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de hogere profile zijn juist smaller. Dit, omdat de cc's naar voren gaat niet in de breedte.

Het klopt dat high smaller is dan low of medium, maar idd, extra high is nog smaller dan de high ;)

Heb je al eens gezocht in de galerij? Misschien dat je op die manier iets kunt vinden? Dan kun je namelijk ook al oudere foto's bekijken, van mensen die niet meer op dit topic zullen reageren omdat ze niet meer op het forum kijken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nu jah A en AA denk ik.

mn borstbreedte is 11,5 (weet ik van andere pc)

dus ze passen er goed in..

maar weet het gewoon niet..

mn vriend zou voor de extra high gaan omdat die meer projectie geven en de high meer in breedte...

ik wil gewoon een natuurlijk resultaat... en heb schrik dat het met de extra high niet zo zal zijn...

hoelang zou dat duren tegen dat je borsten "natuurlijk" ogen???

heb 25 juli operatie... nu alleen nog kiezen tussen high of extra high..

vind het ook raar dat er bij die extra meer projectie is en dat hij ze ook iets meer cc zou nemen dan high..

weet er ook iemand welke maat je ongeveer hebt met 300 cc????

sorry hoor voor al mn vragen maar wil gewoon goeie beslissing nemen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cecilia,

Ik ben recent geopereerd op 25 juni en heb een anatomische extra high projection 290 cc gekregen. Mijn ondermaat was/is 76 cm en boven was het 89 cm. Heb boven kledingmaat S/36. Smalle borstkas en weinig borstspier. Nu is mijn bovenmaat 95cm geworden. Welke cup is mij nog niet duidelijk. Als ik zoek varieert het van C t/m E (dit vind ik zelf uiterst raar en ongeloofwaardig die E in een Europese maat). Zelf schat ik in dat ik een groteC kleine D heb afhankelijk van het lingerie merk. Ben erg tevreden met hoe het er nu uitziet.

Succes met kiezen.

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cecilia,

Ik ben recent geopereerd op 25 juni en heb een anatomische extra high projection 290 cc gekregen. Mijn ondermaat was/is 76 cm en boven was het 89 cm. Heb boven kledingmaat S/36. Smalle borstkas en weinig borstspier. Nu is mijn bovenmaat 95cm geworden. Welke cup is mij nog niet duidelijk. Als ik zoek varieert het van C t/m E (dit vind ik zelf uiterst raar en ongeloofwaardig die E in een Europese maat). Zelf schat ik in dat ik een groteC kleine D heb afhankelijk van het lingerie merk. Ben erg tevreden met hoe het er nu uitziet.

Succes met kiezen.

M

heb jij dan druppelvormig????

wat was jouw maat voor de operatie??

want als jij 290 hebt en ze zouden mij 300 geven vind ik dat wel groot.... ik zou gewoon een grote b willen... mss kleine c maar zeker niet meer.... :-s

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de hogere profile zijn juist smaller. Dit, omdat de cc's naar voren gaat niet in de breedte.

heb geen foto's gevonden in galerij van XHP...

Ja de XHP gaan meer naar voor dan de HP maar toch blijf ik twijfelen...

welke BH maat heb jij met HP 320 cc???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb inderdaad druppelvormig. Ik had een 75A/B cup en nu verwacht ik een 75C (of d). En het ziet er echt niet groot uit hoor. In mijn omgeving weten het maar een handjevol mensen en mijn moeder en zus bijvoorbeeld niet. Recent een verjaardag gehad en het viel echt helemaal niemand op. Voorheen droeg ik push-up bh's van hunkemoller dus dan lijkt het tenminste nog een beetje. Nu de kliniek bh.

Ik denk dat als je voor een grote B gaat je mogelijk toch spijt krijgt. Als ik nu zelf in de spiegel kijk met kleren aan zeg ik steeds tegen mijn man tjee het had best groter gemogen, want gevoelsmatig lijkt of misschien is het kleiner dan als je die maat origineel hebt heb ik het gevoel.

Heb jij pas kipfileetjes ingehad? Hoe vond je dat?

Bij mijn was 290 maximaal, meer past niet. Niet dat ik ze dan groter genomen had hoor. Maar ga je gevoel achterna of pas nog eens om zeker te weten wat je graag wilt. In het begin is het ook nog gezwollen dus daarna kan het maar zo zijn dat ik toch kleinere borsten heb dan nu 2,5 weken PO.

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wilt kun je mij via een prive bericht (envelopje) je mailadres geven dan haal ik morgen wat foto's van mijn toestel en mail ik die zodat je mijn voor en na de ok kunt zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.