Ga naar inhoud

Draadjes en verzorging


Aanbevolen berichten

Hey hier ben ik weer :P

Ik ben vrijdag 2 weken po, dus dan mogen de draadjes er uit.

Ik zou dit liever bij Plovier zelf laten doen, dus ik moet dan gewoon bellen denk ik?

Nu las ik hier vanalles over crèmes en pleisters, ik weet dat toen ik bij Plovier was ik een potje zag staan met erop '€50'.

Is dat die littekencrème :o? want dat vind ik toch wat teveel hoor.

En moet je die siliconenpleisters daar ook kopen? En wat zijn die prijzen dan?

Snap het niet helemaal en wil niet er in schaamte staan en zeggen nenee ik zoek het zelf wel want het is te duur.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de draadjes bij Plovier zelf wil laten verwijderen (doet de assistente waarschijnlijk) dan moet je inderdaad eventjes bellen wanneer je daarvoor langs kan komen.

Goede littekencreme is duur..net zoals silliconenpleisters. Als Beclinic een goede creme heeft staan, dan zou ik deze toch kopen.

Neemt niet weg dat er ook best goedkopere creme's zijn natuurlijk. Ik vind Bio Oil ook prima werken, en deze is niet duur. Verkrijgbaar bij drogist& apotheek :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok echt bedankt meisjes ! :)

ik ga toch nog tot maandag wachten om ze te laten verwijderen, en bij de huisdokter.

Want ik ga morgen winkelen en zo voelt het toch ff veiliger met die pleister en draadjes er nog bij :)

Had ook al veel goeds gelezen over de bio-oil, is zelfs op tv nu haha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.