Jump to content

dr nelissen global care clinic, wie?

Recommended Posts

He ladies, daar ben ik nog eens..

Ik heb ondertussen 2 consulten gehad. welnesskliniek en global care clinic..

Ze raden me allebei iets anders aan dus...

Ik vroeg me af wie er hier allemaal is geholpen door dr nelissen? hoe en wat hij geplaatst heeft en hoe jullie het ervaren hebben. ik twijfel enorm dus ben benieuwd hoe iedereen erover denkt.

Groetjes!

Yep, ik ben geholpen door dr Nelissen.

Maar mijn verhaal is helaas niet zo positief, dus ik hoop niet dat ik je afschrik...

Ik ging voor een borstlift omdat ik na 3 zwangerschappen en veel afvallen een hangende c cup over had. Hij adviseerde me om er protheses erbij in te doen omdat het anders niet mooi zou worden. Ik heb altijd grotere borsten gehad en nooit gedacht dat ik aan de siliconen zou moeten, kwam dus echt heel raar aan bij mij. Maar na aan het idee gewend te zijn, ben ik nog een keer terug gegaan voor verdere uitleg. Ik was heel duidelijk dat ik geen grotere borsten wilde want dat vind ik helemaal niks (ik heb een verkleining overwogen toen ik dikker was) Maar hij zei dat de cupmaat zou blijven alleen de borsten voller zouden worden, meer vulling boven in zou ik helemaal niet erg vinden.

De operatie zelf is me erg tegengevallen omdat hij onder slaapverdoving werkt en ik dus niet geslapen heb.... Maar die details zal ik je besparen.

Na de operatie heb ik heel weinig pijn gehad, na verhalen gelezen te hebben op dit forum was ik voor het ergste voorbereid maar viel me echt 200% mee. Ik had de eerste dagen het gevoel dat mn ribben gekneusd waren dat was alles.

Maar na 6 weken begonnen mijn borsten weer te hangen en mijn bh's paste helemaal niet meer, wat bleek ik was van mn c cup naar een e cup gegaan!!

Ik was echt helemaal niet blij en had gehoopt dat het nog allemaal vocht zou zijn, maar vooral het hangen, daar was ik echt heel verdrietig over. Ik heb bewust 3 maanden gewacht om terug te gaan, dacht misschien moet het wennen ofzo. Eenmaal daar was meneer nelissen erg tevreden over het resultaat, en snapte niet waar ik nou zo problemen mee had. Hij vond het heel mooi geworden. Hij vertelde me dat het zonder prothesen uitgekomen zou zijn op een a cup, wat ik niet kan begrijpen omdat ik een c cup had. Maar hij was tevreden en leek hem weinig te interesseren dat het helemaal niet geworden was wat ik ervan had verwacht. Dus hier zit een heel verdrietig iemand die lang gespaard heeft om haar droom borsten te krijgen. Ik moet nu weer opnieuw gaan sparen want ik heb nog steeds een hekel aan mijn borsten en wil die dingen eruit hebben. Maar het gled is op, dus het zal wat jaren gaan duren voordat ik weer kan laten opereren.

Ik hoor veel goede dingen over deze arts. Maar als je niet tevreden bent over hert resultaat, word je niet verder geholpen.

Ik hoop niet dat ik je teveel afschrik, maar je vroeg ervaringen dus hier de mijne ... Hahaha

Succes met je zoektocht.

Groetjes Risje

Hoi Risje, jezus wat erg! echt wat vervelend voor je. je maakt toch een belangrijke keuze en als het je danbzo tegenvalt..vreselijk!

Ik vind het niet erg deze verhalen te horen, het helpt me want ik twijfel namelijk heel erg. super moeilijk.

Ik vind het heel erg voor je, hoop dat je snel weer geopereerd kan worden.

Gr

Ik was ook nog bij een andere pc geweest, maar de prijs was doorslaggevend, het scheelde namelijk 1600 euro (was bij accz) met global care. Voor precies dezelfde operatie, alleen werkt het accz wel onder narcose. nu kost het me weer een gehele nieuwe operatie, dus was toch goedkoper geweest in NL, maar ja, als je alles van te voren weet. Ik had nml wel een goed gevoel bij dr nelissen. Helaas niet goed uitgepakt.

proficiat met je keus!! en hopelijk heb je je boobies gauw! :-)

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

hey en hoe is het verder afgelopen?ben echt benieuwd xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.