Ga naar inhoud

LadyMillion : 17 juli 2012 : Dr. Plovier : Be Clinic


Aanbevolen berichten

Elke dag gaat t een stukje beter. Vannacht ook weer wat meer kunnen slapen. Ik ben heel blij dat ik van Tramadol niet misselijk word en die dus elke af gewoon kan slikken. Het is een paardenmiddel en werkt echt erg goed.

Die neem ik rond 10.00 in de ochtend en dat werkt 10 tot 12 uur lang. Overdag voel ik me dus prima.

Het vocht rond m'n buik was gister echt erg. Ik had aan de rechterkant van m'n buik echt een grote bobbel zitten. Gelukkig merk ik dat dat nu langzaam weg trekt. Ik ben wel een stuk mobieler dan de eerste 2 dagen. Het verloopt tot nu toe best soepeltjes. Laten we hopen dat dat ook zo blijft ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik had een vraagje...

Ik lees steeds verschillende dingen over het groeien of slinken van je borsten na de BV.

Mijn protesen zijn dual-plain geplaatst (4 dagen geleden). De een zegt dat je borsten nog iets gaan groeien, de ander zegt dat ze een maatje kleiner zullen worden...

Wie weet het antwoord?

Ik hoop dat ze niet kleiner gaan worden namelijk (hihi)...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het ook niet weten :(

ik zag nooit echt vocht bij mn borsten, wel buik. De grootte was joepiie, en ze gaan nog zakken en dus groter worden.

Maar toen ik daarjuist ff in een nieuw gekochte bh zat weer, zag ik dat ze weer kleiner waren.. Ik hoop dat dit niet zo blijft :(

ik heb precies een B of C gewoon nu ..

Laat ons beiden hopen dat het zakken ze weer groter maakt :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon een beetje moeilijk te zeggen dames. In veel gevallen groeien ze nog als ze dual plane geplaatst zijn. Dit omdat de spier uitzet. Als de prothesen hoog geplaatst zijn (dit is niet altijd het geval), dan moeten ze nog flink zakken en krijg je dus ook meer volume aan de onderkant.

Dan hangt het er nog vanaf hoeveel vocht je borsten produceren. Ieder lichaam reageert anders op een operatie, op een wond! Zelfs tussen de twee borsten kan een groot verschil zitten in hoeveel vocht er geproduceerd wordt!

Er zijn dus verschillende scenario's haha:

1. Je hebt weinig vocht en je prothesen zijn hoog geplaatst: ze gaan nog groeien, vooral door het volume dat aan de onderkant ontstaat als je spier uitzet en je prothesen dalen.

2. Je hebt veel vocht en je prothesen zijn hoog geplaatst: ze zullen niet meer goeien, maar hoeven ook niet te slinken, wat je aan vocht kwijt raakt, krijg je aan de onderkant als volume terug als je prothese zakt en je spier uitrekt....

3. Je hebt weinig vocht en je prothesen zijn NIET heel hoog geplaatst: er zal niet heel veel veranderen, behalve dat je spier oprekt. Dit kan wel iets schelen in volume.

4. Je hebt veel vocht en je prothesen zijn NIET heel hoog geplaatst: Je borsten zullen voor je gevoel slinken, ook al krijg je wat meer volume door het rekken van je spier...

5. Er gebeurt niks: Je hebt alleen maar gedroomd dat je een borstvergroting gehad hebt

6. Ze groeien opeens (zo lijkt het tenminste) na een week of 5: HÉ ze worden zachter en lijken daardoor groter.

7. De 6 weken zijn voorbij en je mag in echte bh's: HÉ nu lijken ze wel groter: omdat ze beter in vorm in je kleren zitten

8. Ik ben door mijn beredeneringen heen :D

9. Nog iets bedacht: Je borsten lijken groter: Je bent het vocht bij je buik kwijt

10. Je borsten lijken kleiner: Je bent aangekomen, omdat je 6 weken niet mocht sporten

Zo nu ben ik er echt doorheen... :106:

Het verschilt dus heel erg van persoon tot persoon en van tiet tot tiet :44:

xxx BB :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ben ik al veel vocht rond m'n borsten kwijt, dat bungelt nu namelijk rond m'n buik :-( grr

Ik heb High Pofile en Extra High Profile, dus ze moeten nog zakken en ik hoop echt dat ze nog groter gaan lijken...

Ohhh, wat ben je snel verwend met een borstvergroting... Je wil alleen maar meer en meer hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: OMG bb je reactie :45: Echt hilarisch!!!!!!

LadyMillion, in jou geval zullen ze groter ogen omdat bij jou redenatie nummer 9 van toepassing is ;)

Nee grapje, maar ze zullen nog wat ronder en voller gaan ogen waarschijnlijk :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het op 8 houden..

Domme Belg he :)

Denk dat het vooral ligt aan t feit hoe je zelf ziet en zoooo snel gewoon bent... En welke kleren je draagt.

Ik heb zo dagen waarvan ik denk: OW wat zie ik daar :) en andere waaran ik denk hm je ziet t verschil bijna niet :(

Kan je geen raad geven na hoeveel maanden of zo ze volledig op hun plek zitten, raak nooit aan die termijn hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Mijn tepels zijn heeeeel erg gevoelig. Ook m'n hechtingen voel ik wat meer dan in het begin. Onder mijn borsten zit denk ik nog een stuk borstspier?! Of zijn dat al mijn bovenste buigspieren?! Die voel ik ook wel behoorlijk.

Is dit normaal??

Bij het begin van het herstel worden de tepels naar voren gedrukt, waardoor je borst als een soort punt eruit ziet.

Wanneer slinkt dit??

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lady

Je gevoelige en puntige tepels horen erbij. Je tepels zijn zo gevoelig doordat de zenuwen weer prikkels gaan doorgeven. De eerste prikkels die een zenuw door kan geven is pijn, daarna kan het normale gevoel weer terug keren.

Die puntigheid, trekt wel als je spier goed genoeg uitgerekt is en de prothesen op hun plaats gezakt zijn. :)

Ik weet niet wat je precies bedoeld met die spieren, die buigspieren??

Je prothesen zijn nog aan het dalen, misschien dat het daarom vreemd aanvoelt aan de onderkant van je borst.

Mijn ervaring is dat na 6-7 weken alle pijntjes en ongemakken wel verdwenen zijn en dat je borsten ook veel zachter gaan worden. Dan ziet het er ook veel beter uit en kun je ECHT gaan genieten!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.