Jump to content

LadyMillion : 17 juli 2012 : Dr. Plovier : Be Clinic

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Over een weekje is het zo ver. Een borstvergroting van Dr. Plovier!! :43:

Ik heb er erg veel zin in!! Maar daarin tegen ook spanning omdat ik niet goed weet wat me allemaal te wachten staat.

Heeft iemand tips m.b.t Dr. Plovier / BE clinic te delen??

Veel liefs

Jeeej :D

Maak je geen zorgen vooral, zeker niet over het in slaap gaan, het infuus deed niet eens pijn, echt :) en ik had daar nog wel zo'n schrik voor.

Een tip die ik had willen weten bij Plovier: bij het wakker worden lig je in een heel lichte kamer, veel buitenlicht (ookal was er bij mij geen zon).

Je bent zo slap en kan niet weg en toch wil je het. Je moet er nog een aantal uren slapen eigenlijk, dit is dus op je rug in het volle licht, terwijl je ogen zooo moe zijn.

Ik had eeecht wel een oogmaskertje meegewild, wou er zo graag weg, ogen pikten ook door al het licht.

De verpleegster zei ook dat ze wilde dat er gordijnen waren.

Groetjes :)

Ik heb nog altijd geen uitgebreid operatieverslag geschreven en wat ik ga zeggen gaat niet helpen maar ik ga eerlijk zijn.

Ik werd wakker naar boven kijkend (helemaal plat aaaw!) ik herinner me dat ik aan het wenen was, aan het schreeuwen en heel m'n lichaam was aan het bibberen.

De verpleegster spoot nog een pijnstiller in.

Na een tijd probeerde ik me recht te zetten, ik was zo slap, ik gaf over in zo'n kartonnen bakje (heb al sinds kind zijn niet meer overgegeven en ben bijna 20)...

Het was 12uur, ik las hier altijd op het forum dat mensen direct terug op de been waren, ik niet, ik nam wat cola in, zette me weer wat recht.

De verpleegster dacht dat ik de laatste was, nee hoor ik was als eerste geopereerd om 8uur. Ik gaf groen over, 3 kartonnen bakjes, in het bed, op de grond, mn gezicht hing vol.

De verpleegster zei dat het normaal was en ging weg, ik was terug in slaap gevallen met alle kots nog in m'n mond..

Al een geluk dat mn vriend ook mn kussen achter me stopte en me recht zette :s

Misschien iets dat je kan opbeuren, ik ben een van de weinigen dat het zo extreem heeft (en pijn)

groetjes and i'm sorry

Jeeahh gefeliciteerd!!!!!!

Dat gaat heel snel voor je het weet is het al zover .

pjewww railbabe das wel heftig geweest.

Ik had alleen pijn in mn rug bleek niet helemaal goed gelegen te hebben.

Voor de rest zag ik er beter uit nadien dan ervoor haha .

Voelde me wel wat misselijk na de cola maar was niet erg van plan om dat toe te geven .

Heb zelf geplast en was in mijn hooft klaar voor vertrek :)

Dr Plovier zei nog sjee lijkt wel of je nooit geopereert bent ,

In de auto wel overgegeven meteen wat gepakt voor de misselijkheid en verder prima gegaan.

Licht had ik niet zo last van heb als een beer liggen snurken.

Lekkere sokken zijn fijn voor daar die mag je aanhouden.

Kussen mee voor de terug weg en een jogging pak .

Ze zijn allemaal heel lief alleen de anestist was een beetje een vagert ... tip tv uit haha daar bleef ie maar naar kijken.

Maar ook in de o.k stelt ie je wel gerust.

Neem je pijnstillers mee voor het geval dat en laat je goed door de gene die je brengt begelijden .

Klinkt een beetje lullig maar er zijn maar enkele hele extreme gevallen bij de meeste loopt het prima.

Is denk ook wel even heftig om dat een week voor je operatie te lezen.

Alvast mega veel sucses!!!!!!!

MissB

Jup, ik was een speciale, de kans dat het zoals mij loopt is zeer klein :P

had ook een kussen mee in de auto, ben er in de namiddag met een rolstoel naartoe gebracht haha.

En ze bellen je erna ook hoor, dan ben je ook extra gerust.

De persoon die meegaat moet gewoon goed voor je zorgen :)

xx

Ohhh, het komt nu heeeeeeeel dichtbij!!

Ik heb vannacht al niet te best geslapen, hopelijk lukt me dat vanavond beter.

Ik heb met mijn moeder geregeld dat ik de eerste week bij haar blijf. Zij heeft het verzorgdende toch iets beters in de vingers dan mijn vent (geen probleem verder hoor). Plus dat mijn vriend erg laat terug is van zn werk...

Jippie!! Bijna nieuwe borsten!!!

Hoi Ladymillion,

Vooral niet te druk maken, neem het zoals het komt, iedereen is anders, maak je niet gek voor dingen die bij jou misschien heel anders lopen!!

Komt wel goed met je.

Heel veel succes morgen!!!

xx Snoozy

Hallo allemaal,

Mijn verslagje :-)

Gisteren om 9 uur vertrokken we (m'n vriend en ik) naar Overijsse en we kwamen om 10.40 uur aan. Gelukkig hebben we geen files gehad. Daar aangekomen moest ik nog mijn vragenlijst invullen want mijn printerinkt was op... Maar gelukkig was dat geen probleem. Nadat ik het had ingevuld was het tijd voor mijn consult (die had ik namelijk voor m'n operatie) Ik werd door Valerie (assistente) naar m'n kamer gebracht. Daar kon ik me uitkleden en kreeg ik een badjas aan die al voor mij klaar lag. Even later kwam Dr. Plovier binnen. Van een consult was eigenlijk nauwelijks sprake want hij begon gelijk te tekenen. Nou had ik al maaltjes gestuurd met mijn wensen en had ik hem ook eerder al persoonlijk aan de telefoon gehad. Mijn wens was om de borstvergroting te combineren met een tepelhofcorrectie maar Plovier dacht dat dat niet ging lukken ivm spanning op de huid. Ook heb ik twee verschillende borsten, waarvan 1 tepel dicht bij de borstplooi zit en als ze dus de tepel zouden verkleinen er dan heel weinig huid over bleef voor de protese. Wel kon hij mij bij die borst een tepellift doen waardoor de tepels meer op 1 lijn zouden zitten en ook meer dezelfde grootte zouden hebben. Mijn borstplooien staan ook niet gelijk maar dat kon hij niet corrigeren. Anders zou ik een "double bubble" krijgen. Dr Plovier was erg vakkundig. Hij keek en meette erg nauwkeurig. Ik had echt het gevoel in goede handen te zijn en dat hij er alles aan zou doen om mijn borsten zo veel als mogelijk gelijk te trekken. Maar daarbij zei hij ook eerlijk; "verwacht geen wonderen, want een borstvergroting is een vergroting van de borst van de huidige situatie. Je kan wel wat spelen ermee maar sommige dingen zijn niet te veranderen". Hij dacht dat er in mijn borst wel 450 of 500cc kon. Phoeh, slik!!! Dat is nogal wat, maar volgens mij nodig om op mijn gewenste volle D uit te komen. Hij zou het dual-plain plaatsen. Nadat hij weg was gegaan moest ik nog even afwachten op de narcose mevrouw (lastige benaming ;-) De spanningen kwamen nu steeds meer en meer. De narcose mevrouw nan me mee en ik moest m'n vriend gedag zeggen. Eenmaal in de OK kamer waren twee narcose mevrouwtjes. Toen ik op de verwarmde operatietafel moest liggen kwam alle spanning eruit, ik moest huilen. Een mevrouw was echt super lief en hielt m'n hand vast en aaide me over m'n hoofd. Dat voelde heel geruststellend, net als m'n moeder of m'n vriendje naast me stond. De andere mevrouw was met de apparatuur bezig en vertelde me dat ik aan iets fijns moest denken, of aan m'n vakantie. Nou mevrouw, al m'n geld zit in mn bezoekje aan jullie kliniek dus een vakantie boeken was er deze zomer niet bij haha. Ik kreeg een kapje op en wist dat ik heel snel weg zou zijn. En ja hoor, ik werd wakker in m'n uitslaap kamer, en m'n vriendje zat naast me.... Voor mijn gevoel was ik net wakker, maar het schijnt dat ik al een tijdje aan het praten was en steeds dezelfde vragen stelde. Kan ik me niet meer herinneren. Maar toen ik bewust wakker was moest ik weer huilen, maar dan van geluk!! Ik was zo blij met wat ik zag (ookal keek ik nog een beetje scheel van de narcose ;-) Op 1 tepel zat een pleister, dus heeft hij bij 1 tepel een tepelhofcorrectie gedaan. Ik was helemaal blij. Ook toen Dr Plovier binnen kwam en mij vertelde dat ik 2 verschillende protesen had gehad; Sebbin en Cereform 475cc en 500cc. Jaaaa, ik heb nu echt borsten!! Ik moet denk ik niet gaan klagen dat ik ze straks te klein vind haha. M'n vriend had de medicijnen tijdens de operatie al opgehaald en we hadden speciale siliconenpleisters gehaad bij BeClinic voor een mooie genezing van de littekens. Ik voelde me goed en ruim een uur na de operatie stond ik alweer naast m'n bed. Ik was super blij dat ik niet misselijk was. Ik voelde wel wat druk op m'n borst en wat spierpijn maar ECHT pijn deed het (nog) niet. 12 uur werd ik geopereerd en half 3 reden we al weer daar weg. De hobbels in de weg leken me ook nog weinig te doen. Maar we moesten 2,5 uur rijden. Het laatste uurtje in de auto werd wel al wat ongemakkelijker voor mee. M'n vriend zette me af bij m'n moeder en reed daarna weer een uur terug naar huis. M'n moeder had iets meer verzorgende eigenschappen in zich dus vandaag dat ik nu een weekje bij m'n moeder verblijf hihi. Namate de avond vorderde kreeg ik steeds meer druk op m'n borst en hevige spierpijn. Ik was op tijd begonnen met de medicatie maar de pijn werd wel steeds meer. En toen moest ik gaan slapen. Wat een helse nacht heb ik gehad. Kon bijna niet slapen omdat ik last van m'n rug kreeg omdat ik constant op m'n rug moest slapen. En dan moest ik 2x in de nacht medicatie nemen en moest ik dus rechtop zitten. Aj aj aj aj aj.... PIJN! Het zal helemaal vast en ik voelde me echt een Michelin mannetje. Ik ben vanochtend toch begonnen met de Tramadol (waar iedereen zo misselijk van wordt). Ik had toch wel dusdanig spierpijn dat ik de zware pijnstiller Tramadol een kans wilde geven. Tot nu toe ben ik er niet misselijk van dus dat ik wel erg fijn!!! Verder heb ik nu wat vocht rond m'n buik en spierpijn bij mijn bovenste buikspieren. Ik mag dus niet klagen! Naar mijn idee loopt alles dus nog voorspoedig. Morgen mag de bh even af, maar voor de zekerheid wacht ik nog even een paar dagen omdat ik me toch wel veilig voel in die BH ;-)

Nou, tot zover mijn verslag. Ik ben wel heel benieuwd hoe ze er straks uitzien

Gefeliciteerd!! Fijn dat alles zo goed is gegaan!! Ik denk ook nietsbetekenend je die te klein gaat vinden!! Hahah ben erg benieuwd!!

Doe maar lekker rustig aan vandaag!!

Liefs, Melissa

Proficiat!!

Dat gevoel herken ik 's nachts, recht gaan zitten voor de pijnstillers te nemen en dan voel je het pas hoe pijn het doet :)

De 2 eerste nachten waren voor mij ook hel (buikslaper) maar intussen ben ik het gewoon..ik slaap in m'n voedingskussen (wat ik gebruikte voor borstvoeding :D) zodat ik niet kan omdraaien in m'n slaap.

Per dag zal het beter gaan hoor :) ook met de pijn. Ik wens je alvast een spoedig herstel!!

Oja, als je echt wil kijken, dat kan geen kwaad hoor, om die beha even los te doen. ik mocht al kijken vlak na de operatie, en 's avonds heb ik ook nog gekeken. En sindsdien iedere dag een paar minuten :56: ik mag 'm niet langer dan een halfuurtje per dag uit laten, maar dat doe ik ook niet.

Als je voor je eigen gemoedsrust nog niet wil kijken, dat is begrijpelijk :) maar weet dat het echt geen kwaad kan.

Groetjes! Xx

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Leuk om dit uitgebreide verslag te lezen. Ik wens je een heel voorspoedig herstel toe!

Groetjes,

Mona

Leuk verslagje, goed om te lezen dat je zo fijn uit je narcose kwam.

ik mag volgende week !

Ben benieuwd hoe je verdere herstel verloopt

Groetjes

Haaaa zie je viel best mee he :)

Ben heel blij voor je !!!!!!!

Goed rusten en uitkijken naar de eerste keer straks naar je boobs kijken.

Ik vond het heel spannend en heb het ook op mn gemakkie eerst op bed gedaan.

Maar ze vallen er niet af hoor hihi .

Beterschap .

Bedankt voor alle lieve reacties!! Echt super te lezen dat er met je meegeleefd wordt.

Het herstel gaat tot nu toe erg goed. Wel is mijn buik opgezet, ik denk van vocht?!

Of misschien omdat ik nog niet naar de wc heb gekunt?? Hihi

Laten we hopen dat m'n tweede nacht al soepeler verloopt dan m'n vorige ;-)

@ Bloem87: wat spannend dat jij volgende week aan de beurt bent. Het gaat echt super zijn bij hem! Trust me/us.

@ MissBoobyMoon: morgen komt m'n zus (borstvergroting bij MediCunsult gedaan in Haarlem) langs, wellicht dat we dan toch saampjes even kijken... Spannend!!!! Ik heb btw jouw foto meegenomen (samen met die van Mii) als voorbeeld ;-)

Ik ga even kijken wanneer ik foto's erop kan zetten. Ik ben ook wel benieuwd naar jullie mening.

X

Oh dat is super fijn samen met je zus , fijn ook dat zei al ervaring ermee heeft .

Lol ik had ook die van mii mee :) leuk ook dat je de mijne hebt meegenomen vind dat zo dik compliment.

Veel thee drinken evt ook brandnetel (tegen vocht) en kamile (onstekings remmend)

Ik mixte ze werd erg lekker .

Ik moet altijd onwijs plassen van thee en was ook snel van de vocht af.

En natuurlijk super benieuwd naar de foto's !

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.