Ga naar inhoud

jacq9090 : 11 augustus 2009 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek


Gast jacq9090

Aanbevolen berichten

hee allemaal!

Ik heb vorige week dinsdag borstvergroting gehad.

ik ben 22 jaar en ging van aa cup naar c cup 240 cc.

geopereerd door Dokter Lyuendijk Bergman Kliniek

Ik ben er super blij mee en ze zijn mooi.

Maar nu heb ik wat vragen;

1. heb heel erg last van mijn linker schouder en omdat je nog niet op je zij mag liggen weet iemand er iets op?

2. ik voel soms getintel in mijn borst is dat nou kapsel vorming?

ben benieuwd... verder gaat het super goed met me en heb vrij wel nergens last van gehad.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik wil binnekort een cs aanvragen bij Bergman!!

Ben benieuwd naar de antwoorden op je vragen :)

Heb je al foto's of ben ik heel brutaal??

Gaat verder alles goed met je heb je veel pijn?

Ze gebruiken daar oplosbare hechtingen toch?

Zat er een sport- bh inbegrepen bij de prijs?

Groetjes Passie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zal proberen je vragen te beantwoorden, allereerst nog gefeliciteerd natuurlijk!

Waarschijnlijk komt die pijn in je schouder door het anders slapen, probeer eens wat meer kussens of rechter op.

Dat getintel is volgens mij dat de boel aan het genezen is daar binnen ;), kan ook nog gaan jeuken....

Ik heb ook een consult gehad bij de B K, bij dr. Blecourt, maar vond het niet zo......

@Passie, van die oplosbare hechtingen weet ik niet maar er zit wel een sportbh bij de prijs in.

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK thanks, mag ook wel voor dat geld natuurlijk, zat evt ook aan MCS te denken klopt het dat ze daar met tape werken?? brr daar moet ik niet aan denken van pleisters wordt ik al itsy, maar das heel persoonlijk natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb wel 3 dagen tape gehad. Maar vond het niet echt super vervelend, je bent sowieso lichamelijk beperkt in je doen en laten net na de operatie............

Ik ben wel tevreden over MCS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb wel 3 dagen tape gehad. Maar vond het niet echt super vervelend, je bent sowieso lichamelijk beperkt in je doen en laten net na de operatie............

Ik ben wel tevreden over MCS.

deed het niet zeer dat tape eraf halen??

en ben je nu nog tevreden en heb je nog veel last of valt het wel mee?

@Jacg welke protheses heb je gekozen als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee allemaal,

Ok bedankt voor de antwoorden!

@ booby: jAAA heb de hele dag al last van jeuk haha

Ik heb een sport BH aan en hecht pleisters en oplosbare hechtingen ja!

geen tape en je mag na24 uur gelijk douchen wat heerlijk is!

Ik ben erg blij dat ik het bij Bergman heb laten doen aangezien zij de nieuwste protheses hebben en

ze zorgen echt voor je..maar je moet kiezen wat jij zelf fijn vindt

je krijgt ook een beauty coach die je ten alle tijden mag bellen!

ik heb beiden 240 cc van aa naar cup c

ik ben super tevreden echt prachtig ze staan niet uit elkaar en ze kijken niet naar buiten.

Ze hebben hem achter de borst spier geplaatst en aan de onderkant spieren losgesneden omdat ik zo'n

kleine cup maat had (met nadruk op had :D) en dat is nu prachtig ingezakt en mooi rond :D

en de pijn viel reuze mee had gewoon last van mijn rug meer niet haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

proficiat al met je nieuwe aanwinst.

maak je geen zorgen over het getintel dat kan tot 10 dagen duren, ik hed daar ook bang van en heb toen gebeld naar de kliniek en ze zeiden dat het eigenlijk een soort luchtbelletjes zijn die kraken.

voor de jeuk kan je een kold pak op je borsten leggen dat helpt.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, daar moet je je echt niet druk om maken, ik heb de tape onder de douche eerst ingezeept en toen heeft mijn man het heel voorzichtig los gehaald. Je kan het echt niet vergelijken met een pleister. Ik vond het alleen eng thv de hechting maar ging helemaal goed!

Ik ben helemaal tevreden en heb al een tijdje nergens last meer van. Voor mijn bv had ik ook last van gevoelige borsten, vooral rond de menstruatie, dat is nu niet anders. Ik slaap op mijn buik, rek en strek, ik heb alleen nog niet gesport maar dat komt wel weer na de vakantie ;)!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast miranda1983

hoi

wat leuk eindelijk iemand die een bv in de bergmankliniek door dr luyendijk heeft laten uitvoeren.

Ik word as dinsdag door hem geopeerd.

Fijn dat het met de pijn meevalt.

wat betreft die pijn in je schouder je rug/schouders insmeren met SRL gelei kan ook wonderen doen. dat helpt de spieren wat ontspannnen ik heb het vorig jaar bij mijn buik operatie ook gebruikt toen mocht ik ook alleen op mijn rug liggen auw wat deed die zeer na 2 dagen.

groetjes mranda

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.