Ga naar inhoud

Nederland of België


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil een borstlift met prothese laten doen...alleen kan ik makkelijk naar België want woon op de grens....maar toch vindt ik het ergens eng om het in belgië te laten doen? Misschien erg gek hoor hahahahaha....

Ik vindt het prijsverschil best veel en ik lees toch heel veel verslagen met een hoop positiviteit. Ik zou niet alleen naar België gan omdat het goedkoper is hoor...maar toch de centjes tellen ook mee hahahahaha...

Dus waarom ben jij naat België of juist naar Nderland gegaan voor je operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy

Dat dilemma had ik in het begin ook!

Uiteindelijk ben ik naar Belgie gegaan omdat ik me het beste voelde bij DIE arts. Ik had verschillende consulten gehad, zowel in NL als in B en heb toen op basis van de consulten mijn pc gekozen en toevallig zat die in Belgie :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat berichtje was ook wel erg kort he haha, sorry....

Ik ben bij dr. Demeyere geweest, in Gent. Hij heeft daar een eigen kliniek: Artemedis.

Ook ik woon op de grens met Belgie, maar Gent ligt wel aan de andere kant van belgie haha, dus alsnog 2 uren rijden.

Nu moet ik erbij zeggen, dat het bij mij om een wissel ging, omdat de eerste chirurg (in limburg, nl) een te brede prothese gebruikt had, met alle problemen vandien, helaas.

Vandaar mijn nieuwe zoektocht en daarmee dus uitgekomen bij dr. Demeyere.

Ik was eerst wat huiverig voor het MRSA-gedoe, waar je vaak mee te maken krijgt als je over de grens gaat, maar heb ook gedacht, dat je overal mrsa op kunt lopen eigenlijk. Heb me dus over mijn aarzeling heen gezet en daarom toch in belgie ook twee consulten gepland.

Dat andere in belgie was bij dr. D'hondt, in Tongeren (veel dichter in de buurt haha)

Dit was ook een heel kundige arts, zo kwam hij tenminste tijdens het consult over, maar hij wilde met anatomisch werken, en dat wilde ik eigenlijk, toen ik me er verder over bedacht, niet.

Ik heb vooral gekozen voor fatsoenlijke consulten. Er zijn ook klinieken waar je binnen 10 minuten buiten staat, zowel in nederland als in belgie, en ik vind dat onbehoorlijk! Het is een belangrijke beslissing en daar moet je genoeg info voor gekregen hebben, zodat je een weloverwogen besluit kunt nemen ;)

Heel veel succes met overwegen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks voor je antwoord...! Oei waar in limburg dan ?

haha idd dan nog steeds wat ver weg he hahahahah ach ja je moet er wat voor over hebben zullen we maar zeggen!

Maar wat was je nu kwijt dan?

Wat is het toch moeilijk.....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik woon een kilometer of 5 over de grens met Belgie (in Belgie zelf), en heb mijn lift in Belgie laten doen. Ik heb gezocht op internet naar een pc die allerlei operaties deed, omdat ik heel veel ben afgevallen moest ik meerdere operaties ondergaan voor overtollige huid weg te snijden. Ik vond een site die me aansprak, daar een consult gepland, en ik voelde me gelijk 100 procent op mijn gemak bij deze pc (zie www.kliniplast.be). Het was voor mij ook een gooi in het diepe omdat ik niemand kende die door hem geopereerd was, maar omdat ik zo'n vertrouwensband met hem voelde toch doorgezet. En daar geen seconde spijt van gehad, het is allemaal zoooo supermooi geworden! En de naservice is ook echt heel goed, daar moet je dan ook maar vertrouwen in hebben als je geen ervaringen kunt lezen. Je kunt trouwens foto's van me zien in de galerij, heb ook een lifting gehad (plus prothesen).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik woon een kilometer of 5 over de grens met Belgie (in Belgie zelf), en heb mijn lift in Belgie laten doen. Ik heb gezocht op internet naar een pc die allerlei operaties deed, omdat ik heel veel ben afgevallen moest ik meerdere operaties ondergaan voor overtollige huid weg te snijden. Ik vond een site die me aansprak, daar een consult gepland, en ik voelde me gelijk 100 procent op mijn gemak bij deze pc (zie www.kliniplast.be). Het was voor mij ook een gooi in het diepe omdat ik niemand kende die door hem geopereerd was, maar omdat ik zo'n vertrouwensband met hem voelde toch doorgezet. En daar geen seconde spijt van gehad, het is allemaal zoooo supermooi geworden! En de naservice is ook echt heel goed, daar moet je dan ook maar vertrouwen in hebben als je geen ervaringen kunt lezen. Je kunt trouwens foto's van me zien in de galerij, heb ook een lifting gehad (plus prothesen).

Groetjes van Ingrid.

ja moeilijk is het man! Mijn vriendin is in Sittard geopereerd ... maar ja hier lees ik zoveel over België en zoveel vrouwen die tevreden waren...dus dat is eigenlijk toch hetzelfde dan he. Daarbij was zij 4500 euro kwijt voor alleen prothese? Ik ben gewoon bang dat er iets misgaat hahahahah te erg gewoon.

Maar ja het is niet zomaar iets wat je gaat doen.....bedankt voor al je antwoorden en ik ga eens zoeken naar je foto`s....staan in de galerij ?

Oh ja, het prijsplaatje; voor een borstvergroting met mentor-implantaten bij dr. Demeyere ben je € 3000 euro kwijt.

Het consult kost € 30, maar wordt verrekend met de operatieprijs als je voor hem kiest.

Ik woon in de buurt van Maastricht ;)

Jij?

haha ik ook!

Nou dat is dan zo`n verschil met nederland die prijs he.......! Niet dat je daarom iemadn moet uitkiezen maar het is te veel verschil vindt ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf in Nl geholpen,was nog onervaren en dacht dat dat t beste was,ook omdat het dichtbij was voor mij,en dus als dr iets was dan kon ik even snel op en neer voor vragen of zorgen..

maar zou nu liever naar belgie gaan,gewoon omdat t daar toch goedkoper is en ze daar toch iets sneller wat meer CCs plaatsen naar mijn idee.

Verder gewoon doen wat jou t beste lijkt,anders plaats je eerst 2 consulten ,1 in NL ,en 1 in Belgie.

Succes. :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf in Nl geholpen,was nog onervaren en dacht dat dat t beste was,ook omdat het dichtbij was voor mij,en dus als dr iets was dan kon ik even snel op en neer voor vragen of zorgen..

maar zou nu liever naar belgie gaan,gewoon omdat t daar toch goedkoper is en ze daar toch iets sneller wat meer CCs plaatsen naar mijn idee.

Verder gewoon doen wat jou t beste lijkt,anders plaats je eerst 2 consulten ,1 in NL ,en 1 in Belgie.

Succes. :38:

Dat is jammer dat je spijt hebt.

Ja je leest zoveel goede verhalen en ach wat is het verschil ook eigenlijk.....als ik dan uit belgie kwam zou ik het zo doen hahahaha....

Maar welke kliniek dan in belgie? Pfffff lees veel over pc Plovier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ach,spijt is een groot woord eigenlijk,want op dat moment wilde ik t zo en vond ik t een veilig gevoel,maar nu heb ik meer lees ervaring enzo,dus vandaar nu die gedachten.

Ja Plovier weet ik eerlijk gezegd niet echt,ik weet dat hij grote protheses plaatst,dus daarvoor zit je bij hem goed,maar denk dat ik er zelf niet eens heen zou gaan,eerder naar DR Meyere in Gent.

maar blijft allemaal zo persoonlijk,liefst zou ik dan naar beiden gaan voor een consult .En dan beslissen.

Oh ja ik moet nog even zeggen dat ik wel super goed geholpen bent hoor bij Velthuiskliniek,zeer profecioneel en respectvol behandeld ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ach,spijt is een groot woord eigenlijk,want op dat moment wilde ik t zo en vond ik t een veilig gevoel,maar nu heb ik meer lees ervaring enzo,dus vandaar nu die gedachten.

Ja Plovier weet ik eerlijk gezegd niet echt,ik weet dat hij grote protheses plaatst,dus daarvoor zit je bij hem goed,maar denk dat ik er zelf niet eens heen zou gaan,eerder naar DR Meyere in Gent.

maar blijft allemaal zo persoonlijk,liefst zou ik dan naar beiden gaan voor een consult .En dan beslissen.

Oh ja ik moet nog even zeggen dat ik wel super goed geholpen bent hoor bij Velthuiskliniek,zeer profecioneel en respectvol behandeld ook!

ik snap je...

Idd eerst maar eens op consult gaan en kijken wat mijn gevoel zegt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap je...

Idd eerst maar eens op consult gaan en kijken wat mijn gevoel zegt....

Heb net even gekeken op hun site...ziet er erg goed en professioneel uit zeg!

Waarom zou jij nu naar hem toe gaan dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een borstlift met prothese laten doen...alleen kan ik makkelijk naar België want woon op de grens....maar toch vindt ik het ergens eng om het in belgië te laten doen? Misschien erg gek hoor hahahahaha....

Ik vindt het prijsverschil best veel en ik lees toch heel veel verslagen met een hoop positiviteit. Ik zou niet alleen naar België gan omdat het goedkoper is hoor...maar toch de centjes tellen ook mee hahahahaha...

Dus waarom ben jij naat België of juist naar Nderland gegaan voor je operatie?

Hoi

ik word 14 september in belgie bij beaucare door dr sarah ulens geholpen.

Ik krijg een bv met ongeveer 350 cc rond en achter de borstspier.

ja waarom heb ik gekozen voor belgie eigenlijk omdat na het eerste consult het heel vertrouwd voelde en dat is eigenlijk wel een pre voor mij me veilig en vertrouwd voelen.

dus ik zou zeggen doe waar jij je het fijnst bij voelt je kan altijd op meerdere consults

succes

gr es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

ik word 14 september in belgie bij beaucare door dr sarah ulens geholpen.

Ik krijg een bv met ongeveer 350 cc rond en achter de borstspier.

ja waarom heb ik gekozen voor belgie eigenlijk omdat na het eerste consult het heel vertrouwd voelde en dat is eigenlijk wel een pre voor mij me veilig en vertrouwd voelen.

dus ik zou zeggen doe waar jij je het fijnst bij voelt je kan altijd op meerdere consults

succes

gr es

bedankt voor je antwoord...... Maar op welke basering had je dan voor belgie gekozen? Dmv deze site of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.