Ga naar inhoud

wie heeft er ook ongeveer 240cc dual plane


Aanbevolen berichten

wie heeft er ook 240 cc dual plane?

ik vond het zelf erg weinig klinken maar als ik de pc moet geloven ben ik zo smal dat meer echt niet mooi wordt.

hij zei in eerste instantie van ik ga je niet meer dan 300cc geven maar dat werd steeds minder naar mate het gesprek.

ik ben 163cm en weeg 55 kilo en wilde graag een D maar toen ik dat zag vond ik dat echt te groot maar wil wel een C.

hij zei beter een B maar dat vind ik zelf echt te klein....en dus zonde van mijn geld.

uiteindelijk had hij het over 220 en 240cc (borsten zijn ongelijk)

ik dacht dus dat ik een lege b had maar tis maar net een a :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik word morgen gedaan en ik krijg 250 cc ik heb nu ook een a en zou een grote b kleine C krijgen dacht hij. ben ook bang dat ik dit te klein ga vinden. ik weeg ook 50 en ben 1. 61 groot ik vertrouw maar op de pc hij raade mij ook af om groter te nemen dus ik hoop ook dat het goed gaat zijn is wel spannend

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Ik ben zelf 1.63 en weeg 55 kilo.

240-260 cc, werd mij gezegd, meer ook niet. (ook dual plane)

Anders wordt het onnatuurlijk. Heb zelf een AA75. (schijnbaar) dacht eerst zelf A70.

Doordat ik weinig van mezelf ontwikkeld heb, is een C niet mogelijk (en dus onnatuurlijk), helaas.

Dus wordt het een B, vond het zelf ook erg jammer!

Maar als ik zo kijk op dit forum, zegt het niet zo heel veel.

Ga sowieso tegen mijn pc zeggen, maximale erin a.u.b!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Tjikkie

Bij mijn eerste gesprek met hem zei hij ook; jij bent zoooo smal van boven, zo tenger, meer als 300cc gaat er niet in, zal ook niet mooi meer zijn. En ik ben 167cm, weeg 57 kilo. Dussssss.

Maar ja uiteindelijk aangegeven vlak voor de operatie dat als er meer dan de 265 of 295 die hij van plan was zou passen en mooi zou staan, dat ik dat dan wilde! Toen wrd ik wakker en kreeg te horen dat er 325 was ingegaan, dat hij dat heel mooi vond staan.

Hij zei dat soms tijdens de operatie zelf pas blijkt wat het beste uitpakt, ook met de high profile of medium profile keuze. Ik heb hem uiteindelijk vertrouwd op zijn ervaring en kundigheid en ik zou dat zo weer doen!

Succes met je speurtocht!

Groetjes Grande

ps; leuk je ff real life gezien te hebben;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx voor de info.

had echt zoiets voel me echt goed hierbij maar die cc's vond ik zo weinig.

vind mezelf helemaal niet zo smal eigenlijk......

misschien moet ik heeel duidelijk zijn bij t volgende gesprek ;)

ja vond ook leuk om je te spreken had je zelf niet zomaar aangesproken zaten er daarvoor teveel in de wachtkamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha snap ik.

daarna was het echt knetter druk!

ahhh en jouw zoontje!!!hij wilde net de deur binnen stappen toen de deur dicht ging voor zijn neus haha

dat hoofdje van hem!!volgens mij vond hij het zelf ook wel grappig wat er gebeurde want hij keek ons echt zo aan van wat is dit nu weer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.