Ga naar inhoud

Wie heeft er ook 500 cc dual plane?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!,

Ik word 13 augustus geopereerd en de pc wil bij mij ongeveer 500cc dual plane plaatsen. Ik ben 1.76 en weeg 63 kilo en ik ben van boven redelijk dun. Nu ben ik op zoek naar ervaringen en foto's van meiden in een vergelijkbare situatie die ook 500 cc dual plane hebben gekregen. Ik ben namelijk bang dat je de protheses ziet zitten of dat mijn borsten vervormen zodra ik mijn borstspieren aanspan. Het gaat bij mij trouwens om een wissel dus zonder protheses is het een behoorlijk slappe boel :23: , ik ben ooit begonnen met een A en heb nu een D/E cup, maar heb ze nu voor de spier zitten en ik ben zo benieuwd hoe het is om ze dual plane te hebben. Maakt dat nou echt veel uit?

groetjes en bedankt vast,

Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Layla,

Ik heb 475 CC dual plane, van boven (omvang) ook smal en heb daarom high profile gekregen. Om mijn foto's te zien moet je even een vriendschapsverzoek doen!

Bij mij vervormd er niets hoor als ik mijn spieren span, wel hebben ze de neiging als ik mijn borstspieren flink span om naar buiten te gaan, maar in BH is daar niets van te zien.

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder heeft 500cc dual plane, en is ook lang & slank :D

Bij mij beweegt /vervormt / verplaatst er niets als ik aanspan en heb ze ook dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen 500 cc maar 325 cc hihi

Bij mij bewegen ze erg opzij met het aanspannen van de spier (wil je niet bang maken!!)

Maar denk dat ik 1 van de weinig ben?

500 is wel een mooi aantal! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIj mij word er 25 juli 500cc geplaatst.

Ook duo plane.

Heb zelf helemaal niets.

75aaaaaaaaa hoeveel a'tjes ik er achter kan zetten.

Heb wel los vel na de zwangerschap en borstvoeding.

Heb echt aangegeven dat ik geen randen wil. Grote c tot kleine d wil.

Dus ben benieuwd.

Ik zal tegen de tijd de foto's er opzetten.

Nog maar 16 dagen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Layla,

Ik heb 475 CC dual plane, van boven (omvang) ook smal en heb daarom high profile gekregen. Om mijn foto's te zien moet je even een vriendschapsverzoek doen!

Bij mij vervormd er niets hoor als ik mijn spieren span, wel hebben ze de neiging als ik mijn borstspieren flink span om naar buiten te gaan, maar in BH is daar niets van te zien.

Succes alvast!

Hey Saartje,

Heb net even je foto's bekeken; ziet er erg mooi uit! Als ze bij mij zo worden dan ben ik blij. Nog even een vraagje; hoe lang ben jij en hoeveel weeg je want mijn omvang is ook zo tussen de 70 en 75 maar het heeft natuurlijk ook met je lengte te maken hoe je borsten tonen.

liefs Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik meet 1m65 en weeg 58kg. Heb nu een lege 75B.

Volgende week donderdag krijg ik +-500cc HP dual plane gestoken.

Ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat... :-)

Grts Brientje

Spannend Brientje! Volgende week donderdag is al snel.

Ik ben benieuwd naar je verslag, ga je ook foto's plaatsen?

Heel veel succes en doe rustig aan!

liefs Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.