Ga naar inhoud

BV : Incognito : Oriëntatiefase


Gast Incognito

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Na veel wikken en wegen heb ik eindelijk besloten tot borstvergroting. Ik ben inmiddels 40 jaar en het is nu of nooit dacht ik.

Na mijn zwangerschap en borstvoeding is van mijn kleine B-cup nog nauwelijks een A-cup overgebleven. Ik ben 1.76 m en mijn

verhoudingen kloppen gewoon niet vind ik.

Maar goed..nu de orientatiefase. Waar en door wie? Heb dagen op internet gesurfd en je ziet door de bomen het bos niet meer.

Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt met Dr. Sluimer van het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag. Ik wil ook niet al te ver van mijn

woonplaats. Heeft iemand ervaring met deze chirurg? Hij staat erg goed aangeschreven. Ben benieuwd of er iemand van dit forum

door hem geopereerd is.

Ik vind het echt heel eng allemaal. Kreeg moed toen ik sommige verhalen lees op dit forum. Ben daarom ook lid geworden.

Wie kan mij verder helpen? Overigens scheelt het ook enorm qua prijzen. Bij de ene betaal je 1750,- en de ander 4500,-.

Ik hoor graag van jullie.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je beslissing!!!!!

Ik twijfel nog btje,......

binnekort consult aangaan bij Bergman Kliniek in Bilthoven maar scheelt idd veel he waar je gaat. Heb je MCS ook al bedacht zeker? Die zit ook vlakbij jou??

Ben wel een beetje bang voor goedkoop is duurkoop maar dat weet je natuurlijk nooit echt

Bovendien is het ook onzin om onnodig teveel te betalen, Bergman is ook niet goedkoop maar heb er goede dingen over gehoord en das ook hoop waard.

lees hier al een tijdje mee net als jij en wordt steeds wijzer, tis een super forum.

Ik ga je topic volgen :)

Groetjes Passie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passie,

Klopt, ik heb al veel sites bezocht, dus ook MCS, die zijn samengegaan met Bergman Kliniek. Heb volgende week dinsdag een afspraak mer Dr. Sluimers van het Bronovo. Die staat goed aagngeschreven. Ben heel benieuwd wat het daar kost. Klinkt zo stom...moet offerte laten opmaken.

Ik had eerst voor a.s. dinsdag ook een afspraak staan bij Dr. Stevens in Vlaardingen. Hij is 1 v.d. PC van MCS. Die heb ik afgezegd. Kwam niet uit die dag.

Ik heb ook een afspraak staan voor dinsdag 22 sept. bij Dr. Posch, een vrouwelijke PC van de Haaglanden kliniek. Deze kliniek staat ook goed aangeschreven. Deze klinieken zijn erg prijzig, rond de 4000,- euro. Nu is er een aanbieding bij ACCZ. Is wel een eindje uit de buurt. In Zevenaar. Dat is 1,5 uur rijden van hier, dus als je met iets zit of voor controle is dat lastig.

Vind het echt doodeng allemaal nog. Maar het is idd nu of nooit. Worstel al een tijdje met deze gedachte. Heb de knoop doorgehakt. Mede ook doordat afgelopen jaren de implantaten sterk zijn verbeterd. Je hoort nauwelijks nog slechte verhalen over borstvergroting.

Nu ik het eenmaal in mijn hoofd heb, kan ik niet meer wachten. Eindelijk een keer een bikini aan zonder push-up vullingen...

Ben idd ook heel blij met dit forum. We zitten allemaal een beetje in hetzelfde schuitje en je hoeft je niet te schamen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn voor je dat je de beslissing hebt genomen!!!!

Super voor je, hopelijk wordt het resultaat nog mooier dan waar je op hoopt!

Ik weet dat in Helmond een hele goede "borstenman" zit. Maar das wel een eind uit de richting voor jou.

Groetjes Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sophie,

Bedankt voor je reactie. Venlo is idd wel een beetje ver.

Ik ben heel veel aan het lezen op deze site. Veel nuttige informatie.

Ik heb in ieder geval 2 afspraken staan en ben heel erg benieuwd.

De eerste stap heb ik genomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik heb op de kliniekenoverzicht een aanbieding gezien bij ACCZ in Zevenaar. Maakt iemand toevallig gebruik van deze aanbieding?

Die geldt alleen voor ronde proteses. Weet nog niet wat voor mij het meest geschikte is. Er staat alleen locatie Zevenaar bij. Voor mij

is dat echt te ver weg. Utrecht is meer in de buurt.

Volgens mij zijn er velen die heel tevreden zijn over Dr. van Onselen. Ik ga denk ik ook een consult daar aanvragen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.