Ga naar inhoud

Voorstelling Vinora + zoveel twijfels & vragen!


Gast Vinora

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben Vinora, 23 jaar en mama van 2 kids.

Sinds al heel wat maanden ben ik hier lid op het forum en het toch al reeds veel gebladderd en gelezen.

In 2005 heb ik een maagverkleining gehad en na enkele jaren is al de huidoverschot aan benen, armen en volledig rondom aan buik, heupen, rug weggehaald. Ik ben zeer blij met het resultaat!

Begin dit jaar heb ik ook een lipo gehad aan de binnenkant van mijn billen, aan de knieën en ook nog aan de heupen. Ook hier weer heel tevreden van het resultaat.

Maar na al die jaren, wil ik graag van mijn laatste 'probleem' af. Ik heb amper nog borsten over en wat er overblijft hangt zo enorm.

Ik schaam me zo, ook als ik voorover buk vallen ze constant uit mijn bh en in mijn blootje zijn het zulke slappe vodden. :(

Ik heb altijd een enorm jojo effect gehad en ging van 65kg naar, 40kg naar, 125kg, naar 77kg naar 125kg dan 2 kids er tussendoor en nu 71kg.

Dus kon ik al die dingen aan mijn lichaam wel verwachten.

Nu heb ik enorme twijfels; vragen wie de beste dokter is is bijna onmogelijk want er zijn bij iedere dokter wel eens minder goede resultaten denk ik?

Ik zie bij velen ook vanalles staan over 'voor' of 'achter' de spier, op wat heeft dit effect?

Ik ben ook bang dat ze na de vergroting + lifting weer gaan zakken?

Vele groetjes

Vinora

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vinora,

Ik denk dat je hier heel veel adviezen kunt krijgen van dames die al een BV hebben gehad.

Zelf heb ik op 20 augustus een intake met Dr. Plovier van Be-Clinic. Ik heb hier heel veel positiefs over hem gelezen en resultaten gezien!

Ik wens je heel veel succes met het maken van je keuze.

Groetjes,

Mona

P.s. Enne welkom hier! Het is een super leuk, laagdrempelig forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Vinora,

Hier een "lotgenootje", ben ook zeer veel afgevallen (ruim 75 kilo) en heb bijna 2 jaar geleden een buikwandcorrectie gehad, samen met een borstlift/vergroting. Je kunt foto's zien in de galerij van hoe het eruit zag, en hoe t geworden is. Ik ben er zoooooo blij mee!! Voel me nu zo veel zelfzekerder, vrouwelijker, super gewoon.

Wens jou hetzelfde toe, en veel leesplezier hier op t forum, waar heb jij al je overschot van huid laten wegnemen? En doet die pc geen borsten, of wil je liever bij iemand anders?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn buikwandcorrectie, huidoverschot aan armen en aan benen werd gedaan in het greet rouffaert huis. (denk dat het zo schrijft)

Is een kliniek die de huid doneert aan brandwondpatiënten, ze hebben heel mooi werk geleverd maar dit is dus enkel voor zulke operaties. :)

Mijn Lipo pc doet wel borsten, maar die is gestopt aangezien die in vervroegd pensioen gaat want ik was zeer tevreden over de lipo.

Ga zo eens naar je foto's kijken!

Edit: ik zie net dat ik nu ineens de Galerij niet meer in kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo :)

er kan zeker iets aan gedaan worden hoor, de chirurg moet ook eerlijk zijn en zeggen wat er te verwachten valt.

En voor en achter de spier, deze hebben allebei voordelen en nadelen.

Alleen hoor en zie ik veel (sorry dat ik het zeg, ik zeg zeker niet dat het bij mij perfect is) bij voor de spier dat het allemaal wat meer hangt ook na een tijd...

Je kan bij een paar chirurgen op consult gaan hé, je bent nog steeds vrij in je keuze dan. Het is gewoon eens informeren :)

Groetjes en succes hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.