Ga naar inhoud

lala1983 : 23 juli 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ikzelf ben ook nog maar 6 dagen po en ik mag ook nog niet in bikini hoor maar met sportbh en topje zal ik in de zon moeten :D komt goed hoor ik had ook aa cup en nu een volle c weet niet wat het gaat worden natuurlijk x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Veel succes morgen!!!

Je zult zelf wel merken wanneer je in de zon kunt met sportbh aan. Ik kon het de eerste dagen absoluut niet verdragen, deed gewoon zeer (zelfs door kleren heen). Ook kou kon ik niet verdragen haha. Het is bij iedereen heel verschillend, dus even aankijken hoe en wat ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Heeeeel veel succes morgen!! Dat je maar een mooi stel prachtige borsten mag krijgen!!!! :);) Hopelijk valt de pijn mee, ik ben zelf ook al best zenuwachtig, maar ik moet nog bijna 3 weken wachten.. Maar dat is zo om natuurlijk. Ben benieuwd naar je operatie verslagje :D

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, morgen een uitgebreider verslagje. Nu alleen even een berichtje dat het heel goed is gegaan. Voelde me de eerste15 min na de op slaperig, maar daarna helemaal niet meer. Nu bij mijn ouders me laten verwennen. Wel last van spierpijn, maar voel me prima :)

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je tweeling!!!

Fijn om te horen dat het goed gaat.

Verheug me op je verslagje.

Bij mij komen de zenuwen steeds meer.

Nog 2 nachtjes slapen.

Gefeliciteerd met je tweeling!!!

Fijn om te horen dat het goed gaat.

Verheug me op je verslagje.

Bij mij komen de zenuwen steeds meer.

Nog 2 nachtjes slapen.

Ooooh spannend voor je hoor Nana! Ik duim alvast!!! Ik zal je verslagje pas een week later kunnen lezen jammer genoeg, ben een week weg op reis, maar tegen dan ben je alweer een week po he! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker een weekje weg ;)

Zeker ga ik mijn verslagje hier op zetten!!!

Ik ga snel naar bed dan is het eerder morgen!

Ooooh spannend voor je hoor Nana! Ik duim alvast!!! Ik zal je verslagje pas een week later kunnen lezen jammer genoeg, ben een week weg op reis, maar tegen dan ben je alweer een week po he! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Hier komt het verslag dan.

Gister om half 12 moest ik me melden bij de kliniek. Ik werd vriendelijk behandeld en mocht meelopen om foto's te gaan maken. Ook een van het gezicht, want dan weten ze bij wie de foto's horen (ohnee, geen make-up op natuurlijk :)) Daarna moest ik meelopen een aantal gangen door naar de ruimte waar de bedden stonden. Daar omgekleed en lekker in het bedje gaan liggen. Gek genoeg helemaal niet zo zenuwachtig. De verpleegsters waren erg vriendelijk en grappig. Ze stelden me goed op m'n gemakkie voor zover dat nodig was. Even een infuus aangelegd, dat was zo gebeurd. Daarna kwam de anesthesist en de dokter zelf langs. Nog even een boekje gelezen en ik werd al opgehaald. Op de operatietafel kreeg ik een pijnstiller, wow wat was ik high. Denk maar aan iets leuks zeiden ze, dat was niet zo moeilijk: M'N BOOBIES!

Ik schijn om kwart over 1 wakker te zijn geworden, had zelf m'n paps even aan de telefoon, maar daar weet ik helemaal niks meer van. Vervolgens half 2 wakker, maar nog wel een dronken gevoel. De verpleegsters hadden me even laten kijken naar de tweeling en vervolgens kreeg ik een bh aan. Beschuitje met jam en een kopje thee stonden al klaar. Het beschuitje had ik blijkbaar snel op, want ze kwam vragen of ik er nog een wilde. Jahoor als dat kan en hup twee beschuitje naar binnen gewerkt. Daarna werd m'n hoofd weer wat helderder. De fysiotherapeut werd gebeld en stond een half uur later aan m'n bed. De oefeningen wist in nog van 2 weken terug en blijkbaar was dat bijzonder, want de meeste mensen zijn nog zo duf van de narcose. Ik leek nergens last van te hebben. Dacht bij mezelf dat komt straks nog wel, maar nee hoor. Na de fysio nog even naar de wc en toen werd paps gebeld dat ik al weer naar huis mocht. Ik kreeg nog oxycontin mee naar huis, voor als het met diclofenac niet genoeg zou zijn. Ook zei de verpleegster dat ik er een in kon nemen voor het slapen gaan, zodat ik goed de nacht door zou komen. In een uurtje naar huis gereden. Voelde wel een beetje een drukkend gevoel tussen m'n borsten, maar wat wil je met zo'n operatie. Thuis lekker gegeten en elk uur even een rondje door t huis gelopen. Tegen 22.00 maar naar bed gegaan ook al was ik niet echt moe. De pijn werd wel wat erger, vooral onder m'n linker borst (daar is het ook een beetje gezwollen) en bij de aanhechting van m'n spier aan de rechter borst. Voor het slapen gaan dus even een tabletje oxycontin ingenomen en geprobeerd te slapen. Dat is niet echt gelukt. Ik had kussen onder m'n schouders/rug gedaan zodat ik een beetje rechtop kon slapen, maar ik heb niet echt de slaap kunnen vatten.

Vanochtend bij het ontbijt weer een diclofenac genomen en even op de bank gaan liggen. Hier kon ik even slapen al was het maar 30 minuten. Nu dus maar even op de laptop m'n verhaaltje aan het typen. Wordt al erg lang zie ik. Word straks nog even gebeld door de kliniek om te horen hoe het gaat.

Als jullie nog vragen hebben hoor ik t wel.

Liefs

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten :43:

Heb je vannacht helemaal geen pijnstilling ingenomen, alleen rond 22.00 uur en dan vanmorgen bij het ontbijt pas?

Of werkt die oxycontin zoveel uren dat het niet nodig is om na 4 uur een nieuwe pijnstiller te pakken?

Dat je ene borst wat meer last geeft dan de andere kan gebeuren.... het zijn 2 aparte wonden die ieder op hun eigen manier herstellen.

Doe het lekker rustig aan vandaag....veel te warm voor pijn of zorgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel fijn dat je niet echt last heb gehad van de narcose!!!

Vond je het vervelend om de lange rit in de auto terug?

Ik mag morgen, en zie beetje tegen op de we terug. Heb al plastic zakjes in de auto liggen voor het geval dat.

Hoe voel je je nu?

Probeer maar lekker tussen door wat dutjes te doen, zodat je toch kan uitrusten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lala

Ik ben gisteren ook geopereerd. Ik heb eigenlijk best goed geslapen, alleen veel last van mijn rug haha

Vannacht wel de wekker gezet voor paracetamol.

Ik heb wat zwelling vandaag en een beetje warm ook mijn wangen. Gelukkig geen verhoging.

Je kan best veel bewegen hè?! Had ik helemaal niet verwacht. Alleen overeind komen vind ik een drama.

Jammer dat het zulk mooi weer is hè?!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste week moet je een beetje door zien te komen.... Maar daarna gaat het elke dag beter!

Fijn hè dat de arts/anesthesist ed zo leuk en gezellig zijn. Dat maakt het allemaal minder spannend en gevoelsmatig minder "officieel".

Moest steeds om ze lachen maar had totaal geen zenuwen. Alleen heel even toen we de ok opreden, maar toen werden er alweer grapjes gemaakt en hop weg waren de zenuwen.

De rugpijn klachten herken ik. Heb ik nu nog steeds last van en zelf liggen of omhoog komen is ook erg pijnlijk dus daar helpt mijn vriend mij elke x mee.

Zal als ik jouw was dat eerst ook zeker niet zelf proberen want dat is echt pijnlijk.

Meid hoop echt dat het je allemaal meevalt deze week! En vooral paracetamol nemen om de 4 uur!

Dan houdt je je paracetamol spiegel omhoog en heb je er veel meer baat bij.

(Dat hielp mij meer dan de Celebrex vd kliniek).

Liefs Sizzlie.

Liefs Sizzlie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lala

Ik ben gisteren ook geopereerd. Ik heb eigenlijk best goed geslapen, alleen veel last van mijn rug haha

Vannacht wel de wekker gezet voor paracetamol.

Ik heb wat zwelling vandaag en een beetje warm ook mijn wangen. Gelukkig geen verhoging.

Je kan best veel bewegen hè?! Had ik helemaal niet verwacht. Alleen overeind komen vind ik een drama.

Jammer dat het zulk mooi weer is hè?!

Groetjes

Hoi Leeuw1980,

Ja dat omhoog komen voelt zeker niet fijn. Verder gaat het bewegen goed. Wel jammer dat het weer voor ons tegen zit :P

Ik heb trouwens geen last van mijn rug. Misschien komt dit door de oefeningen of ik heb gewoon erg mazzel. Ik neem de paracetamol elke 6 uur in, dus ook 's nachts een keer. Tot nu toe is het wel goed te doen.

Zo even een broodje eten en dan even boekies lezen binnen op de bank :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel fijn dat je niet echt last heb gehad van de narcose!!!

Vond je het vervelend om de lange rit in de auto terug?

Ik mag morgen, en zie beetje tegen op de we terug. Heb al plastic zakjes in de auto liggen voor het geval dat.

Hoe voel je je nu?

Probeer maar lekker tussen door wat dutjes te doen, zodat je toch kan uitrusten ;)

De rit in de auto terug ging goed. Ik was totaal niet misselijk. Alleen de verkeersdrempels in de bebouwde kom zijn niet zo'n pretje voor je boobs. Gewoon stoel achterover en gordel alleen over benen en het gaat prima. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.