Ga naar inhoud

Twink: 20 september 2012: Dr Kruppa: ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo everybody,

eindelijk.... eindelijk ga ik het dan eindelijk doen!

Mijn BV staat gepland op 20 sept bij ACCZ bij dr. Kruppa.

Voor altijd van mijn A-cup af!

Gisteren mijn consult gehad in Zeist bij Marielle.

Heel goed geinformeerd!

Ook al gepast.

Ik heb de een na grootste maat gepast en de allergrootste (450cc!).

Zelf deinste ik meer terug voor het idee dat het de grootste was maar het oogde totaal niet als MEGA groot. Het kon echt prima. Vooral omdat ik van mezelf niet veel bezit :)

Hoe kijken anderen hiernaar? Ik kon ook tussen de een na grootste maat en de grootste gaan zitten.

Ik heb foto's gemaakt met de allergrootste maat ik zal ze snel hier op zetten.

Verder kijk ik op tegen de tijd na de BV.

Ik wil niet dat iedereen ervan af weet.

Ik ben 3 weken vrij en de eerste 2 weken is mijn vriend bij mij.

We hebben een zoontje van dan 13 maanden dus dat word pittig!

Ik mag hem het liefst 6 weken niet tillen. Het gevaar schuilt erin dat dan de prothesen kunnen gaan schuiven/ draaien! Daar moet ik niet aan denken natuurlijk.

Hoe hebben anderen dit ervaren met een klein kindje erbij?

Ik vind het moeilijk om mijn BV te delen met mijn ouders en schoonouders.

Heb er niet zo'n zin in dat mijn (schoon) vader ineens zo ernaar gaat zitten kijken hoe het eruit ziet ofzo.

Ik hoop ergens dat mijn BV niet zo opvalt voor iedereen aangezien ik ook geen mega push up beha meer aan ga doen. ?Tot nu weet alleen mijn beste vriendin het en mijn partner.

Ben ik de enige die hier zo moeilijk over doet :82: ?? Hope not.

Zijn er vrouwen die vinden dat na een 2e zwangerschap hun (nep)borsten er minder mooi op zijn geworden? Bij mijn 1e zwangerschap gebeurde er namelijk niet zoveel met mijn boobs :)

Ik vind dit een erg leuk forum.Fijn om lief en leed te delen met anderen die dit ook doormaken.

Hoop op veel reacties.

Greetz Twink

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Twink!

Gefeliciteerd met je beslissing!!!

Ik ben ook bij ACCZ geweest, maar dan bij van Onselen. De maat vond ik ook lastig hoor! Ik heb uiteindelijk geen concreet aantal cc's afgesproken maar aangegeven dat ik borsten wil die bij mijn lichaam passen. Nou, echt super hoor!!!!

Van te voren heb ik het alleen aan mijn ouders, vriend en hele goede vrienden vertelt. Reacties positief. Nu wordt het heeel af en toe gevraagd (veel durven niet) en dan vertel ik het wel. Heb er geen negatieve reacties over gehad. Borstvergrotingen komen veel meer voor dan je denkt :-)

Na 3 weken weer werken kan prima, gewoon rustig aan doen en je armen niet boven je hoofd steken. Kleine kids heb ik geen ervaring mee.

Succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je datum ! Nu aftellen maar ....

Ben nog geen moeder, dus op die vraag kan ik niet antwoorden :)

Maar kan je wel zeggen dat ik het ook niet naar de buitenwereld hebt gebracht dat ik geopereerd wordt! :-)

mijn 2 beste vriendinnen, m'n partner en m'n ouders, vermits ik nog thuis woon weten het!

Wil er niet mee te koop lopen, wil geen commentaar en geen vreemde blikken...

Succes!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop ook gewoon niet dat het bij iedereen ineens zo opvalt.

Wil er ook totaal niet de aandacht op vestigen!

Het is vooral voor mijn zelfbeeld en dat ik mij zeker voel in het zwembad/ strand en in een leuk jurkje.

Gewoon mooie vrouwelijke rondingen!!!

Vooral het aantal cc kiezen vind ik moeilijk.

Heb nu 75 A en wil met die 450 cc per borst niet op een E uitkomen ofzo.

Een C vind ik prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Twink

Ik had voor mijn bv een 75 b'tje. Heb 450cc high profile gekregen en ben nu 4 weken po. Ik heb een 75E bh gepast, en die zit goed!

In kleding ziet het echter niet uit als een E, eerder als een D, denk ik. We hebben allemaal zo een beeld van dat een E enorm groot is, maar bij nepperds valt dat reuze mee ;)

Als je het mooi vond staan in kleding, bij het passen, dan zal het vast wel goed komen toch. Bij mij ziet het er nu echt niet uit alsof eerst mijn borsten binnenkomen en daarna pas ik :)

Ik droeg wel voorheen altijd push-up.... De mensen die ik het niet verteld heb van mijn bv, die is het nog niet eens opgevallen!

Succes met denken ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi twink!

'k heb een beetje hetzelfde 'probleem' met mijn zoontje :) hij kruipt altijd naar mij toe opdat ik hem zou pakken, en nu gaat dat 6 weken niet mogen. Hopelijk gaat hij niet denken dat ik hem in de steek laat ofzo :24: maarja hij kan altijd zelf op m'n schoot klimmen :D

Over de buitenwereld..heb ik ook hetzelfde probleem. Ik wil ook niet dat iemand het weet, maar het gaat toch wel wat opvallen he :huh: over m'n schoonfamilie maak ik me het meeste zorgen, die zijn al negatief genoeg over mij zonder bv :lol: ze hebben al vooroordelen sinds ze wisten da'k een tattoo had :80: haha :lol: :lol:

Maar ik zwijg erover hoor, ik ben eens benieuwd wie het lef gaat hebben om het rechtuit te vragen :37:

Aangezien ik eerst aan de beurt kom, stel ik voor dat je m'n topic in de gaten houdt, dan kan je lezen hoe het zoal gaat met m'n kindje :38:

Over een eventueel tweede zwangerschap maak ik me ook wel zorgen. Ik zou niet willen dat m'n borsten dan plots gaan hangen ofzo <_< dat zou ik wel erg vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tisbijnazover,

goed om te lezen dat ik niet als enige in dit schuitje zit :)

Ik vind het allemaal heel spannend.

Vooral omdat ik voor mijn gevoel zo geheimzinnig moet doen daarna.

Mijn schoonouders passen ook 1 dagje in de week op (bij mij thuis).

Als ik mijn 3e week vakantie in gaat gaat mijn vriend weer aan het werk.

Hoe ga ik dat allemaal doen met die kleine??!!

Ik wil me de 4e week ziek melden.

Heel slecht maar ja ik ben NOOIT ziek dus dat komt wel goed.

Dan ben ik al 4,5 week verder als ik weer aan het werk moet.

Op mijn werk moet ik zware werkzaamheden vermijden.

Ik moet ze proberen op iemand anders af te schuiven eigenlijk.

Ik heb al helemaal geen zin dat ze erop mijn werk wat vanaf weten.

Wanneer heb jij je operatie gepland staan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Mijn operatie staat de 13de gepland, volgende vrijdag al! (heb vorige week de afspraak gemaakt!) :43:

Eerst wilde ik de operatie later plannen, maar dan had ik ook maar 2 weekjes 'begeleiding' gehad..nu heeft m'n vriend veel verlof kunnen opnemen, en m'n kleintje gaat ook naar de onthaalmoeder. Ik heb 4 weken m'n partner bij me, daarna zit ik 1 week alleen met de kleine en daarna is m'n onthaalmoeder uit verlof. Dus week 5 na de operatie sta ik er ook alleen voor.

Ik heb nog geen idee hoe ik dat ga moeten oplossen, maar dat zie ik dan wel weer. In principe moet ik hem enkel opnemen om in z'n eetstoel te zetten en in bed te leggen. (en eruit halen natuurlijk :D )

In jouw geval zou ik toch langer ziekenverlof nemen dan, indien mogelijk. Ikzelf ben nog lekker in moederschapsrust tot september :)

't is een heuse puzzel om alles in te plannen.. maar we raken er wel :43:

Ja, dat geheimzinnig doen, moet lukken, tenzij mensen beginnen doorvragen <_< fijn is het niet, maar begrip moet ik in m'n omgeving niet verwachten. Er zijn veel vrouwen met complexen, maar slechts weinigen durven er iets aan doen. En dan wordt er over geroddeld uit jaloezie :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi twink

ben ook bij accz geweest en is me echt super goed bevallen.

ik had ook A voor mijn bv en heb ook 450 gehad, en had ook die twijfel of het niet te groot zou worden.

maar ik ben er echt super blij mee en het is echt niet te groot ( kijk anders even bij de foto's)

heb nu een sportbh aan en die is 75C.

ik heb zelf 2 kinderen eentje van 4 en eentje van 2 en dat viel me echt mee, de eerste week kon ik niks met ze maar daarna deed ik alles op de grond (aankleden, luiers enz.) het enige dat ik echt niet kan is ze optillen.

ben nu 5 weken po en begin nu pas de kracht in mijn armen terug te krijgen want die had ik echt niet meer kon amper de tafel afdoen.

dus dat is dadelijk wel even lastig voor je met je kleine naar bed brengen. ik had het niet gekund.

en die buitenwereld.. in het begin dacht ik ga echt niks vertellen maar nu denk ik flikker op kan ik er wat aan doen dat ik niks heb!! dus als iemand iets vraagt zal ik het wel vertellen en moet zeggen dat ik toch alleen maar positieve reacties heb gehad ( ow leuk dat je dat durft ) want 9 van de 10 willen dat ook maar durven dat niet te zeggen.

weet je ik heb me 10 jaar zitten schamen en heb daar echt geen zin meer in.

dus hoop echt voor je dat je je eigen niet meer klote voelt daarover.

liefs yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Twink

Leuk je verhaal te lezen. Ik word 23 juli (vandaag over 2 weken) geholpen. ook ik heb 2 kindjes van 4 en bijna 2. Mijn moeder komt mij de eerste week helpen en na 3 weken gaan wij op vakantie.

mijn moeder en een aantal vrienden weten het wel. Maar mijn collega's niet en mijn schoonouders ook niet. Die zijn al best oud en ik weet dat ze er erg negatief tegen over staan. lastig vind ik dat.

als mensen het durven te vragen geeft ik eerlijk antwoord en anders zeg ik denk ik niets. (vind dit ook zo'n dilemma)

@ yvonne dat in bed doen dacht ik ook al aan. ik heb al bedacht dat ik mijn dochtertje miss wel in een gewoon bed wil laten slapen. miss een beetje jong (aug 2 jaar)

is het je dus meegevallen?

spannend he Twink. wel goed hoor dat je voor jezelf kiest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Twink

Leuk je verhaal te lezen. Ik word 23 juli (vandaag over 2 weken) geholpen. ook ik heb 2 kindjes van 4 en bijna 2. Mijn moeder komt mij de eerste week helpen en na 3 weken gaan wij op vakantie.

mijn moeder en een aantal vrienden weten het wel. Maar mijn collega's niet en mijn schoonouders ook niet. Die zijn al best oud en ik weet dat ze er erg negatief tegen over staan. lastig vind ik dat.

als mensen het durven te vragen geeft ik eerlijk antwoord en anders zeg ik denk ik niets. (vind dit ook zo'n dilemma)

@ yvonne dat in bed doen dacht ik ook al aan. ik heb al bedacht dat ik mijn dochtertje miss wel in een gewoon bed wil laten slapen. miss een beetje jong (aug 2 jaar)

is het je dus meegevallen?

spannend he Twink. wel goed hoor dat je voor jezelf kiest.

Hoi Leeuw1980!

Leuke reactie! Spannend hoor over 2 weken al!!!

Waar ga je? Wat is je maat en hoeveel cc krijg je?

Ik kan pas eind september omdat onze vakantie daarin viel.

Naja tegen de winter is ook wel wat beter.

Zit er erg mee of ik het ga vertellen of niet aan mijn (schoon)ouders.

Ik zie anders niet echt in hoe ik het anders moet gaan doen al die weken.

Het is niet zomaar even iets. Het is zó privé, mijn lichaam... mijn BORSTEN!

Twee goede vriendinnen weten het nu wel. Positieve reacties :)

Zie straks alleen zo voor me dat de mensen die het weten er zo naar gaan staren (tsja ik zou ook even goed kijken als ik het weet).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Twink

Lees net je laatste berichtje en moest toen denken aan een zus van hubby.... Ik had verwacht dat zij echt anti zou zijn, maarja, ik had het mijn andere twee schoonzussen verteld en wilde haar niet niets vertellen, omdat ze het anders misschien toch hoorde.

Ze is nogal conservatief, maar hahaha, wat een reactie.

Stond ik bij haar in de keuken: ik het vertellen, dat ik een bv had laten doen. Zij kijken: huh? zegt ze, echt waar??? (en ik heb 450cc he)

Ik zeg, ja. Nou zegt ze: laat eens zien!!!!

:blush:

Dus ik blouse open, topje omhoog, kliniekbh los..... Zij kijken, voelen.... prik prik met vinger in mijn borst... Zo! zegt ze, leuk is dat zeg! mooi!

:45:

Ik lag in een deuk. Van haar had ik deze reactie echt niet verwacht! Maar zo zie je dat het toch wel echt mee kan vallen wat mensen denken.

En eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg om te laten zien (zou van te voren niet in me opgekomen zijn hoor), maar ben nu zo trots hihi. En daarbij is het zo... Ik zou zelf ook verschrikkelijk nieuwsgierig zijn als iemand het me zou vertellen dat ze een bv gedaan zou hebben... :D

Het is dus idd prive....het gevoel van: MIJN BORSTEN idd, maar eigenlijk is het ook niet zo erg om ze te laten zien hihi.

Wilde het even met je delen omdat ik herkende wat je schreef ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Twink

ik laat het doen in de bergman kliniek in heerenveen. ik heb verschil in maat van mijn borsten dus krijg aan de ene kant 310cc en de andere kant 385cc. ik heb nu een slappe b75. ik hoop uit te komen op een volle C/kleine D. dus ben benieuwd.

laatst zat mijn schoonmoeder hier (79 jaar) en opeens kwam het verhaal op kunstheupen, silliconen en daarna dus op nepborsten :( "dan ben je toch idioot als je dat laat doen" slik. tja wat moest ik toen zeggen. ik was helemaal overdonderd. helaas, achteraf had ik willen zeggen "ach ja zo'n idioot ben ik" maar wist toen even niets te zeggen. Verslikte mij spontaan in mijn slok thee en kreeg een rood hoofd. tsssss

tegen de winter is ook wel makkelijk. kan je in het begin wat dichte truien aan als je de sportbh moet dragen.

ken jij nog mensen in je omgeving die het hebben laten doen? ik niet, nah ja ik weet via via dat een over buurvrouwtje het ooit heeft laten doen. en oh ja een kennis heeft het aan 1 kant laten doen. had aan die kant geen borstgroei. Zij vond dat ik het zeker moest doen! zij heeft het al 12 jaar en is zeer tevreden.

hebben ze je ook verteld op welke maat jij uitgaat komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Twink,

Wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt super!!

Ik ben bij Dr van Onselen geweest in Zevenaar.

Het passen was super, wat voelde ik mij weer vrouw en aantrekkelijk :)

De datum is nog niet afgesproken..zit met de zomervakantie en mijn kids.

Maar liever vandaag dan morgen.

Ik heb een heel fijn gevoel aan deze consult en ACCZ over gehouden.

Dus dat komt zeker goed.

Wanneer gaat het gebeuren bij jou?:))

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Twink

ik laat het doen in de bergman kliniek in heerenveen. ik heb verschil in maat van mijn borsten dus krijg aan de ene kant 310cc en de andere kant 385cc. ik heb nu een slappe b75. ik hoop uit te komen op een volle C/kleine D. dus ben benieuwd.

laatst zat mijn schoonmoeder hier (79 jaar) en opeens kwam het verhaal op kunstheupen, silliconen en daarna dus op nepborsten :( "dan ben je toch idioot als je dat laat doen" slik. tja wat moest ik toen zeggen. ik was helemaal overdonderd. helaas, achteraf had ik willen zeggen "ach ja zo'n idioot ben ik" maar wist toen even niets te zeggen. Verslikte mij spontaan in mijn slok thee en kreeg een rood hoofd. tsssss

tegen de winter is ook wel makkelijk. kan je in het begin wat dichte truien aan als je de sportbh moet dragen.

ken jij nog mensen in je omgeving die het hebben laten doen? ik niet, nah ja ik weet via via dat een over buurvrouwtje het ooit heeft laten doen. en oh ja een kennis heeft het aan 1 kant laten doen. had aan die kant geen borstgroei. Zij vond dat ik het zeker moest doen! zij heeft het al 12 jaar en is zeer tevreden.

hebben ze je ook verteld op welke maat jij uitgaat komen?

Nee ken geen mensen die het hebben laten doen.

Helaas...

Heb echt bijna op het punt gestaan om het aan mijn schoonmoeder te vertellen....

maar ja als ik het eenmaal vertel ... NO way back!

Maar kan ergens ook niet zonder hun hulp :102:

Wat een dilemma!!!

Voel me echt een doos.

Vind het moeilijk om zoiets persoonlijks te delen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ken geen mensen die het hebben laten doen.

Helaas...

Heb echt bijna op het punt gestaan om het aan mijn schoonmoeder te vertellen....

maar ja als ik het eenmaal vertel ... NO way back!

Maar kan ergens ook niet zonder hun hulp :102:

Wat een dilemma!!!

Voel me echt een doos.

Vind het moeilijk om zoiets persoonlijks te delen!

Ik heb trouwens 75 A en 450 cc dual plane op de planning staan.

Ik word donderdag terug gebeld of de chirurg het ook een goed idee vind en of de protheses wel passen.

Vond het met het passen totaal niet groot ogen.

Op wat voor maat ik uit kom durfde ze niet te zeggen.

Bij de hunkemuller kun je een D hebben en bij de livera weer een D cup.

Ik wil graag op een C cup uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Twink!

Bij mij wisten voor de operatie alleen mijn ouders en beste vrienden het. Nu steeds meer mensen, maar dat is eigenlijk alleen maar leuk! Zo van, wauw, wat stoer van je en vooral van vrouwen: oooo daar heb ik ook zo vaak over nagedacht maar ik durf het niet.

Van te voren vond ik het wel moeilijk om te vertellen, vooral aan mijn ouders. Maar ze reageerden echt super!!

Afgelopen weekend had ik een klein feestje bij een vriendin, wat bleek?? 3 van de 4 aanwezige vrouwen hadden een bv ondergaan!! Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hele Bv verhaal grijpt me soms naar de keel. :22:

Mijn hemel... zolang over nagedacht en om het dan ook daadwerkelijk te doen!

Dan al die dingen erom heen.

Het kost een hele hoop, is ACCZ echt wel goed... ook als je in een later stadium klachten krijgt.

Waarom zou Bergman beter zijn (en ook een stuk duurder).

Want laten we eerlijk zijn ik kijk ook heus wel naar de prijs!!

Natuurlijk staat voorop dat het goed moet zijn. En als het om je lichaam gaat moet je bereid zijn de hoofdprijs te betalen bijwijze van.

Moet ik nu over 15 jaar weer een wissel krijgen of zullen die dingen echt levenslang meegaan zoals word gezegd??!!

Wie wel en wie niet vertellen??!!

Kortom een hoop onzekerheden.

Maar doen ga ik het zeker! Dit jaar geen vakantie dus maar weet waar ik het voor doe -> :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Twink!

Ik begrijp je helemaal.

Al die vragen heb ik mezelf ook gesteld.

Mijn bv staat gepland voor na de zomervakantie.

Weet je, ik heb besloten me niet zoveel af te vragen wat andere ervan gaan of zullen denken.

Dit is tocht wat je wilt?!

Nou dan heb je de juiste beslissing genomen.

Mijn consult bij ACCZ was super en ook ik heb besloten de operatie daar te doen.

You go girl!

:84: Het gaat goed komen!!!

Voel me door dit soort berichtjes ook echt gesteund.

Het is allemaal niet wat... zo'n verandering.

Kijk er onwijs naar uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Twink,

Niet zoveel denken... :)

Volg je hart...mensen die een wijzend vingertje hebben en oordelen maken jou niet gelukkig.

Wat ACCZ betreft ..tijdens t consult is ook tegen mij gezegd dat ze niet meer vervangen hoeven te worden mits er geen complicaties zijn.

Dat geldt toch voor elke kliniek??

Groetjes Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.