Ga naar inhoud

Vlinder1987 : 13 augustus 201 2: Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Nou meiden jullie zijn vol lof over Dr Maas in Bilthoven, dat is een fijn idee.

Ik zelf word ook geholpen door hem op 20 september. Zijn er nog dingen of tips waar ik rekening mee moet houden ?

Ik moet namelijk ook ruim 1 uur rijden terug. :(

Nou fijn dat het met jullie zo goed gaat. Nog een goed herstel, heeft één van jullie trouwens foto's erop staan van voor en na de operatie ?

Ben wel nieuwsgierig.

xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

hay simone

wat spannend dat je bijna aan de beurt bent zeg!!!

nog maar 11 dagen :D

welke cupmaat heb je nu??

en welke maat wil je graag hebben?

als tip neem een kussentje mee voor de terug weg want die bochten en drempels :S dat is niks

ik moest ook een uur terug rijden. waar woon jij?

ik heb geen foto's op de site zou niet weten hoe dat moet.

de operatie zelf is me meegevallen een fijne man is het die dr maas!!

ben erg tevreden over het resultaat :D

ik voeg je ff toe als vriend oké??

altijd leuk xxxx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlinder, ja het schiet nu al echt op voor mij. Ik heb nu 75 a en zou graag naar een B of c cup willen, ik krijg 260 cc half onder de borstspier, rond dus geen idee of ik dat ga halen.

Oke kussentje, ja dat is dan wel handig he, als die drempels en bochten niet zo geweldig zijn :(

Ik woon zelf in 's-Hertogenbosch dus niet echt in de buurt he. En jij waar kom jij vandaan dan ?

En jammer dat je geen foto's hebt anders had ik al een resultaat kunnn zien wat die Dr Maas er allemaal moois van maakt.

Ben blij om te horen dat je erg tevreden bent. en zal je accepteren als vriend hoor :)

xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het wel tenminste :) maar goed, we zullen het resultaat weten over een kleine 11 dagen he.

Je ik heb twee kids gehad, daardoor alles een beetje kwijt geraakt helaas :(

Maar de kids zijn nu al groot genoeg om mij dadelijk heerlijk te kunnen verwennen als mama in het ziekenbedje ligt haha

12 en 16 is toch al groot he, ben wel blij hoor dat ze niet heel klein zijn, dan moet je gelijk heel veel regelen he voor school enz.

Hoofddorp ben ik ooit eens een keer geweest, maar dat is wel lang geleden hoor.

we gaan nu lekker hele dag forum lezen, reageren, en genieten. en dan hoop ik dat mijn dagen voorbij vliegen.

Heb jij eigenlijk ook kinderen en zoja van hoe oud?

xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is inderdaad wel erg lekker dat je kids al hun eigen gangetje kunnen gaan. en jou een beetje kunnen helpen misschien.

ik heb 2 kinderen me zoontje is bijna 3 en me dochter bijna 1 jaar.

lekker druk dus haha maar me vriend heeft de kinderen erg goed opgevangen na me operatie dat ik goed me rust kon nemen.

voor me kinderen hadden mijn borsten nog wat volume maar daarna zijn ze totaal ingezakt door de borstvoeding.

dacht al aan een borstvergroting toen ik 16 was want ze groeiden gewoon niet.

had wel wat maar schaamde me altijd met zwemmen etc.

ben blij dat ik deze keus gemaakt heb :D ben echt heel blij :D xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ja dat gevoel van schaamte ken ik wel . Zeker met zwemmen of in de warme zomermaanden.

Mijn man werkt ploegendienst en die is de eerste 4 dagen thuis na de operatie en moet dan de nachtdienst weer in.

Maar als er iets is, dan kunnen dus mijn kids helpen, mijn ouders wonen hier ruim 80 km vandaan en zussen ook, dus daar heb ik niet echt veel aan.

Ik ben blij om te horen dat je vriend de kids enz goed heeft opgevangen is toch altijd wel fijn he.

Hoelang kan je nu eigenlijk echt niks zelf ? Ik bedoel bed uitkomen enz ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bed uitkomen enzo dat deed ik meteen wel zelf de eerste dag wat zwak van de narcose geweest maar eenmaal thuis aangekomen lekker meteen me bed in gaan

2de dag ging het al een stuk beter, beurs gevoel maar echt pijn is het niet te noemen.

het ergste vond ik zelf het slapen ,ik ben zelf een buikslaper of op me zij en dat ging echt niet!

op je rug slapen.

uiteindelijk is het mij allemaal meegevallen (en ik heb nog wel 2 kleine kinderen)

pakte snel de draad weer op.

ben je erg zenuwachtig?

na 4 dagen ben je al een stuk beter !is mijn ervaring daarna een soort spierpijn gevoel.

ik ben helemaal niet blauw geweest verderver maas heeft het echt super netjes gedaan!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

tegen het opstaan, en zelf naar bed gaan zie ik ook erg op.

Ik ben net als jij ook een echte buikslaper, dus de goede houding zoeken zal wel een probleem worden :(

En op mijn rug slapen heb ik nu al eens geprobeerd, maar dat is echt een drama.

Zenuwachtig ? Jaaaaaaaaaaaaa dat begin ik nu wel echt te worden nu het eenmaal zo dichtbij komt.

Ik hoop dat ik ook snel weer zelf op de been ben, en dat ik ook niet echt blauw word ( al krijg ik wel snel blauwe plekken )

Maar goed, ik vertrouw volledig op Dr Maas, en zo te lezen ben jij erg tevreden over hem dus dat moet goed komen.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat rugslaper vond ik echt vervelend nu slaap ik heerlijk op me zij.

maar je gaat er aan wennen want je kan gewoon niets anders.

op tijd je paracetamol en dat andere tablet innemen en dan kom je de eerste dagen wel goed door.

ik had het zelf veel erger verwacht, die eerste dagen moet je even doorheen.

ik heb zelf de ziekte van willebrand en dan krijg je echt heel snel blauwe plekken ,maar ik heb gewoon geen 1 blauwe plek gehad!

ze zijn goed met me om gegaan blijkbaar, want een kennis van mij die haar buik was zelf blauw.

nou lekker de dagen aftellen!!

volgende week krijg je zeker je tijd te horen?

o ja nog een tip ik had een boxershort aangedaan i.p.v een string haha want je krijgt zo'n blauw short aan lig je er een beetje fatsoenlijk bij ;) haha

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dus een boxershort aan, goed plan, die draag ik over het algemeen toch al veel hoor.

En nou ik kreeg vandaag goed nieuws, bergmankliniek belde om 14.15 uur, en ik ben als eerste aan de beurt :43:

ik moet er om 7.30 uur zijn, en word dan om 8 uur geholpen. Hoelang moet ik na die tijd nog blijven ongeveer ?

Mijn kids komen om 14.15 uur thuis hopelijk ben ik dan al onderweg terug.

En wat een gerustelling dat jij geen blauwe plekken kreeg hopelijk heb ik dat geluk ook, ik zelf heb fybromayalgie of fm is makkelijker haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

o wat een fijn nieuws zeg

lekker dat je de eerste bent zeg!

daantjje die werd ook rond die tijd geopereerd en mocht om 2 uur weer naar huis toe.

ik werd om half 2 geopereerd en mocht om half 7 naar huis

ligt er ook wel aan denk ik hoe je je voelt.

denk dat je rond 2 uur naar huis mag.

vind je man het spannend?

en heeft het extra complicaties met de FM ?

weer je al lang dat je dat hebt?

en wat gaf voor jou de doorslag voor een borstvergroting dacht je er al lang over na?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja ik denk er al een tijdje over na hoor, vanaf mijn 24e ongeveer nadat ik mijn twee zoon had gekregen.

Maar de doorslag kwam nadat ik flink had kunnen sparen, heb eigenlijk nooit een echte twijfel gehad of ik het zou doen of niet.

Ik ben over het algemeen nog nooit ziek of zo geweest na de narcose, dus ik hoop ook rond een uur of 2 weer weg te mogen.

En ja mijn man vind het zeker spannend, hij hoort alleen maar borsten voor en borsten na op dit moment, hij word er wel een beetje ziek van hoor nu hahaha

Echt complicaties komen er niet door FM het is een spierzenuwaandoening die vooral in mijn benen zit, het enigste wanneer ik er echt last van heb is bij een hoge luchtvochtigheid

of extreme kou.Inmiddels weet ik al vanaf 2007 dat ik de ziekte heb, maar heb daarvoor ruim 7 jaar ziekenhuis in en uit gelopen voor ze eindelijk ontdekte wat ik had :(

Maar goed, we zullen het afwachten ik hoop gewoon dat het nu snel 20 september is :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.