Ga naar inhoud

Vlinder1987 : 13 augustus 201 2: Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ben altijd zo geweest kwa figuur.

Met mijn zwangerschap was ik 12 kilo aangekomen.

Naar de bevalling zat er nog 6 kilo aan wat ik kwijt wou.

Daarvoor heb ik het dieet van Sonja bakker gevolgd.

Dat is een beetje mijn eetstijl geworden voor door de weeks. In het weekend kijk ik nergens na.

Iedere dag rondje lopen met me dochter.

Nu 8 maanden later ben ik ook trotse mama met boobies!!!

Alleen echt minder dat ik der niet mag optillen.

Stiekem al wel 2x gedaan. Kon het niet laten. Ze was zo hard gevallen en kei hard krijsen. ( ze probeert te lopen en dat ging fout)

Over die berichtjes dat weer ikzelf ook niet zo goed, sorry

hay nana1986

wel lekker dat je nu gewoon goed op gewicht ben.

heb er zelf na 2 zwangerschappen ook niet zo veel last van dat ik te dik ben maar heb wel zo een buikje haha dat vind ik zelf dan.

gelukkig geen straie.

probeer wel erop te letten wat ik eet.maar alles is zo lekker :D

en ja lekker wandelen en de kleintjes is ook een sport zo af en toe ;)

ben benieuwd hoe dat gaat na de operatie met me kinderen

me jongste is bijna 10 maanden en is op ontdekkingstocht.

maar me vriend is heerlijk 2 weken thuis.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Heej meid.

Ik vind het toch tegen vallen met een kleintje van 8 maanden.

Ik deed altijd alles in huis, al het huishouden en de verzorging van onze dochter.

Nu mijn man alles moet doen, raakt ie lichtelijk overspannen! Haha

( is maar is goed, weet ie wat ik altijd moest doen)

Als je man niet te beroerd i om het huishouden te doen, en alles voor de kids, gaat je herstel helemaal goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay daan

ja die twijfels zijn vreselijk ik moet zeggen nu dat ik nog eens gepast heb en dat ik er een beter gevoel bij heb.

ze zijn het wel gewend ja haha denk dat elke vrouw deze twijfels heeft.

op welke cupmaat hoop jij uit te gaan komen?ga morgen beginnen met die arnica en vitamine c .

xx

worden we maandag gebeld denk je?

Hi :D!!

Weer een nachtje dichterbij!!

Ik hoop op een volle C of misschien wel kleine D. Ik qua omvang tussen de 70 en 75, dus nu heb ik soms 70B maar die zijn ook weleens te klein dus dan maar weer 75B of heel teleurstellend weleens een 75A :(. Maar dat komt na de BV helemaal goed ;-) met trots een C of misschien wel een D cup kopen.... Oooh daar heb ik zo'n zin in!!

Heb net de arnica en vitamine C ook genomen. Hoef alleen nog maar het preop drankje te halen bij de apotheek, die hadden ze niet op voorraad.

Als ik me het goed herinner zeiden ze dat ze een week van tevoren zouden bellen met de tijd en dat de anesthesist dan ook nog eens zou bellen. Ben benieuwd, ik wil eigenlijk wel graag sochtends.

Liefs

Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid.

Ik vind het toch tegen vallen met een kleintje van 8 maanden.

Ik deed altijd alles in huis, al het huishouden en de verzorging van onze dochter.

Nu mijn man alles moet doen, raakt ie lichtelijk overspannen! Haha

( is maar is goed, weet ie wat ik altijd moest doen)

Als je man niet te beroerd i om het huishouden te doen, en alles voor de kids, gaat je herstel helemaal goed komen!

haha ik denk dat ik dat hetzelfde ga krijgen.

ik doe ook alles in huis ga er niet vanuit dat me huis helemaal blinkend is probeer zoveel mogelijk voor te bereiden,laat het maar op me af komen denk dat hij ook wat overspannen raakt.haha :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi :D!!

Weer een nachtje dichterbij!!

Ik hoop op een volle C of misschien wel kleine D. Ik qua omvang tussen de 70 en 75, dus nu heb ik soms 70B maar die zijn ook weleens te klein dus dan maar weer 75B of heel teleurstellend weleens een 75A :(. Maar dat komt na de BV helemaal goed ;-) met trots een C of misschien wel een D cup kopen.... Oooh daar heb ik zo'n zin in!!

Heb net de arnica en vitamine C ook genomen. Hoef alleen nog maar het preop drankje te halen bij de apotheek, die hadden ze niet op voorraad.

Als ik me het goed herinner zeiden ze dat ze een week van tevoren zouden bellen met de tijd en dat de anesthesist dan ook nog eens zou bellen. Ben benieuwd, ik wil eigenlijk wel graag sochtends.

Liefs

Danielle

hay daan

nu gaan de dagen snel he!

ja ik ben ook al begonnen met die vitamine c en arnica

wat vies zeg dat vitamine c tablet werd er echt misselijk van zeg!

een cup c of d zou erg mooi zijn inderdaad maar dat word het vast wel!

ik zou ook wel sochtend willen of een uur of 11 ofzo misschien zie ik je daar nog haha ;) liggen we op dezelfde kamer :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay daan

nu gaan de dagen snel he!

ja ik ben ook al begonnen met die vitamine c en arnica

wat vies zeg dat vitamine c tablet werd er echt misselijk van zeg!

een cup c of d zou erg mooi zijn inderdaad maar dat word het vast wel!

ik zou ook wel sochtend willen of een uur of 11 ofzo misschien zie ik je daar nog haha ;) liggen we op dezelfde kamer :P

xx

Heey!

Die vitamine c was ik al bang voor, daar heb ik bruistabletten voor genomen. Ben niet zon pillenslikker ;-).

Ik heb mijn tijd vandaag door gekregen. Ik mag om 8:15 al (7:30 daar zijn) dus ik ga vanavond ook eens kijken voor een hotelletje anders moet ik om 6 uur in de auto zitten. En jij?

Kxs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Die vitamine c was ik al bang voor, daar heb ik bruistabletten voor genomen. Ben niet zon pillenslikker ;-).

Ik heb mijn tijd vandaag door gekregen. Ik mag om 8:15 al (7:30 daar zijn) dus ik ga vanavond ook eens kijken voor een hotelletje anders moet ik om 6 uur in de auto zitten. En jij?

Kxs

hay hay

ja ik heb ook bruistabletten (vind ze echt zo vies! word er misselijk van:S )

jeej wat heb je een lekkere tijd gekregen zeg!

ik word om 2 uur geopereerd moet 2 uur van tevoren erzijn ivm met me von willebrand (krijg dan een infuus met medicijnen)

dus had het wel verwacht (de tijd)

echt spannend want het komt nu echt dichtbij :D tel de dagen echt af!

wij hebben een hotel (last minute ) geboekt bij de witte bergen aan de a4 dan ben ik er zo :D

heb er zin in!!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay hay

ja ik heb ook bruistabletten (vind ze echt zo vies! word er misselijk van:S )

jeej wat heb je een lekkere tijd gekregen zeg!

ik word om 2 uur geopereerd moet 2 uur van tevoren erzijn ivm met me von willebrand (krijg dan een infuus met medicijnen)

dus had het wel verwacht (de tijd)

echt spannend want het komt nu echt dichtbij :D tel de dagen echt af!

wij hebben een hotel (last minute ) geboekt bij de witte bergen aan de a4 dan ben ik er zo :D

heb er zin in!!! xxx

Nog 5 nachtjes!

Ik slaap zondag ook al in de buurt in een hotel, hotel ernst stillem Hove.

Kan niet wachten tot ik ze kan bewonderen hoor (.)(.)!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.