Ga naar inhoud

Daantjjj : 13 augustus 2012 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, mooie foto's ik heb ze nu kunnen zien :)

Ik krijg zelf 260 cc half onder de borstspier high profile, en rond.

hoop zelf van 75 a naar een c cup te gaan.

Dus ik hoop dat het allemaal een beetje word zoals ik verwacht. Maar aan de foto's te zien doet hij zijn werk goed.

van hoelang na de operatie zijn de foto's ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ik hoop in iedergeval dat ik het ga redden haha maar het zal allemaal best goed komen.

Ik las ook ergens op dit forum dat de man nog mag komen kijken of het groot genoeg is ? Dat had ik nog niet eerder gehoord, hebben jullie

dat ook gedaan of is hij er helemaal niet bij geweest ?

@Best_Boobie ach je mening geven mag toch, alleen iedereen zijn eigen keus, en ik kan me voorstellen als je , je heel goed voelt

dat je zelf beslist of je wel of iets niet wilt doen, dus no hard feelings :)

xxx Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bb ja ik weet datvhet echt niet mag, maar voor mijn idee bewegen ze gewoon niet als ik hardloop vandaar dat ik het wel aan durf om te doen. En op het nazorg papiertje staat dat je na 4 weken wel licht mag sporten. Ik hou ze iig stevig bij me! Thnx voor je zorgzaamheid ;-)

@simone75 bij mij is er niemand bij geweest en daar heb ik het eigenlijk ook niet over gehad. Geen idee of het mag eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.