Ga naar inhoud

Daantjjj : 13 augustus 2012 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Thnx allemaal!

M'n eerste nacht was even zoeken naar een comfortabele houding maar heb best goed geslapen eigenlijk.

13 augustus b-day

Ik moest om half 8 in de kliniek zijn en zou om kwart over 8 aan de beurt zijn. Was er al om 7 uur want had uiteraard niet kunnen slapen de nacht ervoor. Toen naar de kamer en werd uitleg gegeven over wat er in het nazorg tasje zat en mocht ik het mooie blauwe operatieschort aan.

Rond 8 uur kwam dr Maas langs om alles af te tekenen en foto's te maken en daarna mocht ik mee naar boven naar de operatiekamer. Ook daar moest ik nog eventjes wachter voor de OK waar het planningsbord hing.... Goh dr Maas het is wel een vrouwendag vandaag?! Oh ja zegtie... Ach daar let ik nooit zo op ik plaats net zo makkelijk protheses in een man.... Oké de toon is gezet!

Goed ik mocht gaan liggen op het tafeltje in de 'volle overgave houding', toen ik dat zei lag dr Maas weer in een deuk... Ja nu moet je er aan toegeven... Inmiddels was iedereen verbaasd over m'n hartslag en hoe kalm ik was (hartslag 55). Ik voelde me ook redelijk op m'n gemak gelukkig!

Toen de anesthesist, goed je krijgt eerst een middeltje een kapje en dan de narcose. Prima! Ben je nog op vakantie geweest? Ja naar Cuba. Ohh zei hij dan voelt dit middeltje alsof je een paar Cuba libres te veel op hebt. Nou toen begon ik te ijlen hoor!!! Jaaa deze Cuba Libre smaakt echt goed (Tsja die mensen op de OK zullen me wel uitgelachen hebben!) en weg was ik.

Na 1,5 uur ongeveer ben ik wakker geworden op de uitslaapkamer, meteen die deken omhoog om te kijken!! Ohhh er zit iets! Uiteindelijk mocht ik om 2 uur naar huis, nog wel flink slaperig geweest die dag.

En vandaag redelijk wat spierpijn zeg!

En op het gaasje wat ik er af heb gehaald zat wel een beetje bloed. Is dit normaal?

Nu afwachten hoe het gaat zakken enzo, er zitten wel echt nu aders over m'n borsten van het oprekken denk ik en wat me opvalt is dat m'n ribben ook pijnlijk zijn.

Mja we wachten af het is natuurlijk pas een dag geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je boobïes !!!

Wens je een. Góed herstel..

Kuss kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het bloed was wat bruinig en opgedroogd, allen zat het aan 1 kant vast geplakt dus heb ik het een beetje open gehaald toen per ongeluk, maar vanmorgen met douchen was het helemaal droog en zat m'n bh ook niet vastgeplakt ofzo.

Voel me net zo' n oud vrouwtje... Mijn god met dat elektrische bed helemaal in de zitstand om er uit te komen!

Ach het is allemaal voor het goede doel (.)(.)!!!

Oh en ik dacht trouwens dat ik low profile zou krijgen, maar aan de stickers te zien is het code 81 en 811. Dat is volgens mij high en extra high profile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, nog gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen! :D Leuk verslagje, hoe gaat het nu met je? Ben je tevreden met het resultaat? Liefs Roxanne

Heey dankjewel!

Ben erg blij met m'n nieuwe vriendinnen!! De maat is eigenlijk ook precies wat ik wilde, nu nog even geduld tot de druk van m'n velletje af is zeg want dat is nog wel irritant zo'n blauwe plekken gevoel en m'n rug is ook niet gewoon aan zo slapen.

Hoe gaat het bij jou? Jij loopt een paar daagjes voor dacht ik hè?

Hoe staat het met jou gevoel in je borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Wat leuk dat je zo relaxed en grappend de ok in ging... fijn hoor dat een chirurg daar ook voor open staat :35:

Dat zet idd meteen de toon!!

Nou nog goed herstellen, en het zit er letterlijk weer op ;)

Beterschap!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Wat leuk dat je zo relaxed en grappend de ok in ging... fijn hoor dat een chirurg daar ook voor open staat :35:

Dat zet idd meteen de toon!!

Nou nog goed herstellen, en het zit er letterlijk weer op ;)

Beterschap!!!!

Haha dankjewel :D!!!

Ze zijn er letterlijk op geschroeft haha ;-), ben er echt blij mee hoor met m'n 2 vriendinnetjes. Kan niet wachten tot ze los mogen lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag op controle geweest.

Ze mogen nu 's nachts los lopen!!

Verder waren de hechtingen mooi opgelost en kan ik gaan smeren met de littekencreme.

Alleen 1 tegenvallertje, 3 maanden geen beugelbh... Heeft iedereen dit? Dit wist ik namelijk echt niet van tevoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 maanden geen beugelbeha? Dat heb ik ook nooit eerder gehoord.

Na 6 weken dag en nacht met kliniekbeha en band, mocht ik toen toch meteen beugelbeha's gaan dragen van mijn pc. Al heb ik daar nog wel een paar weekjes mee gewacht. Ik heb toen nog een tijdje overdag met een sportbeha gelopen, gewoon omdat ik dat fijner vond.

Maar jij hoeft dus s'nacht die kliniekbeha ook al niet meer aan? Wat een verschil toch overal..

Ik zou anders volgende week nog eens ff bellen om dat na te vragen over die beugelbeha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daantjje fijn om te horen dat het zo goed met je gaat :) ja voor mij schiet het nu ook al op nog maar 12 dagen !!

En Dr Maas zo'n spontane gezellige man, ik heb de volste vertrouwen in hem en hoop ook snel dat het 20 september is.

Ik blijf de bh van de kliniek gewoon dragen tot 18 december dan heb ik mijn laatste controle die afspraak staat al haha en 5 oktober voor de hechtingen geloof ik.

Nou heel veel plezier met je nieuwe boobies xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey allemaal,

Het gaat echt super goed :D

Mega eigenwijs als ik ben heb ik vandaag alweer voor het eerst een rondje hard gelopen, nergens last van! Heb wel een stevige sportbh gekocht voor de zwaarst belastende sporten... nou dan blijven ze wel op hun plaats hoor!

@dropje

Ik zal eens kijken of ik het voor elkaar krijg om wat foto's te uploaden. Ik ben echt heel erg tevreden en het resultaat was bij mij eigenlijk al meteen hoe ze zijn. buiten dat ze nog wat soepeler worden, hoefden ze niet meer te dalen oid.

@simone75 ik las dat je om 8 uur mocht, ik toen ook 8:15 en ik mocht om half 2 - 2 uur naar huis. Misschien mag je wel eerder want ik was nogal moe, ze kregen mij niet meteen wakker uit de narcose.. haha

Uiteindelijk ben ik dus van een kleine 75B naar een 70D gegaan :55: helemaal blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja ik mag inderdaad om 8 uur, lekker vroeg 6 uur al in de auto, ivm die stomme file's haha

Hoeveel cc heb jij er uiteindelijk in gekregen daantjjj ?

En ja foto's zou ik ook graag willen zien, dan krijg ik een beetje een idee wat Dr Maas voor een moois maakt :)

fijn hoor daantjjj dat je alweer een rondje hard gelopen hebt, hoelang is het nu voor jou geleden ?

xx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto's staan in mij gallerij!

Ik heb uiteindelijk 240 CC en 200 CC gekregen rond. De 240 is extra high profile en de 200 high profile.

Ik vond het zelf wel fijn dat dr Maas ze niet zo hoog stopt dat je echt moet wachten op het resultaat tot ze gezakt zijn.

Het is nu trouwens 4 weken geleden, ik zou nu licht mogen sporten maar hardlopen hoort daar waarschijnlijk niet bij, mja het ging goed dus het kan wel vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.