Ga naar inhoud

Daantjjj : 13 augustus 2012 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Haii Dames!

Afgelopen donderdag heb ik een consult gehad bij Dr. Maas in de Bergman kliniek in Bilthoven. Heb de datum maar meteen vast laten leggen... 13 aug. is DE dag!

Het enige waar ik nog een beslisisng over moet nemen zijn de implantaten. Ik twijfel of ik ronde of anatomische moet nemen.Eigenlijk twijfelde ik voorafgaand aan het consult helemaal niet, want ik was er van overtuigd dat ik ronde wilde, maarja als het dan eenmaal zo ver is ga je toch weer twijfelen he!

Ik wil van een kleine 75B naar een volle C ongeveer. Ik weet dat dit resultaat niet gegarandeerd kan worden maar misschien heeft heel toevallig hier iemand op het forum een soortgelijke wens gehad en kan me hierover meer vertellen!? Ik ben 1,65 m. en weeg 50 kg. Het zal sowieso dual plane worden, maar nu de vraag met wat!?

Oh ja m'n borsten zijn ook nog eens ongelijk :unsure:

Anatomisch 195 CC en 225 CC

Rond 200 CC en 240 CC

Weet iemand ook welke merken standaard worden gebruikt. Ik dacht voor de anatomische McGhan en rond Eurosiliconen, maar weet het niet meer zeker!?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Daantjjj

Welkom op het forum!! :D

Ben je alleen op consult geweest bij Bergmankliniek? Of ook nog van te voren bij andere klinieken. Als je namelijk meerdere consulten doet, krijg je meer motivaties waarom de een voor rond zou kiezen bij jou en de ander voor anatomisch :)

Het is zo persoonlijk, het ligt eraan wat je wilt. Als je het supernatuurlijk wilt, moet je voor anatomisch gaan, maar met rond en dual plane kom je ook op een natuurlijke look uit. Het gaat erom of je ook een beetje vulling aan de bovenkant wilt.

Misschien handig om eens in de galerij rond te kijken en dan via het profiel van de vrouwen waar je de foto's van ziet, kijkt wat ze voor prothesen hebben. Dan zie je een beetje hoe het worden kan ;)

Over de prothesen, ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft Bergman zowel eurosilicone als mc Ghan (Natrelle heten ze tegenwoordig), beide zowel anatomisch als rond... Anders even navragen aan de consulente, ik dacht dat je hun ook kon mailen? (ben er zelf op consult geweest en meen me dat te herinneren....)

Succes en veel plezier met aftellen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bb

Ik ben alleen bij Bergman geweest ja en de pc gaf wel aan dat rond ook een redelijk natuurlijk effect zou geven als ze dual plane komen en inde maximale CC's zou nemen bij mijn borsten. Ik neig nog wel het meeste naar rond hoor, vooral omdat ik van mezelf van boven weinig heb zou daar wel wat extra's bij mogen!

@vlinder1987

Idd heel spannend! Ben vooral heel benieuwd naar het resultaat straks!

Waar heb jij voor gekozen en hoeveel CC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bb

Ik ben alleen bij Bergman geweest ja en de pc gaf wel aan dat rond ook een redelijk natuurlijk effect zou geven als ze dual plane komen en inde maximale CC's zou nemen bij mijn borsten. Ik neig nog wel het meeste naar rond hoor, vooral omdat ik van mezelf van boven weinig heb zou daar wel wat extra's bij mogen!

@vlinder1987

Idd heel spannend! Ben vooral heel benieuwd naar het resultaat straks!

Waar heb jij voor gekozen en hoeveel CC?

ja daar ben ik ook heel benieuwd naar :) ik krijg 275 cc rond onder de spier.

heb nu een kleine B maar erg uitgezakt door me 2 zwangerschappen.

het is echt niks meer ,ik kan niet meer wachten op de operatie maar de narcose zie ik wel een beetje tegen op ,maar dat moet wel goedkomen?

wat krijg jij ? en wat heb je nu voor een maat en heb je kinderen etc?

gr vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de knoop doorgehakt!

Ik wil rond, dus dan krijg ik 200 en 240 CC, nogal een verschil tussen m'n 2 borsten... Hoop hiermee van een 75 B naar een volle C te kunnen. Nog geen kinderen, ze zijn gewoon al zo klein van zichzelf ;-)

Narcose zie ik ook wel heel erg tegenop, vooral omdat ik al weet dat ik er niet tegen kan en kei misselijk wakker ga worden. Marja het is voor een goed doel!!

Heb jij trouwens al verder papieren binnen gekregen? Ik las hier op het forum iemand anders ook 13 aug die al de gezondheidsverklaring heeft moeten invullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de knoop doorgehakt!

Ik wil rond, dus dan krijg ik 200 en 240 CC, nogal een verschil tussen m'n 2 borsten... Hoop hiermee van een 75 B naar een volle C te kunnen. Nog geen kinderen, ze zijn gewoon al zo klein van zichzelf ;-)

Narcose zie ik ook wel heel erg tegenop, vooral omdat ik al weet dat ik er niet tegen kan en kei misselijk wakker ga worden. Marja het is voor een goed doel!!

Heb jij trouwens al verder papieren binnen gekregen? Ik las hier op het forum iemand anders ook 13 aug die al de gezondheidsverklaring heeft moeten invullen.

hay hay

super dat je eruit bent wat je wilt is toch een fijn idee.

mijn borsten zijn ook altijd al klein geweest helaas.

ik heb de ziekte van von willebrand type 1 dus heb me deze maanden moeten laten testen of ik geopereerd kon worden in deze kliniek en met wat voor medicatie en dat is nu allemaal op orde anders was ik in mei al geopereerd.

ik heb vorige week de papieren binnen gekregen met overeenkomst en betaling en informatie etc, dus best snel en gezondheidsverklaring had ik al ingevuld op de dag van me consult.

je zal het deze week wel binnen krijgen.

weet jij al hoelaat je geopereerd word?

weten ze het bij jou op je werk?hou oud ben jij als ik vragen mag?

liefs vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Ik heb vandaag gebeld en een week van tevoren geven ze de tijd pas door. Ook mijn info pakket komt pas over 2 weken omdat femke de beauty coach nu vakantie heeft. Ik ben trouwens 26.

Ik heb het niet veel mensen verteld wat ik allemaal van plan ben, ook op het werk niet. Ben ook 2 weken vrij daarna. Haha en daarna kijken ze maar of het ze opvalt ja of nee! Ik hoop uiteraard van wel ;-)

Moet je met je ziekte verder nog iets bijzonders doen of langer blijven of is dat verder allemaal goed?

Liefs danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Ik heb vandaag gebeld en een week van tevoren geven ze de tijd pas door. Ook mijn info pakket komt pas over 2 weken omdat femke de beauty coach nu vakantie heeft. Ik ben trouwens 26.

Ik heb het niet veel mensen verteld wat ik allemaal van plan ben, ook op het werk niet. Ben ook 2 weken vrij daarna. Haha en daarna kijken ze maar of het ze opvalt ja of nee! Ik hoop uiteraard van wel ;-)

Moet je met je ziekte verder nog iets bijzonders doen of langer blijven of is dat verder allemaal goed?

Liefs danielle

oke fijn om duidelijkheid te weten.

wat voor werk doe je ? ik werk in de zorg dus moest het wel vertellen want wil na de operatie echt 4 weken eruit zijn en dat word dan gezet op ziek zijn.wil echt niet tillen etc.

jij bent ook nog jong ik ben 24 ,blij dat ik nu deze stap ga zetten.

ik draag nu altijd flinke push up dus ben benieuwd of ze het bij mij gaan merken haha

ga zonder bh de deur niet uit nu ;)

ik krijg een infuus met een bepaald medicijn en dan moet het goedkomen, heb er zelf vertrouwen in want ben 2 keer bevallen zonder nabloedingen etc

ben wel nieuwsgierig naar de tijd van de operatie ik woon vlakbij amsterdam en dat is wel even rijden naar bilthoven dus neem een hotel de dag voor de operatie :D liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik een kantoorbaan, dus opzich niet heel intensief qua tillen enzo. Hooguit m'n laptop dragen is het zwaarste.

Heb jij een idee wanneer je weer kan auto rijden, want dat is me toch wel even heilig?!

Misschien voor mij ook wel een idee ja om een hotel te pakken, ik kom uit Brabant dus dat is ook wel een eindje rijden, 1,5 uur was het. Maar de tijden horen we pas een week van tevoren!

Heb er wel steeds meer zin in hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik een kantoorbaan, dus opzich niet heel intensief qua tillen enzo. Hooguit m'n laptop dragen is het zwaarste.

Heb jij een idee wanneer je weer kan auto rijden, want dat is me toch wel even heilig?!

Misschien voor mij ook wel een idee ja om een hotel te pakken, ik kom uit Brabant dus dat is ook wel een eindje rijden, 1,5 uur was het. Maar de tijden horen we pas een week van tevoren!

Heb er wel steeds meer zin in hoor!

ja dat is nog wel te doen met een kantoorbaan dat is fijn!

ik denk dat je na 2 weken wel weer kan autorijden eerste week is denk ik het zwaarste.

ik ga het hotel boeken Van der Valk De Biltsche Hoek dat is dan een kwartiertje daarvan af.

ja ben zo benieuwd naar de tijden.

ik ben vandaag nog in de kliniek geweest, om geld te brengen, werd echt zenuwachtig joh heb er zo een zin in!!

de hele tijd zulke twijfels van heb ik genoeg cc en de juiste keus kwa vorm enzo maar ja denk dat dat erbij hoort. ik vertrouw ook wel op dr maas dat hij wel weet wat mooi is bij mijn postuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien doe ik het ook wel ja een hotelletje, is eigenlijk wel een goed idee maar hangt eventjes af van de tijd.

Twijfels heb ik ook echt heel de tijd, wel genoeg CC's en hoe zal het er uit komen te zien... Wordt soms echt gek van mezelf!!

Maar ik vertrouw op dr Maas, hij weet m'n wensen dus hoop dat het goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heey meiden!

Thnx allemaal!!

Even snel een berichtje want ben nog vrij suf, dus dat verslag komt nog Hihi moet nu alweer lachen als ik er aan denk hoe ik onder narcose ging

Heb ze al even gezien en ben er echt super blij mee, wel ontzettend spierpijn maar dat gaat wel over.

De bh die ik nu draag is 80C en ik kom van een 70-75 B dus ben benieuwd?!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.