Ga naar inhoud

Hellup, welke maat en kan ik dit nog aanpassen?


Aanbevolen berichten

Beste dames

Na het eerste gesprek met mijn pc vroeg hij mijn voorkeur voor cup maat. Ik heb toen C aangegeven.

Hij zei ook dat hij voor natuurlijk ging en dat t bij m'n lichaam moet passen..

Ik ben 1.70 en 56 kg dus denk dat een C wel een mooie verhouding is. Maar zat wel te denken aan een GROTE C

of misschien wel een kleine D. Wat pas volgens jullie het beste bij mn figuur? Ik ben zoiezo wel slank..

Nu begin ik te twijfelen.. Ik wil uiteraard een mooi resultaat hebben.. Ik heb mijn eerste gesprek gehad

en op de volgende datum staat de medische foto, rontgenfoto ( ivm klein knobbeltje ) en een afspraak

met de annestesist. Op 7 augustus krijg ik mijn bv. Nu is mijn vraag ook ik kan de maat toch altijd nog naar m'n voorkeur aanpassen?

Ik hoop op jullie advies!

Groetjes Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik word 23 juli geopereerd en ben 2 weken terug nog een x wezen passen. De eerste x gaf ik ook een C aan omdat ik bang was dat ik enorme borsten zou krijgen.

de 2 de x besloten we om er toch meer van te maken. Ik zelf denk nu dat het een grote c word miss een kleine D. eerst dacht ik oke maar nu lees ik overal dat het altijd kleiner lijkt dan bij natuurlijke borsten. straks lijkt het maar als een B en baal ik als een stekker.

Nu heb ik maar weer gemaild en word ik ma terug gebeld. alleen denk ik dat er niet meer andere protheses besteld kunnen worden. waaaaahhhh

zullen de zenuwen wel zijn.

groeten van Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat ook een mooie maat is voor jou. Ik ben 1.73 en weeg 65 kilo en heb ook een C. Dit is niet te groot en niet te klein.

Maar ik denk dat je zelf wel heel goed weet wat je wilt. En persoonlijk vind ik dat een pc naar jou moet luisteren en niet andersom.

En als je nog twijfelt kan het volgens mij nog vertellen op de dag dat je wordt geopereerd.

Succes!! Wel heel spannend he..

Ik ben ondertussen al zo gewent aan mijn boobies.. hahaha vind ze niet eens zo groot meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik word 23 juli geopereerd en ben 2 weken terug nog een x wezen passen. De eerste x gaf ik ook een C aan omdat ik bang was dat ik enorme borsten zou krijgen.

de 2 de x besloten we om er toch meer van te maken. Ik zelf denk nu dat het een grote c word miss een kleine D. eerst dacht ik oke maar nu lees ik overal dat het altijd kleiner lijkt dan bij natuurlijke borsten. straks lijkt het maar als een B en baal ik als een stekker.

Nu heb ik maar weer gemaild en word ik ma terug gebeld. alleen denk ik dat er niet meer andere protheses besteld kunnen worden. waaaaahhhh

zullen de zenuwen wel zijn.

groeten van Petra

Petra,

Ik heb 400cc achter de spier en dit moet een C zijn. Volgens mij is dit en kleine D en ik vind ze niet eens zo groot. Maar voor mij wel groot genoeg.

Ik hoop voor je dat het nog aangepast kan worden zodat je wel de borsten krijgt die je mooi vind!

grt. Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je operatiedatum :43:

Om antwoord te geven op je vraag, in principe kun je wijzigingen altijd nog doorgeven, máár het moet er wel in passen.

Ik denk dat een D cup zeker niet zal misstaan, daarnaast zal een prothese d cup eerder als een natuurlijke c-cup ogen kwa grootte.

Ik zou persoonlijk dan voor de D cup kiezen, maar overleg met je arts of dit een optie is en of een grotere hoeveelheid cc's gaat passen in je lichaam.

Succes met je beslissing, en je aankomende röntgenfoto :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb de volgende afspraak voor die fotos en anestesist op 31 juli.

De secetaresse van mijn pc zei iets dat ik dan maten ging passen.. Ik heb dit nog niet gedaan

dus neem aan dat dit dan ook gaat gebeuren.. Anders kan ik maandag misschien zeker beter

nog even bellen?

Groetjes Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.