angie28 Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Hoi allemaal,Ik heb een vraagje...Ik heb twee honden en ik woon op een flat.Ze trekken wel een beetje als ik ze uitlaat.Kan ik de honden gewoon uitlaten na mjn borstvergroting?Ik heb niet echt iemand die mij daar dagelijks mee kan helpen dus anders wordt het een beetje een probleem.Ik hoop dat iemand mij hierop antwoord kan geven! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest (not so proud yet) Mary Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 't Is schoolvakantie ... ken je geen student die zo graag een klein centje zou willen bijverdienen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clarisa Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 De eerste paar dagen ben je echt niet in staat je honden uit te laten. Ik kon amper lopen..En daarna... Naja ligt eraan hoe sterk en zwaar je honden zijn?xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
angie28 Posted July 6, 2012 Author Share Posted July 6, 2012 ja ik zou eens om me heen moeten vragen. Mijn familie woont niet echt in de buurt dus zou ik ff verder moeten kijken. Ik weet ook niet echt na hoeveel tijd je ze dan kan uitlaten i.v.m het trekken. Ik heb 16 augustus pas mijn 1e consult en mijn bv zal waarschijnijk over een paar maanden zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
angie28 Posted July 6, 2012 Author Share Posted July 6, 2012 Hoi clarissa,ja ze zijn best sterk het zijn staffords rond de 25 kilo geloof ik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest (not so proud yet) Mary Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Ik zou echt iemand zoeken die je honden toch minimum 1 week voor jou wil uitlaten ... desnoods een betalende hulp maar zeker niet zelf doen. Dat trekken en sleuren aan je armen (die beestjes weten dat natuurlijk niet) kan niet alleen problemen opleveren met je borsten maar voor 't zelfde heb je geen kracht genoeg en kan je je honden amper bij je houden of moet je de leiband loslaten ... :-/En zo'n hondenkapper? Bel daar es naar ... die kennen meestal wel mensen die (al dan niet gratis) je honden willen uitlaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
angie28 Posted July 6, 2012 Author Share Posted July 6, 2012 Allereerst bedanktt voor de reacties!Wat is het toch fijn dat er mensen met je meedenken!Ik heb net ook al even gekeken voor een hondenuitlaatservice.Ik wil toch geen risico lopen dat het straks misgaat.Of wat jij zegt dat ik ze niet kan houden en straks rennen ze weg dan kan ik er ook niet achteraan gaan hahaZal 1 week genoeg zijn denk je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjikkie Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 angie,ik denk dat als je een honden uitlaat service overweegt voor 3 keer per dag dat je waarschijnlijk goedkoper uit bent als je ze een weekje naar een pension brengt. werk zelf in een pension en die beestjes komen niets te kort en jij hebt even een weekje rust... denk met je mee he tis geen moeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Hoi Angie Het is zoooooo verschillend bij iedereen. Waar voor de een 1 week genoeg is, heeft de ander 3 weken nodig om genoeg kracht te krijgen om zn honden uit te laten. Het zou zo zonde zijn als je problemen krijgt met je borsten, door je honden uit te laten na je bv..... Hoop dat je er een oplossing voor vindt, heb wel vaker van mensen gelezen die hun hond echt niet uit konden laten.... weet alleen niet meer wie dat waren, ik lees hier zoveel hihi groetjes, BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
angie28 Posted July 6, 2012 Author Share Posted July 6, 2012 @ tjikkie dat is misschien ook wel een optie.Bedankt voor de tip!Ik ga ff rond kijken op het internet en vergelijken kunnen ze dan wel bij elkaar want ze zijn echt aan elkaar gehecht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
angie28 Posted July 6, 2012 Author Share Posted July 6, 2012 @ best_boobieja het is zo moeilijk omdat de een haast geen last lijkt te hebben en de ander veel pijn heeft.Ik ben toch er bang dat er iets kapot gaat als ze aan de lijn trekken ofzo.Ik denk dat het voor de genezing niet echt goed is vooral de eerste week zal ik denk ik toch ff voor de zekerheid iets moeten verzinnen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjikkie Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 angie,ja bij ons worden maatjes altijd samen geplaatst tenzij er problemen zijn en ik denk dat dit in ieder pension wel zo is.alleen is het wel zo dat staffies niet overal worden aangenomen (zeker niet in vakanties) maar dan zou je dit buiten een vakantie moeten plannen.ik ken alleen ons eigen pension maar er zitten er genoeg!bel even rond en ga kijken....dan kan je ze met een gerust gevoel achter laten en is voor je herstel misschien beter.kijk even op dibevo dat is een algemene site waar erkende pensions opstaan.succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
angie28 Posted July 6, 2012 Author Share Posted July 6, 2012 ok Thanx voor de tip.Ik zal zeker even kijken.Ja het is inderdaad moeilijk met een stafford er bestaat soms toch angst voor dit soort honden.Ik zal mijn bv zowieso na de zomervakantie gaan plannen misschien dat het dan ook gunstiger is.bedankt dat jullie zo met me meedenken!De beestjes zijn voor mij net mijn kinderen dus ik wil wel dat ze als ik ze ergens breng goed terrecht komen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjikkie Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 weet precies wat je bedoelt hoor,heb hier ook 2 van dat soort kinderen lopen.en zie het op me werk veel mensen willen het beste voor hun hondjes en terrecht!tis idd lastig dat de staffies zo'n stempel hebben maar ze zijn samen en dat scheelt zoiezo met plaatsen,ze hoeven iig niet alleen te zitten wat vaak wel gebeurd omdat ze niet snel gecombineerd zullen worden.lekker op je gemakje gaan zoeken en kijken zodat je met een goed gevoel iets voor ze kan vinden.wat ik zelf een groot voordeel vind is ten opzichte van bij mensen thuis is dat eventuele aandoeningen (lees bijv een maagtorsie) snel herkend worden omdat de mensen die er werken vaak jaren ervaring hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
angie28 Posted July 7, 2012 Author Share Posted July 7, 2012 @ tjikkie ow dus je hebt er zelf ook twee!Nou dan begrijp je wel wat ik bedoel he haha.het is in ieder geval wel fijn als ze samen geplaatst kunnen worden.Alleen dat is ook zo zielig!Ik ga wel ff rustig rondkijken op het internet...Fijn weekend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted July 10, 2012 Share Posted July 10, 2012 Nee dat gaat echt niet lukken als t van die sterkte honden zijn, je mag niet rekken en strekken de eerste weken,natuurlijk hersteld de 1 sneller dan de ander,maar forceren mag nooit,dus heel erg oppassen!Ik kon de eerste dagen helemaal niets! Hond uitlaten aan de riem ging niet,gelukkig deden mn dochters dat en mn man . Link to comment Share on other sites More sharing options...
irmama Posted July 10, 2012 Share Posted July 10, 2012 Ik heb een verkleining gehad en kan mijn hond (herder) echt nog niet uitlaten. Die van ons kan het prima overdag zonder uitlaten en smorgens en savonds doet mijn vriend het. Maar als je alleen bent zou ik zeker een pension of opvangadres zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.