Ga naar inhoud

honden uitlaten na bv?


angie28

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje...

Ik heb twee honden en ik woon op een flat.

Ze trekken wel een beetje als ik ze uitlaat.

Kan ik de honden gewoon uitlaten na mjn borstvergroting?

Ik heb niet echt iemand die mij daar dagelijks mee kan helpen dus anders wordt het een beetje een probleem.

Ik hoop dat iemand mij hierop antwoord kan geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

't Is schoolvakantie ... ken je geen student die zo graag een klein centje zou willen bijverdienen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zou eens om me heen moeten vragen.

Mijn familie woont niet echt in de buurt dus zou ik ff verder moeten kijken.

Ik weet ook niet echt na hoeveel tijd je ze dan kan uitlaten i.v.m het trekken.

Ik heb 16 augustus pas mijn 1e consult en mijn bv zal waarschijnijk over een paar maanden zijn :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Ik zou echt iemand zoeken die je honden toch minimum 1 week voor jou wil uitlaten ... desnoods een betalende hulp maar zeker niet zelf doen. Dat trekken en sleuren aan je armen (die beestjes weten dat natuurlijk niet) kan niet alleen problemen opleveren met je borsten maar voor 't zelfde heb je geen kracht genoeg en kan je je honden amper bij je houden of moet je de leiband loslaten ... :-/

En zo'n hondenkapper? Bel daar es naar ... die kennen meestal wel mensen die (al dan niet gratis) je honden willen uitlaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst bedanktt voor de reacties!

Wat is het toch fijn dat er mensen met je meedenken!

Ik heb net ook al even gekeken voor een hondenuitlaatservice.

Ik wil toch geen risico lopen dat het straks misgaat.

Of wat jij zegt dat ik ze niet kan houden en straks rennen ze weg dan kan ik er ook niet achteraan gaan haha

Zal 1 week genoeg zijn denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

angie,ik denk dat als je een honden uitlaat service overweegt voor 3 keer per dag dat je waarschijnlijk goedkoper uit bent als je ze een weekje naar een pension brengt.

werk zelf in een pension en die beestjes komen niets te kort en jij hebt even een weekje rust...

denk met je mee he tis geen moeten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angie

Het is zoooooo verschillend bij iedereen. Waar voor de een 1 week genoeg is, heeft de ander 3 weken nodig om genoeg kracht te krijgen om zn honden uit te laten. Het zou zo zonde zijn als je problemen krijgt met je borsten, door je honden uit te laten na je bv..... :)

Hoop dat je er een oplossing voor vindt, heb wel vaker van mensen gelezen die hun hond echt niet uit konden laten.... weet alleen niet meer wie dat waren, ik lees hier zoveel hihi

groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ best_boobie

ja het is zo moeilijk omdat de een haast geen last lijkt te hebben en de ander veel pijn heeft.

Ik ben toch er bang dat er iets kapot gaat als ze aan de lijn trekken ofzo.

Ik denk dat het voor de genezing niet echt goed is vooral de eerste week zal ik denk ik toch ff voor de zekerheid iets moeten verzinnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

angie,ja bij ons worden maatjes altijd samen geplaatst tenzij er problemen zijn en ik denk dat dit in ieder pension wel zo is.

alleen is het wel zo dat staffies niet overal worden aangenomen (zeker niet in vakanties) maar dan zou je dit buiten een vakantie moeten plannen.

ik ken alleen ons eigen pension maar er zitten er genoeg!

bel even rond en ga kijken....dan kan je ze met een gerust gevoel achter laten en is voor je herstel misschien beter.

kijk even op dibevo dat is een algemene site waar erkende pensions opstaan.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok Thanx voor de tip.

Ik zal zeker even kijken.

Ja het is inderdaad moeilijk met een stafford er bestaat soms toch angst voor dit soort honden.

Ik zal mijn bv zowieso na de zomervakantie gaan plannen misschien dat het dan ook gunstiger is.

bedankt dat jullie zo met me meedenken!

De beestjes zijn voor mij net mijn kinderen dus ik wil wel dat ze als ik ze ergens breng goed terrecht komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet precies wat je bedoelt hoor,heb hier ook 2 van dat soort kinderen lopen.

en zie het op me werk veel mensen willen het beste voor hun hondjes en terrecht!

tis idd lastig dat de staffies zo'n stempel hebben maar ze zijn samen en dat scheelt zoiezo met plaatsen,ze hoeven iig niet alleen te zitten wat vaak wel gebeurd omdat ze niet snel gecombineerd zullen worden.

lekker op je gemakje gaan zoeken en kijken zodat je met een goed gevoel iets voor ze kan vinden.

wat ik zelf een groot voordeel vind is ten opzichte van bij mensen thuis is dat eventuele aandoeningen (lees bijv een maagtorsie) snel herkend worden omdat de mensen die er werken vaak jaren ervaring hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ tjikkie ow dus je hebt er zelf ook twee!

Nou dan begrijp je wel wat ik bedoel he haha.

het is in ieder geval wel fijn als ze samen geplaatst kunnen worden.

Alleen dat is ook zo zielig!

Ik ga wel ff rustig rondkijken op het internet...

Fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat gaat echt niet lukken als t van die sterkte honden zijn, je mag niet rekken en strekken de eerste weken,natuurlijk hersteld de 1 sneller dan de ander,maar forceren mag nooit,dus heel erg oppassen!Ik kon de eerste dagen helemaal niets! Hond uitlaten aan de riem ging niet,gelukkig deden mn dochters dat en mn man .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een verkleining gehad en kan mijn hond (herder) echt nog niet uitlaten. Die van ons kan het prima overdag zonder uitlaten en smorgens en savonds doet mijn vriend het. Maar als je alleen bent zou ik zeker een pension of opvangadres zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.