Ga naar inhoud

Voorstellen: Gabriela


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Na een aantal al gesproken te hebben ga ik toch maar een topicje maken :P

Eerst maar even de standaard dingetjes: Gabriela 41 jaar en loop rond met een 75K.

Ja die bestaan ook, sommige zullen nu direct denken waarom heb jij nog geen bvk gehad, andere zullen zeggen niet doen dat is zonde. Die discussies heb ik in de jaren al vaak genoeg aan meegedaan :P

20 jaar geleden ben ik ook al eens in het traject van een bvk beland, consults gehad, verzekering geregeld, en zelfs operatie al gepland.

Toen nog vrij rebels en uiteindelijk toch niet de operatie laten doen, wat precies mijn redenatie toen was kan ik niet helemaal meer herinneren, maar wat me iig nog wel bij staat is dat één van mijn redenen was dat ze toen nog zo'n beetje onder mijn kin zaten en helemaal niet zakte (even overdreven ;)).

Dat is in de jaren helaas ook wel wat veranderd, maar gelukkig zitten ze nog steeds vrij hoog en ben wat dat aan gaat ook nog steeds best tevreden, maar waarom dan nu opeens wel weer kijken naar een operatie?

Nou krijg de laatste jaren toch langzaam af en toe pijntjes hier en daar, vroeger had ik dat ook wel enigzins maar wel minder dan nu, zit simpelweg een stijgende lijn in. De vraag is dan ook hoe lang moet ik nog doorlopen?

Laat ik even duidelijk maken, een kleinere maat is fijn om meerdere redenen, maar zoals mijn moeder als zij je moet niet snijden in gezond vlees. Als ik nooit last zou hebben zou ik het waarschijnlijk ook niet opnieuw overwogen hebben maar nu toch maar weer onderzoeken.

Binnenkort afspraak bij de huisarts en dan zien we wel weer verder, ik hou jullie op de hoogte ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerste welkom gabriela !!!

wat goed van je dat je overweegt om een borstverkleining te laten zetten .

Als u er teveel last van heb zou ik dat ook doen, kan me best wel voorstellen dat het zwaar is en misschien belastend is voor je lichaam ,

als u met een kleinere cup maat van je problemen afkomt zou ik het zeker doen ! gezondtijd gaat op de 1ste plaats en ook in uw geval als jij aantoont dat je er last van hebt.

Ik zelf heb 17e een borstvergroting, ik zelf heb platte borsten wat u teveel hebt heb ik te weinig hih leven is soms oneerlijk haha gelukkig zijn er klinieken om ons te helpen

Ik wens u heel veel succes verder

xxxMiranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi gabriela

Als eerste :viannen_01:

Dat is een duidelijk stuk text iig.

heel leuk om te lezen!

Ja moet eerlijk toegeven dat ik je boobs erg mooi vindt,zo in die witte top:P

Maar idd lijkt het me ook wel pijnlijk ,want ze zien dr best zwaar uit.

En ja rugpijn is niet fijn,weet er alles van!(komt niet van mn boobs hoor hihi)

Ja soms moet je keuzes maken in t leven ,natuurlijk is snijden in gezond vlees niet goed,maar als je erna weer helemaal van je rugpijn af zou zijn,geeft dat wel een enorme opluchting..

iig wens ik je veel succes met je beslissing.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:viannen_01: Op het forum! Ja als de schepper de verdeling nu net even anders had gedaan, waren er nu vast niet zoveel klinieken voor BVK en BV geweest!

Ik hoop dat je een goed gesprek hebt met de huisarts. In ieder geval zal ik je topics volgen, leest lekker weg!

Groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

<p>Meiden, toch even een update: ik ben ondertussen bij de huisarts geweest om daar nog te verkennen wat hij als alternatieven had.

Wel een opmerking mijn huisarts is wel relatief een vreemde indien hij het idee heeft dat je meer gebaad bent bij een natuurlijk middel ipv een antibiotica kuur zal hij je dat voorschrijven (verklaart waarschijnlijk het verhaal wat meer ;-)In elk geval na gesprek met hem raadde hij me aan om acupunctuur te proberen. Nu na een paar sessies merk ik wel verschil! Minder last van mijn rug! Misschien een placebo effect maar toch blijkt het te werken. In andere woorden voorlopig (nog) geen verkleining, maar zeg nooit nooit ;-) Groetjes, Gabriela psychische blijf wel gezellig op het forum vind het sowieso leuk om de verhalen te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi,die dokter vind t zonde,je moet ook een vrouwlijke arts vragen hahaha.......... :45:

Nee maar ik wist stiekem al dat je geen verkleining zou nemen,je was niet zo zeker van je zaak nog ,

en geeft ook helemaal nix,lkkr laten ,ze zijn prachtig,en als je geholpen bent met de accupunctuur,super toch?

ja tis hier gezellie he,lkkr mee blijven lezen dus,

gr Het ga je goed.

Vlinder :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hey Gabriela,

Hoe gaat het nu met je rug? Ik weet niet of je hier nog wel eens komt ( ja, dat weet ik wel natuurlijk als administrator, maar ik bedoel meer of dat je je topic nog wel eens bekijkt ;) )

Helpt de acapunctuur een beetje?

Heb je trouwens ooit gehoord van Chloe Vevrier? Een duitse actrice/model.... je hebt er wel wat van weg joh! Kwa gezicht weet ik niet, want dat zien we hier niet. Maar kwa lijf en borsten :35: Ze is ook redelijk gelijk wat leeftijd betreft als jijzelf :35:

Mocht je je roeping nog niet gevonden hebben ;)

Compliment hoor, want ik vind het een hardstikke mooie dame!

5f281714ab811d02ce653dc50673e98f.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.