sailingcouple Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Het is misschien een beetje rare vraag maar goed mij is geleerd dat rare vragen niet bestaan dus bij deze...Ik woon deels in Spanje, waardoor ik dus twee keer per maand genoodzaakt ben om te vliegen. Nu vraag ik mezelf af hoelang ná een BV is het weer verantwoord om te vliegen?Groetjes,Mona Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirandabb Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Ik zelf denk 2 weken na de operatie ? wanneer je eigenlijk op je eerste controle bent geweest en je hechtingen eruit zijn gehaald enzo , want die eerste 2 weken zijn toch wel egt belangrijk om voldoenden rust te nemen zodat je borsten mooi kunne inkapselen .Groetjes Miranda Link to comment Share on other sites More sharing options...
sailingcouple Posted July 6, 2012 Author Share Posted July 6, 2012 Beste Miranda,Okay nou dan is het als er geen complicaties bij komen, goed in te plannen.Groetjes,Mona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clarisa Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Ik heb 13 dagen PO gevlogen, ging prima. Alleen moet je wel echt met iemand zijn die je koffer kan tillen en je mag geen zware tas dragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sailingcouple Posted July 6, 2012 Author Share Posted July 6, 2012 Beste Clarisa,Dank je wel voor je reactie! Ik reis altijd met mijn vriend samen en onze hond (Yorkshire die meegaat als handbagage), die ik normaliter draag, dat moet ik dan nu inderdaad ook aan mijn wederhelft overlaten.Groetjes,Mona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest liesje83 Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Ik heb gelezen pas na drie weken. Al het lucht moet helemaal uit je borsten zijn omdat anders tijdens het vliegen de protheses eruit kunnen worden geduwd door de luchtdruk. Zou het toch maar even informeren bij je pc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Ik heb gelezen pas na drie weken. Al het lucht moet helemaal uit je borsten zijn omdat anders tijdens het vliegen de protheses eruit kunnen worden geduwd door de luchtdruk. Zou het toch maar even informeren bij je pc. Ik ben benieuwd waar je dat gelezen hebt, als dat zo is namelijk, dan wil ik daar wel van op de hoogte zijn xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest liesje83 Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Op de website van de arenborghoeve (mag ik dat noemen?) bij de vragen/faqs Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Je mag hier alle namen noemen die je wilt Ga ik even kijken bij de site van dr. Visser, dankjewel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Idd, zij raden het af... http://www.arenborghoeve.nl/Basis.aspx?Tid=23&Lid=17&Lit=VIEW&Hmi=76&Smi=0&QUERY=ARENU_FAQ_site.Id=5 Mediclinic.be zegt dit: Reizen per vliegtuig? ... Vliegen kan reeds zeer vlug na de ingreep. De prothese stelt daarbij geen enkel probleem. Onmiddellijk na de ingreep reizen is af te raden omwille van het eventuele risico op nabloeding. Het jeroenbosch ziekenhuis zegt dit: U mag tot 2 weken na de ingreep niet autorijden. In de eerste vier tot zes weken mag u niet sporten. Ook mag u niet vliegen. Het drukverschil is niet goed voor de genezing. Velthuiskliniek zegt dit: Mag ik na een borstvergroting vliegen, duiken of parachutespringen? Dat is geen probleem. Hoogte- of luchtdrukverschillen hebben geen invloed op de implantaten. Het is wel aan te raden om met het uitoefenen van extreme sporten te wachten tot dat u volledig hersteld bent van de behandeling en de implantaten goed op hun plaats zitten. Dus... haha, is het er nu duidelijker op geworden? Anders even navragen bij je eigen arts, want je ziet dat de antwoorden van verschillende klinieken nogal verschillen x Link to comment Share on other sites More sharing options...
sailingcouple Posted July 6, 2012 Author Share Posted July 6, 2012 Hahaha! Tja ook hierin verschillen de meningen per kliniek/chirurg.Ik zal het in ieder geval opperen tijdens de intake op 20/08.xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Choucky Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 HeyIk was 2 weken PO toen ik het vliegtuig nam...Heb er geen nare dingen van ondervonden..., was wel een vlucht van maar 1 u...Heb er zelfs niet bij stilgestaan of het al dan niet mocht, moest gewoon voor In werk en ik voelde me prima... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.