Ga naar inhoud

Vliegen na een BV


Aanbevolen berichten

Het is misschien een beetje rare vraag maar goed mij is geleerd dat rare vragen niet bestaan dus bij deze...

Ik woon deels in Spanje, waardoor ik dus twee keer per maand genoodzaakt ben om te vliegen. Nu vraag ik mezelf af hoelang ná een BV is het weer verantwoord om te vliegen?

Groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf denk 2 weken na de operatie ?

wanneer je eigenlijk op je eerste controle bent geweest en je hechtingen eruit zijn gehaald enzo , want die eerste 2 weken zijn toch wel egt belangrijk om voldoenden rust te nemen zodat je borsten mooi kunne inkapselen .

Groetjes Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarisa,

Dank je wel voor je reactie! Ik reis altijd met mijn vriend samen en onze hond (Yorkshire die meegaat als handbagage), die ik normaliter draag, dat moet ik dan nu inderdaad ook aan mijn wederhelft overlaten.

Groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast liesje83

Ik heb gelezen pas na drie weken. Al het lucht moet helemaal uit je borsten zijn omdat anders tijdens het vliegen de protheses eruit kunnen worden geduwd door de luchtdruk. Zou het toch maar even informeren bij je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelezen pas na drie weken. Al het lucht moet helemaal uit je borsten zijn omdat anders tijdens het vliegen de protheses eruit kunnen worden geduwd door de luchtdruk. Zou het toch maar even informeren bij je pc.

Ik ben benieuwd waar je dat gelezen hebt, als dat zo is namelijk, dan wil ik daar wel van op de hoogte zijn :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, zij raden het af...

http://www.arenborghoeve.nl/Basis.aspx?Tid=23&Lid=17&Lit=VIEW&Hmi=76&Smi=0&QUERY=ARENU_FAQ_site.Id=5

Mediclinic.be zegt dit:

Reizen per vliegtuig? ... Vliegen kan reeds zeer vlug na de ingreep. De prothese stelt daarbij geen enkel probleem. Onmiddellijk na de ingreep reizen is af te raden omwille van het eventuele risico op nabloeding.

Het jeroenbosch ziekenhuis zegt dit:

U mag tot 2 weken na de ingreep niet autorijden. In de eerste vier tot zes weken

mag u niet sporten. Ook mag u niet vliegen. Het drukverschil is niet goed voor de

genezing.

Velthuiskliniek zegt dit:

Mag ik na een borstvergroting vliegen, duiken of parachutespringen?

Dat is geen probleem. Hoogte- of luchtdrukverschillen hebben geen invloed op de implantaten. Het is wel aan te raden om met het uitoefenen van extreme sporten te wachten tot dat u volledig hersteld bent van de behandeling en de implantaten goed op hun plaats zitten.

Dus... haha, is het er nu duidelijker op geworden? :45:

Anders even navragen bij je eigen arts, want je ziet dat de antwoorden van verschillende klinieken nogal verschillen ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik was 2 weken PO toen ik het vliegtuig nam...

Heb er geen nare dingen van ondervonden..., was wel een vlucht van maar 1 u...

Heb er zelfs niet bij stilgestaan of het al dan niet mocht, moest gewoon voor

In werk en ik voelde me prima...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.