Ga naar inhoud

Fjo : 11 november 2009 : Dr. Koeijers : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Gisteren een lange dag gehad.

We zijn naar Hilversum geweest om de knoopjes van de hechtingen eruit te knippen.

Daarna nog even wat gegeten in de stad en een poging gewaagd tot winkelen. Maar was al vrij snel moe.

Tijdens de rit naar en vanuit Hilversum voelde ik de diepere kuilen en bobbels duidelijk aanwezig in het wegdek.Auw!

Vervelend dat het nog zo gevoelig is allemaal.

@ Patries, zal zo je topic weer ff doorspitten om te lezen hoe het inmiddels met je gaat!

@ Coco, jah heb best last. maar het is het tot nu toe wel waard hoor.Het is niet zodanig pijnlijk dat ik niet kan functioneren,maar het is gewoon heel vervelend.

Weet eigenlijk nog niet of ik tevreden ben over het resultaat van tot nu toe.Ik ben er best wel onzeker over. Ik had voor de BV ook al niet supermooie boobs, doordat er een duidelijk verschil inzat. dus na een BV houd je dat verschil toch ook. op de foto's ziet alles er wat minder fraai uit dan in het echt.Vooral nu ik ze op de foto's op de computer heb gezien(heb het kabeltje gevonden, yeah!)

Voor foto's, stuur me een PB.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Fjo,

Ik heb ook nu een verschil in mijn borsten zitten, zowel qua groote als qua vorm. Het is niet heel erg opvallend ofzo.. maar hoe langer je er zelf naar kijkt, hoe groter het verschil lijkt te worden haha. Ik vertelde dat gelijk bij mijn eerste consult, maar toen zei de arts dat dat wel heel erg meeviel (met diep decolete en push up bh), nee dan zie je inderdaad geen verschil! Maar toen ik me moets uitkleden zag hij het inderdaad wel! Maar volgens hem hoeven er geen verschillende maten prothese in, omdat het verschil daar te klein voor is! Dus ik vroeg of dat verschil na een bv niet juist meer op gaat vallen, maar volgens hem wordt dat juist minder. Ik ben zo bang dat het juist WEL op gaat vallen, dat zou ik echt zonde vinden.. Heb jij dat dus wel? Het is misschien ook nog wel een beetje te vroeg om te zeggen, je bent vandaag pas 2 weken PO!

Nou ik hoor graag van je!

Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Fjo,

ik heb net gevraagd in mijn topic hoe het met je gaat. heb ik net gelezen dus haha.

klinkt wel herkenbaar hoor,dat snelle moe zijn. ik heb dus net een andere (strakkere) bh gekocht en dat scheeld een boel in pijn met bulten en kuilen in de weg!

en ook ik had een verschil in borsten. heb het ook aan mijn pc gevraagd en ook hij vond het niet nodig er verschillende protheses in te doen. blijft het natuurlijk wel zo natuurlijk mogelijk want niemand heeft in principe gelijke borsten.

de vrouw van het lingeriewinkel zei wel; wow dat is mooi! :blush:

dat doet je echt goed,ook hier hoor,alle dames die dat tegen je zeggen als ze je foto's gezien hebben.

en bij deze,mag ik je link off ww?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Coco en Patries,

Coco, thanx voor je feedback. ze moeten idd nog zakken enzo. Gisteren gaf de verpleegster ook aan dat er nog vocht moest wegtrekken, was nog duidelijk aanwezig.

Patries, je hebt mn link en ww inmiddels.

Raar hé die narcose, die blijft echt nog wel even in het lichaam een nawerking doen.

leuk dat de vrouw in de lingeriewinkel het mooi vond, altijd leuk om te horen!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Fjo,

Ik heb je even mogen bewonderen en ik moet zeggen dat ik het er al supermooi vind uitzien hoor!!! Op de voorfoto's zie je al een verschil in hoogte van je tepels en dat blijft. Ik heb dat zelf ook en dat zal ws ook uitvergroot worden.

Vind het echter niet storend hoor! Je mag echt blij zijn met het resultaat. Je moet wel bedenken dat je borsten nog wat zullen zakken en zachter worden.

Wees maar trots hoor! En bedankt dat ik mocht kijken.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

|Hallo Fjo!

Ik heb net je fotootjes bewonderd hoor! Ik vind het er erg mooi uitzien. Het verschil was er vóór de bv ook en met een bv worden kleine oneffenheden meer uitvergroot. Ik vind het ook zeker niet storend. Wat vind je zelf?

Wat zal jij (ook) trots zijn op je decollete!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

@ Pickwickje;Ben idd blij met mn decolleté. Op de foto is het verschil wel storend,maar als ik in de spiegel kijk minder.

Vandaag heb ik voor het eerst gewerkt, van 9-14. was echt doodop en tijdens het werk wat dizzy.

Ik had zafgelopen zondag voor het eerst autogereden en dat was best pijnlijk. Bleek te komen door spierpijn doordat ik niets meer gewend was. Vandaag ging het autorijden al beter, het viel me mee omdat ik erger had verwacht.

Nadat ik thuis ben gekomen, maar op bed. Echt gesloopt, en ik heb helemaal niets meer gedaan dan gelezen over clienten en gepraat met collega's. Absurd gewoon, dat je daar moe van kan worden.

Zaterdag hoef ik pas weer te werken, dus dat scheelt even: 2 dagen rust.

Wat pijn betreft gaat het natuurlijk als een stuk beter als eerst. Alleen s ochtends met opstarten (opstaan enz) dan merk ik dat ik wel stijf ben en zere borsten heb. Bij licht huishoudelijke dingen merk ik het natuurlijk ook,maar er zijn nu genoeg momenten dat ik er minder last van heb.

Het moeilijke vind ik soms wel om dingen soms niet te kunnen(imv pijn), terwijl ik van mezelf vind dat ik het wel zou moeten kunnen. Dat steekt dan wel en vind het wel moeilijk om dan hulp te vragen.

Over 2 weken wil ik graag mn eerste BH kopen, want kerst valt net na de 6 weken :101: . Ik wil nu nog niet 1 halen, omdat mn borsten nog duidelijk veranderen en er nog vocht weg moet trekken.

Ik heb er in elk geval wel erg zin in om een te kopen, maar helaas nog even wachten :rolleyes: !

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 dagen met mn nieuwe boobs!

Helaas ben ik nog niet pijnvrij. Ik heb afgelopen nacht weinig kunnen slapen vanwege de pijn in de linkerborst. De borstspier brande, een zeurende pijn. Ook oogt deze linkerborst nog onnatuurlijk in vergelijking met rechts. Nu heb ik ook 2 verschillende protheses, dat is waar. Maar een andere dame op het forum hier heeft dezelfde als ik in de linker heb en bij haar staat het natuurijker als ik haar foto's bekijk. Kan het echt nog lang duren voordat een borst natuurlijk oogt? Het is zo jammer dat de een natuurlijker oog en de ander niet. Vooral omdat de onnatuurlijk lijkende borst pijn doet.

Ik had al wel gelezen op bf.nl dat je als rechtshandige soms juist pijn in de linkerborst hebt, omdat deze spier meer ontwikkeld is. Je draagt dan immers je (zware) tas aan de linkerkant. Dat klinkt wel logisch en misschien dat een iets meer ontwikkelde spier tijd nodig heeft? Ik zou graag hebben dat de linkerborst iets meer zakt( het vocht eruit of dat de spier de prothese platter drukt of wat dan ook maar).

Wat is jullie ervaring?moet ik echt nog gedult hebben en wanneer weet je nu eigenlijk of dat de pocket te klein is of dat je kapselvorming hebt(een teveel aan kapsel).

Ik heb soms namelijk het gevoel dat de linkerprothese bekneld zit, of is dat een kwestie van dat de spier nog verder op moet rekken?

Graag jullie ervaring!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Fjo,

thnx voor je ww (nogmaals want had hem al eens gehad volgens mij).

ik zie wat je bedoeld maar als je goed kijkt voor je bv zie je dat je linkerborst dan ook al wat hoger zit. dat heeft er misschien (ws?) wel mee te maken?

ik gok ook maar hoor want als je ene borst groter is voor je bv blijft dit ook na je bv. mits je gelijke protheses krijgt dan he.

snap je me?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Ja snap je wel en dan heb ik ook nog verschillende protheses en een licht verschil in CC. het grote verschil tussen beide protheses is dat de een wat langer is dan de ander.De projectie e.d. waren in theorie hetzelfde.

Zelf vraag ik me wel af hoor waar mijn natuurlijke borst is gebleven :blink: , ik voel nog de hardheid van de borsten zelf, al worden ze steeds zachter.maar echt het borstweefsel van voor de bv... voel ik nergens.

De huisarts zei ook al dat de een hoger opgehangen was als de ander aan "iets". dat iets ben ik even kwijt(medische gepraat). Maar hij zag het toen ik heb bezocht ivm hechting controleren.

Het gaat mij er vooral om dat de linkerborst aan de bovenkant meer gelijk met de borstkas komt/afloopt, zodat het natuurlijker lijkt. Rechts is dat namelijk al wel het geval.

Moet binnenkort echt even nieuwe fotos maken. Maar jah moet er even tijd voor maken en niet vergeten.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja dat is weer iets waar ik nix op kan zeggen.

zal aan de plaatsing liggen?

ik voel die zachtigheid dus wel... nu had ik al niet weinig voor de bv natuurlijk..

ja doen hoor! is leuk.

hoop dat er nog anderen reageren die er wel verstand van hebben meis!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Fjo,

dit is mijn eerste keer posten op het forum :), wel al tijdje gelezen hier en daar. Ben enorm in de orientiefase, zie door de bomen het bos niet meer, maar geloof dat mijn voorkeur uitgaat naar de velthuisklinkiek, dr koeijers, dus nu probeer ik zo veel mogelijk te lezen en restultaten te bekijken van hem. jij had hem ook toch? las dat je tevreden bent over de een en niet over de ander, zou ik je fotos mogen zien? hoop dat je niet te veel pijn hebt, maar wat ik overal lees is dat het best wel lang kan duren tot alles helemaal gesetteld is toch? hoop voor je dat het snel beter wordt! een vriendin van me had het ook laten doen en bij haar bleven ze best lang hard maar werd het ook zachter na een tijd.

groetjes, ing (twijfel twijfel :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey damess

Vanmiddag naar m'n huisarts. Had al een paar dagen een klein bultje bij het litteken van de l. borst. Puistje of?? Maar denk dat het wat anders is en het irriteerd ernorm! Ben benieuwd wat de huisarts zegt.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barby en Merel!

Het bultje is een hechtingsdraadje wat naar buiten komt!argh wat een irritatie en wat een rare pijn.

dus de littekens niet meer masseren want aan de andere kant voel ik ook het hechtingsdraadje zitten in de vorm van een bultje(maar nog niet rood en geirriteerd).

Hoop dat als ik het niet meer masseer en er vanaf blijft het vanzelf verdwijnt.

De h.arts vond het resultaat mooi en dat van die tepelshoogte verschil verwaarloosbaar in de zin dat het nu eenmaal zo is en ik trots mag zijn met een mooi resultaat. Dat ik er niet teveel over in moest zitten en er gewoon van moet gaan genieten. wel heel lief van hem.

Hij gaf wel aan dat mn huid nog zo strak staat en er echt niet meer in gemoeten had, dat had mn huid niet aangekund en zou ook ten koste gaan van het litteken.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames,

Nu inmiddels iets meer dan 2 maand PO.

Vorige week terug geweest naar de Velthuis Kliniek, omdat er in mijn borsten nog een duidelijk verschil aanwezig is en ik nog best last had van de l. borst.

De linkerborst blijft achter in herstel, we hebben afgesproken tot 11 maart te wachten en te kijken in hoerre het nog indaald. Tenslotte moet ik het de tijd ook geven.

Over de maat ben ik niet helemaal tevreden, ik voel me er nog wat gemengd over. Dat komt met name omdat ik BH maat 70E heb en daardoor de leuke lingeriesetjes, die ik altijd zo graag wilde hebben, nu niet eens kan kopen omdat mn borsten te groot zijn.

Bij bepaalde kleding vallen de borsten best wel weg,en bij sommige kleding denk ik echt wat een big boobs!Als ik het idee heb dat ze door kleding te groot uitvallen(zeg maar), dan doe ik wel andere kleding aan. Tenslotte heb ik het werk er niet voor om ermee te pronken en dat is ook niet het type mens wat ik ben.

De PC en assistente hadden ook niet gedacht dat ik op zo'n grote bh maat uit zou komen, je ziet het er ook niet aan af als ik een ontbloot bovenlijf heb.

De afgelopen week draag ik steeds vaker een gewone bh en draag snachts nog wel de sport bh. Ik heb afgelopen nacht geprobeerd om zonder sportbh te slapen, maar dat voelde echt nog niet prettig/veilig.

Mijn huid is echt een stuk zachter en ik heb geen zichtbare striemen. Ik zag in het begin nog wel heel dunne rode kleine scheurtjes lopen op de borst, maar dat is dus niet meer te zien. Ook de littekens herstellen goed. Je ziet het natuurlijk nog wel,maar ik zie zichtbare verbeteringen.

Nou dat was weer een lang verhaal!

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Fjo,

ja mijn ene borst is ook nog niet zo laag als de andere maar we zijn ook nog geen 3 maanden he?! dat geduld wilt wat zeggen hier zeg haha.

maar wel balen dat je eigenlijk nu te grootte boobs hebt. hoop dat je er snel alleen maar blij mee zult zijn!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.