Ga naar inhoud

Fjo : 11 november 2009 : Dr. Koeijers : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Beetje gezonde spanning kan geen kwaad, maar probeer niet te stressen. Je moet het toch overlaten aan anderen, en die kunnen prachtig werk verrichten. Ik twijfelde heel erg omdat ik 430 cc best groot vond voor mijzelf. Wilde niet "top"zwaar van boven over komen. Ben maar 1.60 en 57 kilo. DR Koeijers zei dat ik zeker niet minder moest doen dan 380cc(die leek mij het beste en mooiste) want ik ben flink afgevallen, en dan zou het zonde zijn als die ruimte niet goed werd opgevuld zeg maar. Nog voor de operatie gevraagd; Wat gaat er nu in.... Hij ging tijdens de operatie kijken wat er in kon.

Het eerste wat ik vroeg toen ik bij kwam was aan hem; wat zit er in? 430cc zei hij met een glimlach. Dacht helemaal niet van ojee das veels te groot. Was helemaal happy!!! en ben toe nog ff weggedummeld in bed, hihi

Dr Koeijers en de rest van de mensen zullen je zo op je gemak stellen, echt waar. Op zaal hielp Gonne/Gonny weet t even niet zeker meer. Zij is echt super lief!! Na de operatie krijg je een beschuitje en kopje thee van haar. Binnen 1 minuut had ik het op, had zo een honger! hihi

Slaap vanavond nog maar lekker op je buik, want dat mis ik wel! Het lukt me gelukkig al een paar dagen om op me zij te slapen, heerlijk.

Mocht ik je niet meer spreken, succes, geniet, laat t allemaal gebeuren......................kijk uit naat je verslag!

Knuffie van Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Booby en Guapamalaga,

Bedankt voor jullie berichten.

Ik kijk ernaar uit maar ook tegen op,maar dat heeft denk ik iedereen.

Als mijn lampje(poppetje) overigens op groen staat, zegt dat niet persé dat ik online ben. Er gaat iets mis met het uiloggen. Heb Admin er al even een berichtje over gestuurd. Anders is het ook wat raar dat ik online lijkt terwijl het niet zo is. :wacko:

Donderdag kom ik weer thuis en dan horen julle vrijdag of een aantal dagen later wel weer meer. Ik hoop in elk geval op een positief gestemd verslag!

Stressen is helemaal niet goed( ook voor herstel niet), dus zal mn rust nemen vanavond en lekker vroeg op bed. Nog extra vitaminen erin en ik ben er helemaal klaar voor.

Moet ik de arnica druppels trouwens ook na de operatie innemen?

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fjo,

Allereerst spannend he?! Jeetje! Ik zal aan je denken! Niet bang zijn voor bloed en spuiten enzo. Bloed zul je helemaal niet zien Heel misschien wanneer het achter de rug is dat je een drain aan iedere borst hebt, maar dat is voor het opvangen van het wondvocht en dat kun je niet echt bloeden noemen.

Van de prik die je krijgt om in slaap te vallen (narcose) is er maar 1 en je bent weg. Doe vast je ogen dicht dan hoef je het niet te zien. De arnica-druppels zijn oa tegen de blauwe plekken. Die plekken krijg je niet doordat de arts te hard heeft moeten proppen bij je, maar die kun je krijgen doordat er een inwendige bloeding is. Mocht dit er zijn dan komt de drain achteraf goed van pas want die kan het bloed opvangen. Of je ook daadwerkelijk gene blauwe plekken ziet na je operatie zal niet liggen aan de arnica druppels. Al kan het geen kwaad ze te slikken. Het is homeopathisch.

Geen enkele borst is gelijk. OOk niet bij dezelfde vrouw. Bij de 1 is de ene borst groeter dan de andere, bij de ander zit de tepel bij de ene hoger dan bij de andere, bij de ander zoals bij mij het geval is, hangt mijn borst wat lager dan de andere en zie je dus dat er bij mijn tepel 1.5 cm verschil zit... Je tepel zie je nu al, dit verschil kan worden uitvergroot op het moment dat je de borsten vergroot.

Maar weet je, het hoeft niet zo erg te zijn. Ik kan er bj mezelf prima me leven. Daar komt nog bij dat ik net als jij er meer van zie op een foto, dan wanneer ik in de spiegel kijk.

Heel veel succes dame!

:119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meid

Doe lekker rustig aan en ga lekker vroeg slapen,ben je morgenvroeg helemaal fit,

en ga je ook met een goed en rustig gevoel er naar toe.

meid wens je heel veel succes!! en we wachten op je verslag!!

zet m op.

liefs selientje :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 November is de dag...

dat jouw lichtje...dat jouw lichtje..

11 November is de dag..

Dat jouw lichtje branden mag!

Dit is natuurlijk een Sint Maartenliedje..maar 11 November is ook jouw dag! Prachtige dag om geopereerd te worden...Sint Maarten= het feest van Geven en Ontvangen!

Heeeel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Fjo,

Ook ik ben een tijdje afwezig geweest maar wilde je toch even feliciteren met het feit dat je nu als vrouw met borsten door het leven gaat. Waarschijnlijk heb je nu last van enorme spierpijn (kan het me nog zo herinneren). Maar voor je het weet voel je je weer helemaal de oude, dat zul je zien!! Sterkte met je herstel en doe het rustig aan!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

even een kort berichtje van mij.

ik heb ze!! ik heb er 295/305 in gekregen. ze zijn erg gezwollen aan boven en zijkant. heeeeel pijnlijk allemaal.en super groot

ik was wat paniekerig in narcose gegaan, was erg bang en kwam er daardoor ook wat vreemd uit. ik wist niet waar ik was en wat ik daar in dat bed deed.duurde wel even voordat ik t besef had.

we hebben in een hotel overnacht, ben daar nog flauwgevallen, of bijna... kon nog op tijd op t bed zitten met mn hoofd naar beneden.ik was toen al even in het hotel hoor.

de volgende dag nog even teruggeweest in de kliniek en nog even wat vragen gesteld en mn borsten laten bekijken. zag er prima uit(voor zover dat kan met die zwellingen natuurlijk)

verder doen de littekens erg pijn, het snijd heel erg... zo voelt het en de sport bh doet ook zeer, die randen vd bovenkant zitten in mijn huid(die stiksels). de sport bh scheen wel de goede maat te zijn.ik heb het even na laten kijken.

konden jullie ook zo moeilijk uit bed komen of van de bank. mn mannetje moet me echt nog overal bij helpen.(opstaan van de bank bed, wc)

Ik had al eens ergens gelezen dat je van te voren je buikspieren moet trainen en idd die heb je hard nodig.

tot zover mijn verhaal, want ik heb best veel pijn.

ik kom later deze week wel weer ff online.

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Fjo, gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! Wel vervelend dat het niet allemaal zo prettig gelopen is. Het is natuurlijk niet niets. Ik had heel wat ervaringsverslagen gelezen, ik was het meest bang voor de pijn. Helemaal voor de dag erna. Ik verwachte megaspierpijn. Gelukkig bleef me moeder bij me slapen. Ik werd de eerste nacht rond 03.00 wakker, en dacht toen; oke, hoe ga ik opstaan. Toch is het me zelf gelukt. Mij is het echt meegevallen.

Laat je lekker verzorgen, en beetje bij beetje ga je je steeds beter voelen. Ik ben super trots op je!!!

Tot gauw.............x Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder heeft nog een nieuwe sport bh voor me gehaald, die andere sneed echt gemeen in mn vel.Dat was 70C en dan had ik nog een tussenstukje ertussen, zodat de omtrek wat wijder kon(ivm vocht en zwellingen) en nu heb ik dan 75 B van een ander merk, zit stukken beter. Voor mij is het resultaat tot nu toe echt huge,maar mn moeder gaf aan dat het wel mee viel(ze is niet bekend met de voorsituatie),maar die zwelling die zit echt wat in de weg, daar aan de zijkanten. De blauwe plekken komen ook wat opzetten en daar heb ik dan arnicazalf voor.

Hadden jullie ook dat de borsten zoveel warmte afgaven?

Ik wen overigens wel steeds meer aan de grootte als ik naar beneden naar mn borsten kijk. maar het past nog niet bij mijn lijf, denk ook omdat de vorm nog niet optimaal is.

kan sinds vanmiddag steeds beter op staan en zitten. alleen als ik echt plat op bed ga liggen en weer wil op staan heb ik nog hulp nodig, gaat zo langzamerhand wel de goede kant op. :101:

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi fjo, fijn dat je nu een bh aan hebt die prettig zit. Toch wel belangrijk, helemaal omdat je hem voorlopig nog wel een tijdje aan moet, hihi

Dat je borsten warmte afgeven, dat ken ik helemaal. Soms dan heb ik zelfs zweetdruppeltjes tussen me borsten, en wanneer ik dat wegveeg, dan voelt dat zo gek. Niet eigen zeg maar. Ook wanneer ik onder de douche sta en er komen wat druppels op, geeft dat een gek gevoel. Niet pijnlijk,maar anders. Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, hihi

knuffie van Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb een brief terug gekregen van de Belastingdienst. Ik mag de kosten voor de BV op voeren als ziektekosten bij de buitengewone uitgaven!Yeah! :101:

Die zekerheid heb ik dan maar weer!

@ Guapamalaga:gelukkig dat je het probleem ook hebt, dat de borsten zo'n warmte afgeven. Dan is het toch iets wat er bij hoort.

verder gaat het nu elke dag wat beter. Nu merk ik alleen dat ik vrij snel vermoeid ben en wat duizelig af en toe. Gewoon rustig aan doen maar en af en toe wat kleine dingen juist wel doen. Moet toch een beetje actief blijven.

Gisteren voor het eerst onder de douche geweest. mijn vriend moest me wel helpen,maar het was zeker prettig om me weer echt schoon te voelen.

Het is niet iets wat ik op dit moment elke dag zal doen, het is daarvoor nog wat te vermoeiend.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, bedankt voor jullie reactie's.

@beertje:dat van de belastingdienst, dat heb ik eerder in mijn topic omschreven hoe ik dat heb gedaan,maar jij hebt je operatie al achter de rug. Als het goed is kun je de kosten ook nog opvoeren,maar dan weet je niet zeker of je wel of niet iets terug krijgt. En als je in eerste instantie iets krijgt, weet je niet of je het later toch terug moet betalen.(mochten ze jouw reden niet goedkeuren)

Je hebt zoiezo al je correspondentie en facturen die je moet bewaren.Als ze dan achteraf vragen wat je medische reden is, moet je die(schat ik in) aan kunnen tonen. Voor de zekerheid kun je de belastingdienst bellen, die kunnen je wel op weg helpen hoe je het aan moet pakken.

Ik ben ook echt blij dat ik de kosten op mag voeren, dan voel je je ook wel serieus genomen met je probleem van mini borsten. Nu inmiddels grooooooote borsten :wub: .

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fjo,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. De 1 er wat bij en de ander er wat af :43:

Het is mooi dat het allemaal zo kan.

Hoe gaat het nu met de pijn? Voel je het al wat minder?

Zoals jij nu kijkt naar je borsten van wat groot zo kijk ik nu naar mijn borsten wat klein.

Maar bij mij went het nu ook al steeds meer dus dat zal bij jou ook vast wel zo zijn.

Succes met herstellen.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fjo!

Ik ben jou nog helemaal vergeten te feliciteren met je boobs! Dus bij deze! Hopelijk verloopt je herstel helemaal goed! Heb je jou boobs al mogen bekijken? Ik mag ze pas de 25ste helaas zien ;-(

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.