Ga naar inhoud

Fjo : 11 november 2009 : Dr. Koeijers : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal me bij deze nog even netjes voorstellen. Ik had al wat berichten bij anderen achter gelaten en heel veel gelezen, dus wel een beetje laat maar jah..

Ik ben Fjo, 26 jaar en heb een vriend en veel lieve schattige huisdieren.

Na 2 keer op consult te zijn geweest bij Velthuiskliniek in Hilversum heb ik vandaag de datum voor mijn BV kunnen plannen: 11 november. Mijn vriend vaart en daar heb ik rekening mee gehouden. Nu maar duimen dat zijn vaarschema niet (in negatieve zin) veranderd.

Er zit enig verschil tussen mijn borsten en de ene tepel zit ook lager dan bij de andere borst, vandaar dat ik 2 verschillende anatomische implantaten krijg, nl: Model 322 en model 332 van Mentor. Ik hoop op een B/C cup uit te komen en heb nu een kleine 75 A. Ik zit nog wat te twijfelen tussen 255/270CC of 295/305 CC. Ik ben vrij slank(vooral het bovenste gedeelte van mijn lichaam) 1,71 en 53 kg en wil niet dat ze te groot lijken. Ze worden overigens dual plane geplaats.

Ik hoop morgen of in elk geval deze week met mijn manager te kunnen praten over ziekteverlof en vakantiedagen, zodat de drie weken dat ik vrij wil ivm BV geregeld kunnen worden.

Ik heb het inmiddels 1 collega verteld en deze reageerde gelukkig heel relaxt! Vond het in elk geval heel spannend om het te vertellen en het is me dus reuze meegevallen.

Vind het erg leuk om deze periode met jullie te kunnen delen en dat duurt ook nog wel even **zucht** voordat het 11 november is. Nu de beslissing is gemaakt, kan ik moeilijk wachten, het is ook zo spannend!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heey Fjo!!

Je hebt nu ook je eigen topic, had laatst ook al even gezocht of ik wat over je kon vinden ;)

Owh wat relaxt trouwens de reactie van je collega. Ik vind het ook wel moeilijk om het aan mn closest friends te gaan vertellen. Het moet wel, want ik ben een dikke week of 2 uit de running en anders zien ze het toch wel. haha Nouja. Ik zal dit weekend eens een start maken met het vertellen.. En dan ook vertellen over hoe het tegenwoordig in zn werk gaat met BV's ("het lekt niet meer hoor") en dat ik echt geen Pamela Anderson of Victoria Beckham word ("er zijn verschillende manieren van plaatsen, ook dat je het randje niet ziet.."). Want degenen die zich er niet echt mee bezig houden, hebben soms een vertekend beeld naar mijn idee.

Nou wel spannend allemaal he! Vind je het jammer dat je nog een poosje moet wachten? Maarja niks aan te doen en de verzorging vn je vriend is ook wel belangrijk na de operatie! We worden allebei wel in een goede periode van het jaar geopereerd, de bijna winter tijd. Dus tegen volgend jaar zomer zijn we zo goed als hersteld en kunnen we helemaal happy de zomer in :)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee Fjo!

Wat spannend !

Wordt vast heel mooi!

Ik heb vorige week dinsdag een borstvergroting ondergaan van cup aa naar c 240 cc.

ik ben 22 jaar dus ook nog vrij jong.

En ik ben er zo blij mee had het niet beter kunnen hebben!

Ik weet zeker dat je er heel blij bent gewoon volhouden en daarna van genieten!

succes!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sann, Jacq9090 en alle anderen,

Inmiddels heb ik het aan 5 collega's verteld(nog 2 te gaan) en de manager.

Sann: suc6 met het vertellen over de BV aan je vrienden. Het is mezelf 100% meegevallen. Mensen weten idd vaak niet hoe een BV nu precies gaat en welke mogelijkheden er tegenwoordig zijn.

Mijn ziekte verlof is nog niet helemaal rond,maar bijna 100% zeker dat ik 3 weken de ziektewet in kan. Vond het fijn dat mijn manager zo goed reageerde en snel met P&O had overlegd en ervoor wilde zorgen dat het niet ten koste ging van mijn vakantiedagen. We zullen tzt nog overleggen welke taken ik wel en niet kan doen in de eerste periode. Wellicht kan ik thuis, tijdens mijn ziekteverlof ook wel wat dingen achter de computer doen.

11 november duurt me eigenlijk wel wat te lang, het is nog een aantal maanden waarin ik met een zekere spanning zit en het liefst zou ik daarvanaf zijn.Maar goed het is nu eenmaal niet anders. Ik kan nu wel zo veel mogelijk (o.a.) fruit enz. eten wat goed is voor de huid/genezing van de huid enz. eten. Ik eet zelf geen vlees en vis, dus heb ik al een "nadeel"wat genezing van de huid betreft.

Ik vind idd dat het wel een goede periode in het jaar is, door de PC werd de zomer al wat afgeraden aangezien het warm weer kan worden en dat is niet heel prettig en praktisch(kleding enz). Wat later in dit jaar is de kleding wat dikker en dus kan ik het allemaal wat gemakkelijker verhullen als de borsten nog niet helemaal zijn ingedaald of als de ene al wel is ingedaald en de andere niet. En idd Sann, dan zijn we tegen de zomer:zomerklaar!

Ik hoop in elk geval dat mijn borsten er super uit komen te zien en dat "het toevoeging is aan mijn geluk". Leuk dat een vriendin dit zo zei.Dat klopt voor mij helemaal. Jacq9090, mooi om te horen dat het bij jouw goed verlopen is en dat het mooi geworden is.

Fijn weekend allemaal!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ha Fjo,

Ik ben 19 augustus geopereerd door dr Koeijers in de Velthuiskliniek en er is bij mij (dual plane) 375 cc geplaatst! Spannend dat het je nog allemaal te wachten staat! Je bent in zeer goede handen bij dr Koeijers. Ook de nazorg in de Velthuiskliniek vind ik super! De eerste week heb je echt even hulp nodig maar na die week zul je merken dat je met sprongen vooruit gaat! En vergeet niet dat het misschien best onhandig is in het begin (het slapen bijvoorbeeld) maar het is wel een LEUKE operatie! Je krijgt er een paar prachtige borsten voor terug en het klinkt cliche maar de pijn (meer het ongemak) ben je heel snel weer vergeten! Wil je alvast heel veel succes wensen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Fjo,

ik ben 8 april 2009 door dkt. Koeijers geopereerd te Hilversum, evenals alle anderen heb ik alleen maar een goede ervaring met dkt. Koeijers en iedereen van de Velthuis Kliniek, iedereen die daar werkt is zo ontzettend aardig en zorgzaam. Je bent daar echt in supergoede handen.

gisteren heb ik toevallig mijn eindcontrole gehad. Dkt. Koeijers was erg verbaasd over het resultaat, kwam niet vaak voor dat " prothese " borsten zo natuurlijk vallen, de mijne zijn al behoorlijk soepel, dat was erg snel zei dkt. Koeijers. Ik heb nagenoeg geen kapsel, daarom zijn ze ook zo mooi en zo soepel geworden.

Ik zou het zo weer doen, ondanks de pijn die ik de eerste paar weken heb gehad, zou ik het zo weer doen.

dit soort borsten zijn onbetaalbaar, ze zijn zo ontzettend mooi.

ik had 80A en heb nu 80E, ze zijn echt prachtig.

ik heb 495cc per borst gekregen, die grootte is besloten door dkt. Koeijers, omdat ik geen beslissing kon nemen.

ik ben 184cm, dus dan moet je wel redelijke borsten hebben, anders kloppen de verhoudingen niet, nu zijn de verhoudingen goed.

dus Fjo, komt echt helemaal goed met je, je bent in de allerbeste handen wat borsten betreft.

succes met alles.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Zomerzon en Amidi,

Wat leuk dat jullie op mn topic hebben gereageerd.

Fijn dat jullie een goede ervaring hebben bij Dr Koeijers.Moet zelf alleen nog lang wachten voordat ik deze goede ervaring zal ondervinden

Amidi ik kan me voorstellen dat als je zo lang bent dat je dan grotere protheses hebt dan een persoon -zoals ik- die wat kleiner is. Het is toch erg leuk als dr Koeijers zegt dat je borsten zo natuurlijk vallen. :49:

Zomerzon; heb je ook ergens een eigen topic (op BF.nl?) , kan ik je ervaringen ook even terug lezen ben zeer benieuwd.

Het is ook een leuke operatie omdat er direct resultaat te zien is, al heeft dr Koeijers me wel gewaarschuwd dat ze er eerst door de zwelling etc heel anders uit kunnen zien (zoals je hier en daar ook leest), hoog zitten en dat dat wel schrikken kan zijn. :107:

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey fjo,

ik ben zelf ook erg blij met de grootte die ik gekregen heb ( excuses, die ik betaald heb )...hahaha.....

dit is de perfecte maat voor mij, kleiner was niet mooi geworden bij mij.

dkt. koeijers kan dat uiteraard erg goed inschatten, wat er bij iemand in moet, hij heeft tenslotte besloten om de grootste bestelde prothese voor mij te gebruiken.

heeft hij goed gedaan.

ik kan me voorstellen dat je het wachten beu bent, toch is de voorpret ook wel leuk hoor, het filosoferen over dikke borsten, elke vrouw op straat met mooie borsten nakijken, of ze nou wel of niet echt zijn......hahahaha.....

ik kijk nog steeds naar de borsten van andere vrouwen, het is wat dat betreft een wonder dat ik nog nooit commentaar heb gehad van een andere vrouw, dat ik iemand zo aan zit te staren......maar goed, als je dit eenmaal besloten hebt, dan kijk je gewoon naar alle borsten van alle vrouwen........kun je niks aan doen, daar word je toe gedwongen.....hahaha.......

geniet lekker van de voorpret, voordat je het weet is het wachten voorbij en ben je aan het herstellen.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Fjo,

Nee, heb geen eigen topic. Komt omdat ik eigenlijk helemaal niet zo lang heb hoeven nadenken over een borstvergroting. Ben wat dat betreft een rare. Had het besloten en heb de afspraak gemaakt. Tussen mijn gesprek en de daadwerkelijke operatie zat 6 weken.

Neemt niet weg dat ik een BV als een serieuze aangelegenheid zie hoor, niet dat jullie denken dat ik maar "even" heb besloten een paar nieuwe borsten te kopen. Ben alleen niet zo van het twijfelen. Als ik iets besluit, dan doe ik het.

Vond de eerste week het lastigst. Ben inmiddels 15 dagen PO en het gaat steeds beter. Slapen is nog wel lastig maar ach, dat komt vanzelf weer goed. Als je vragen hebt Fjo, gewoon stellen hoor. Ik hou het forum in de gaten dus mocht je wat willen weten...

Aan Amidi zou ik willen vragen hoe lang het duurt voordat de borsten goed ingedaald zijn. Zie natuurlijk wel dat ze met de dag mooier worden maar ben nieuwsgierig of ik nog veel verandering kan verwachten na de 15 dagen die ik er nu op heb zitten?

En nogmaals Fjo...ik lees het wel als je wat wilt weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Fjo,

Allereerst gefeliciteerd met je geplande datum!

Nog wel eventjes wachten, maar geloof me de tijd gaat zo voorbij.

Na mijn consult moest ik nog 5 maanden wachten en ik was ook bang dat die nooit voorbij gingen, maar achteraf ging het allemaal

erg snel.

Ik had ook ongelijke borsten en bij mij ging er dan ook 280/300 in.

Ik zag dat je je druk maakte over de grootte..

Maar geloof me dat je heel erg snel went aan je grootte en dat je dan weer liever had dat ze iets groter

hadden gedaan..

Tenminste dat heb ik bij veel vrouwen gelezen en ook zelf ervaren, ik heb nu 70D/70E en het lijkt heel groot maar het valt echt reuze mee.

Het past helemaal bij me lichaam en ik ben erg klein(1.61) en ook tenger(48kg).

Ik zou je niet al te druk maken over de grootte en wat bij jou het prettigst voelt gewoon nemen..

Het valt namelijk echt reuze mee hoe groot het uitvalt, het klinkt allemaal gewoon heel groot :141:

Veel succes met je beslissing en later met je operatie!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey amidi, zomerzon en sheel 88 en alle anderen,

Amidi:ik herken het helemaal hoor: dat kijken naar de borsten, ben zelf altijd zo huiverig dat het opvalt. :blush:

Zomerzon: Het kan ook handig zijn hoor als je zo besluitvaardig bent. Ikzelf ben altijd aan het wikken en wegen.Nu twijfel ik overigens niet meer hoor voor de operatie. wel of het goed komt, hoe het herstel zal zijn enz. maar dat zijn de zenuwen.

Goed om te horen dat het goed met je gaat nu je 15 dgn (inmiddels 17 dgn) PO bent. Moet je binnenkort ook alweer werken?

Sheel88: Het valt me idd op dat er mensen zijn die een E hebben of een D en dat alweer "te klein"vinden. Zoals je zult begrijpen kan ik me dit echt niet voorstellen. Denk dat ik dat pas zou kunnen begrijpen als ik "ze" eindelijk heb.Nu is alles in vergelijking supergroot, dus jah.. daar kom ik op terug ná 11 november.

Jij hebt ook er lang moeten wachten zeg. Hoe ben je die tijd doorgekomen?en dan bedoel ik meer gericht op de zenuwen en al die dingen. Want doordat het wel even duurt heb je ook meer tijd en ruimte om na te denken.

Ik had nog wel een vraag en die is her en der vast ook wel gesteld en beantwoord, maar ik vroeg me af na hoeveel weken/dagen:

* Je echt weer fatsoenlijk kunt slapen(ben een buikslaper/zijslaper);

* Je goed (zonder teveel pijn)kunt autorijden, mijn werk is ongeveer een klein halfuur rijden als het rustig is op de weg(indien nodig kan ik meerijden);

* Je je weer fit genoeg voelt om te werken.

Ik mocht mezelf 3 weken vrij roosteren,maar als ik eerder zou kunnen beginnen(als is het een halve dag) dan is dat mooi meegenomen.

Ik heb geen lichamelijk zwaar werk(werk wel voornamelijk alleen). En mocht er iets getild/gestofzogen moeten worden dan zou ik een collega kunnen vragen.

Ik vind het zo ontzettend moeilijk om in te kunnen schatten hoe mijn herstel zal zijn en dat kan ik dus ook niet goed overdragen aan de manager (dat heb ik dan ook gezegd).

Ik heb zelf van nature dat de spieren in mijn rug "vast gaan zitten". En ben daardoor wel wat bang dat dat na de BV ook weer zo is, ook omdat je dan niet mag sporten enz.En dat mijn herstel daardoor langer zal duren. Wat voor oefeningen hebben jullie gedaan als je last had van je rug?

Liefs :71: fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Fjo,

Om je even antwoorden op je vragen te geven...

Dat slapen gaat nog steeds niet goed hoor bij mij (nu inderdaad 17 dagen na de operatie). Punt is dat ik gewoon niet de hele nacht op mijn rug kan blijven liggen. Ben ook een echte buikslaper dus je kunt je voorstellen dat dat niet meevalt. Ook op mijn zij vind ik nog niet lekker. Ik heb een soort van driehoekskussen en ik slaap dus iets rechtop. Dat vind ik het beste uit te houden. Niet ideaal maar het is te doen. En dat lekkere slapen komt echt wel weer straks!

Het autorijden deed ik na precies een week. Dat ik een auto met stuurbekrachtiging heb scheelt want als je dat niet hebt, dan wordt het lastig! En het schakelen is af en toe vervelend maar het lukt wel! Ik moest na een week alweer werken (een ritje van 50 km heen en 50 km terug) en vond het prima te doen. Wel afstand nemen, zodat je goed de tijd hebt om te reageren. Het gaat allemaal natuurlijk wat trager dan normaal!

Ik ben dus na een week weer gaan werken maar moet er wel bij zeggen dat ik een parttime kantoorbaan heb. Als je een baan hebt waarbij er lichamelijk meer van je wordt gevraagd, dan is een week na de operatie weer beginnen echt te kort. Maar je schrijft dat je best kunt rekenen op je collega's en dat scheelt natuurlijk ook! Weet niet of je parttime of fulltime werkt (dat heb je misschien wel geschreven maar heb ik dan even gemist) maar echt fulltime werken zou ik niet eerder doen dan 2 weken na je operatie hoor! Is persoonlijk natuurlijk maar ik denk dat het voor je uiteindelijke herstel ook gewoon minder verstandig is!

Moet wel zeggen dat na de eerste week ik met sprongen vooruit ben gegaan. Je merkt echt heel duidelijk het verschil. Het is dus vooral de eerste week fijn als je hulp hebt. En denk aan kleding met een ritsje of knoopjes van voren. Het is echt een hele opgave om een shirt over je hoofd aan te trekken, vooral die eerste week!

Nou, ik lees je wel weer!!! En Fjo...je gaat zo blij zijn straks met het resultaat!!! Geloof me, het is ontzettend de moeite waard!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fjo,

Ik begreep ook nooit dat mensen een D of E klein vonden hoor, maar nu is het zelf heb begrijp ik het wel.

Je went er snel aan, en dit past makkelijk bij me kleine lichaam..

Daarom mocht het achteraf dan wel wat groter, alleen kon dat met mijn lichaam niet, want daar was is dan net weer

te dun voor..

En hoe ik me tijd door kwam..

Nou ik had nog 2 dingen gepland voor me borst vergroting, dus ik zat telkens te kijken oohh nog maar 2 maanden en dan dit,

en dan is het nog maar 2 maanden tot dat, en dan nog maar 1 maand..

Ik leefde een beetje van het ene ding naar het andere en toen ineens duurde het nog maar heel kort!

Verder werkte ik voor mijn vakantie gewoon 5 dagen in de week en 1 dag in de week maakte ik me huis schoon en boodschappen doen..

Dus de weken gingen ook zo voorbij..

En ik ging bijna elke dag even kijken op borstenforum voor me afteller! Nog maar zoveel maanden en dagen en dat word telkens natuurlijk

minder en minder..

Het ging eigenlijk sneller als ik dacht, en ik probeerde verder zo min mogelijk te denken van ik wil het nu nu nu!

Want dat dacht ik eerst wel de hele tijd :141:

Ik moest ong 10 dagen na mijn borstvergroting op controle komen om de hechtingen eruit te halen, en vanaf toen mocht ik op me zij.

En de ene zij lag beter dan de andere, maar het ging wel al..

Dus ik sliep al na 1,5 week op me zij..

Het voelt gek en soms wat beurs, maar op me rug slapen was drama dus ik was maar al te blij dat het mocht..

Nu ben ik bijna 4 weken PO en hou ik de borst waarop ik ga liggen alsnog vast om die goed neer te leggen zodat het niet pijn doet als ik erop lig..

Op me buik mag nog niet en durf ik ook niet! Iemand aan wie ik het vroeg na hoelang zij het weer deed, op haar buik slapen, zei dat ze nu (2 maanden PO)

af en toe vlak voordat ze uit bed ging op haar buik ging liggen, maar volgens mij lag dat na 2 maanden alsnog niet echt lekker...

Ik reed na 2,5 week voor het eerst auto en toen deed dat nog pijn..

Maar na 3 weken vakantie moest ik werken en me 2e werkdag moest ik naar een filiaal waarvoor ik met de auto moest en toen ging dat eigenlijk al wel goed..

Volgens mij mag je na 2 weken auto rijden, maar na 3 weken deed het bij mij pas geen pijn meer..

Verder begon ik dus ook na 3 weken met werken en dat kostte me toch wel meer moeite en deed me meer pijn dan ik dacht.

Nu zit me eerste week werken erop en pas vandaag voelde het wat minder pijnlijk, ondanks dat ik niet alles doe nog..

Heel veel succes en gewoon rustig aan doen!

Met rust kom je het verst :141:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Zomerzon en Sheel88,

Bedankt voor de reactie's op mijn vragen.

Ikzelf werk praktisch fulltime en heb onregelmatige werktijden, wat de rust van het lichaam dan wel enigzins kan verstoren tijdens het herstel. Ik zie het gewoon ook allemaal wel tzt :blink: . Vind het in elk geval interessant om te lezen dat iedereen zo verschilt qwa herstel. Ben blij dat iedereen me op het werk wil en kan steunen en dat scheelt ook een hele zorg minder.

Ik ben wat minder actief hier want word er alleen maar zenuwachtig van. Probeer me maar bezig te houden met de dagelijkse dingen, al is dat af en toe wel moeilijk. Ben nu vooral bezig met de grootte. Bij iedereen pakt dit anders uit. zou het ook met Hight profile of moderate profile? Ikzelf krijg moderate profile en moderate profile-plus.(ivm verschil tussen borsten).

Liefs :71: fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Fjo,

Nee, heb geen eigen topic. Komt omdat ik eigenlijk helemaal niet zo lang heb hoeven nadenken over een borstvergroting. Ben wat dat betreft een rare. Had het besloten en heb de afspraak gemaakt. Tussen mijn gesprek en de daadwerkelijke operatie zat 6 weken.

Neemt niet weg dat ik een BV als een serieuze aangelegenheid zie hoor, niet dat jullie denken dat ik maar "even" heb besloten een paar nieuwe borsten te kopen. Ben alleen niet zo van het twijfelen. Als ik iets besluit, dan doe ik het.

Vond de eerste week het lastigst. Ben inmiddels 15 dagen PO en het gaat steeds beter. Slapen is nog wel lastig maar ach, dat komt vanzelf weer goed. Als je vragen hebt Fjo, gewoon stellen hoor. Ik hou het forum in de gaten dus mocht je wat willen weten...

Aan Amidi zou ik willen vragen hoe lang het duurt voordat de borsten goed ingedaald zijn. Zie natuurlijk wel dat ze met de dag mooier worden maar ben nieuwsgierig of ik nog veel verandering kan verwachten na de 15 dagen die ik er nu op heb zitten?

En nogmaals Fjo...ik lees het wel als je wat wilt weten!

Geen idee hoe lang dat in totaal gaat duren, ik ben nu ruim 5 maanden PO en mijn borsten veranderen nog steeds wel iets.

Of ze nog echt verder indalen geloof ik niet, maar omdat ze steeds zachter worden verandert de vorm nog steeds iets, ze worden steeds natuurlijker.

dkt. Koeijers zei 2 weken geleden tegen mij dat de bolling bovenaan nog iets minder gaat worden en dat de bolling onder iets verder naar voren gaat komen, en dan zien ze er nog natuurlijker uit.

Alhoewel nu al niemand kan zien dat ik 5 maanden geleden een BV heb laten doen, ze zien er nu al zo ontzettend natuurlijk uit.

En als ik ren schudden ze ook al zo lekker.......of als ik hard over een slecht wegdek fiets, dan kan ik ze voelen schudden.......:-)

Zelfs in lingeriewinkels geloven ze niet dat ik "nep" borsten heb.

En die zien dat met enige regelmaat, ze hadden nog niet vaak zulke natuurlijke "nep"borsten gezien.

dkt. Koeijers zei dat ook, dat ze bij mij erg natuurlijk vallen, ook omdat ik erg weinig kapsel heb, en dat heb je gedeeltelijk zelf in de hand, hoe meer jij overbelast ( vooral de eerste 6 weken ), hoe meer kapsel je krijgt.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Amidi,

Bedankt voor je reactie! Het is een kwestie van geduld en dat heb ik natuurlijk veel te weinig. Ben inmiddels vier weken verder en ik zie inderdaad dat het steeds mooier wordt. Zachter maar ook natuurlijker! Niet meer echt van die nep borsten inderdaad!

Jij bent dus al maanden na je operatie en ziet ook nog veranderingen. Kan dus alleen maar beter worden!!

Dank!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey zomerzon,

eigenlijk zijn de borsten pas na 12 maanden uitverandert.

de totale hersteltijd is 12 maanden, althans dat zeggen ze bij de velthuiskliniek, dus dat zal wel zo zijn.

de eerste 12 maanden mag je ook niet in de zon met de littekens, worden ze erg lelijk van.

komt allemaal goed, je moet inderdaad geduld hebben.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

***Nog 5 weken wachten tot BV!!***

Ben inmiddels wel vrij relaxt in tegenstelling tot eerst:super zenuwachtig en nachten niet goed kunnen slapen.

Heb nog niet iedereen(die ik wil inlichten) over de BV verteld. Het vertellen blijft spannend al vallen de reactie's me tot nu toe 100% mee.

Ik vind het echt super om de verhalen van alle andere dames te lezen, zo heb ik toch een klein beetje beeld van hoe het proces zal verlopen;operatieplanning BV vooraf, operatie zelf, herstel enz.

Zoals ik al eerder vertelde ben ik niet zo vaak meer op het forum aan het lezen/reageren als eerst. Dat geeft me ook wel rust om er niet de gehele dag mee bezig te zijn(al is dat soms wel moeilijk)

:116: Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Fjo,

ik had voor de BV lekker afleiding, wij gingen toen nog 10 dagen op wintersport, 3 weken na de wintersport werd ik geopereerd, die wintersport was een welkome afleiding.

ach ja, zo'n BV is natuurlijk ook niet niks hé...??..

is wel een operatie, je laat wel snijden in een gezond lichaam.....is logish dat je je daar druk om maakt.

maar komt allemaal goed, er worden zo ontzettend veel vrouwen geopereerd aan borsten.

het is gewoon erg belangrijk dat je een goede kliniek kiest.....

velthuiskliniek is de beste van nederland.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Fjo!

Hoe gaat ie ermee? Al meer rust in het hoofd over het aantal cc's enzo? Ik snap heel goed dat je af en toe ook even weg moet van het hele borstenissue ;) Moet ik zelf ook wat meer doen. haha, vet leuk dat borstenforum, maar er zijn nog meer dingen dan borsten ... :unsure:B)

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Amidi en Sann en alle anderen

@ Sann: Heb idd al wat meer rust over aantal CC's. Denk gewoon dat ik mn gevoel moet volgen. Tenslotte ga ik er wel voor dat dr Koeijers tijdens de operatie de beslissing neemt,maar dat ik wel aangeef van te voren wat mijn voorkeur is. Ik sta er wel voor open als het iets kleiner of groter moet, als dat gewoonweg beter past/valt.

Ik ga dus voor de middenmaat als voorkeur die er word besteld:255/270. Als ik op mijn rug lig dan ben ik vrij plat en dan kun je ook mijn botjes op mijn borstkas zien en voelen.als ik sta valt dit wel mee, aangezien mijn borsten dan niet naar de zijkant zijn "geschoven"("vallen" is een beter woord als je grotere borsten hebt). Ik denk daardoor dat het beter is om niet al te groot te doen, anders ben ik bang dat ik straks de randen heel duidelijk ga voelen/zien.

@Amidi: wel fijn dat je voor je BV wat afleiding had zeg. Wou dat ik van te voren nog op vakantie ging :)

Ben ook echt wel blij dat ik voor de Velthuiskliniek heb gekozen, tot nu toe zeer goed bevallen met 2 consulten en contact via e-mail en telefoon. Nu de BV zelf nog :43:

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag een aanvraag gedaan voor bijzondere ziektekosten bij de Belastingdienst. Ik las op internet (en via telefonisch contact met de belastingdienst)dat je dit ruim van te voren aan moet vragen. Ik hoop dat ik nog op tijd ben....

Met een brief bijgevoegd van de PC en huisarts. Nu nog afwachten ....volgens Veltuiskliniek moet ik er niet teveel van verwachten aangezien ze veel horen over afwijzingen. Maar niet geschoten is altijd mis en fijn dat de huisarts en PC mee wilden werken door een brief op te stellen.

Morgen kan ik mijn spullen (medicatie enz)bij de apotheek halen, ik had de recepten al geruime tijd thuis liggen maar het moet er toch een keer van komen om actie te ondernemen. Vorige week nog een tussenstukje voor mijn sport bh gehaald. Ik heb al eerder maat 70C gekocht op aanraden van Velthuiskliniek maar het zit vrij strak om mijn lijf qwa omtrek, dus een tussenstukje bied uitkomst voor het geval dat ik dat toch nodig zal hebben.

Nog 30 dagen zag ik op mijn ticker :101:

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patries473 (het wemelt hier ook van de patriesen)

ik ga dit ook proberen, blijkbaar was dat tot voor 2009 makkelijker, maar heb begrepen dat het niet helemaal onmogelijk is, ga het uitzoeken, dan laat ik je nog wel s ff wat weten

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries,

De verzekeringen vergoeden al jaren geen BV's meer(althans het is reuze moeilijk om het vergoed te krijgen)en via de belastingdienst kun je het als bijzondere ziektekosten opgeven... tot voor kort dan, zo heb ik begrepen.Het schijnt dat mensen toch een deel van hun BV vergoed hebben gekregen via de Belastingdienst. Naar mijn weten kon je het toen nog op je opgave voor de belastingdienst zetten, maar goed dat is nu al moeilijker.

Vandaar dat ik dit heb aangevraagd. Ik kan begrijpen dat je over het algemeen niet het gehele bedrag krijgt vergoed,maar een (klein) deel is toch fijn.

Je moet het nu in elk geval van te voren aanvragen en laten goedkeuren door de belastingdienst. Je kunt het bedrag van de BV niet zomaar op je opgave over (in dit geval)2009 opgeven.

Er is ook maar een kleine kans dat ik een deel vergoed kan krijgen, maar zoals ik al eerder zei: niet geschoten is altijd mis.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd, of wordt het er ingewikkelder van ;)

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.