Ga naar inhoud

Bambi4 : 10 augustus 2012 : Dr. Lichtenegger : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo lieve allemaal!

Ik heb laatst een topic geplaats tussen de twijfel velthuis of bergman, maar heb uiteindelijk toch gekozen voor bergman omdat ik van veel kennissen positieve verhalen heb gehoord. Nu heb ik vandaag mijn eerste consult gehad bij de vrouwelijke dokter F. ulrich van Bergman kliniek bilthoven, ik heb op 10 augustus mijn operatie staan het wordt 325cc achter de borstspier (heb zelf nu een B75) en anatomische implantaten. Ik heb nu 2 vragen:

1.Ik vind heel weinig over deze dokter en zou toch graag verhalen willen horen van meiden die al ervaring met haar hebben gehad, geeft mij toch een fijner gevoel

2.Weten jullie misschien op wat ik uit ga komen als er 325cc ingaat achter de spier, had aangegeven dat ik een grote C kleine D wilde

ik ben een beetje radeloos nu en wil echt achter me keuze staan van de pc waar ik wordt behandeld :102:

Ik hoor graag! :D liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambi,

Welkom op dit forum :D

Gefeliciteerd ook met je datum!

Over je vragen, heb je al eens geprobeerd te zoeken met de zoekfunctie hier? Ik snap dat je er een fijner gevoel over hebt als je iets meer leest over deze arts, maar uiteindelijk is je eigen gevoel toch het beste. Je bent op consult bij haar geweest en als jouw gevoel goed daarover is, moet je je niet gaan laten beïnvloeden door andermans verhalen :D

Over het aantal cc's. Dit valt bij iedereen anders uit, maar ter vergelijking. Ik kom van een slappe 75B, heb 330cc Dual Plane ronde prothese gekregen en heb nu een 75E. Ziet eruit als een grote C/kleine D cup. Dus ik vermoed dat je wel goed zit hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.