Ga naar inhoud

Keurmerk voor privéziekenhuizen plastische chirurgie


*Bella*

Aanbevolen berichten

Ik wilde jullie even erop wijzen dat de Belgian Society For Private Clinics ( BSPC ) de Kliniek BeauCare als eerste en de Global Care Clinic als tweede kliniek hebben goedgekeurd op basis van de infrastructuur, de veiligheid, de hygiënemaatregelen en de kwalificatie van het personeel en artsen en hiermee het BSPC-certificaat hebben ontvangen.

De toelatingsvereisten van dit keurmerk liggen zeer hoog, en het wordt toegekend door de professionele keuringsinstantie KIWA en biedt een volledige garantie voor de kwaliteit van de behandelingen.

De link van de BSPC : http://www.bspc.be/NL/nieuws.html

Ik vond wel dat het even vermeld mocht worden. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bella,

Wat vind ik dit leuk om te lezen zeg :) Wordt maandag geopereerd bij Beaucare, en zoals je denk ik zelf ook wel kon lezen gingen er 'slechte' verhalen de ronde enzo.. Maar ben toch blij dat ze het keurmerk hebben gekregen en dat alles volgens de regels is :)

Leuk! :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die negatieve berichten ook gelezen, ik kan het verder helaas ook niet uitleggen... Ik heb zelf geen ervaring met BeauCare.

Ik ben zelf geopereerd bij de Global Care Clinic en ik was er super tevreden over en zou het iedereen aanraden, en dit bericht bevestigd het voor mij persoonlijk nog een keer.

Maar ik denk als ze dit keurmerk gekregen hebben dat het toch wel voor iets staat, dus ik zou toch met een gerust gemoed maandag de operatie ondergaan.

Ik wens je in ieder geval veel succes, snelle genezing en super mooie boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.