Ga naar inhoud

Nieuw lid met plannen voor een bv


sailingcouple

Aanbevolen berichten

Beste leden van het borstenforum,

Ik ben een 44-jarige vrouw, heb een 20-jarige zoon, ik woon samen met een schat van een man, deels in NL en deels in Spanje. kortom, ik heb eigenlijk geen reden tot klagen...

Tóch blijft van tijd tot tijd het ongenoegen ten aanzien van mijn kleine borsten de kop op steken. Ik ben 1.65 weeg 51 kg en heb cupmaat 70 A/B (de dame van Hunkermöller zei dat ik van de push up 70B kon nemen en dat klopt). Laatst stond ik na het douchen weer eens kritisch naar mezelf te kijken en kwam wederom tot de conclusie dat ik mijn borsten toch écht te klein vind. Mijn partner vind mij mooi zoals ik ben en hij heeft lichte een aversie tegen borstvergrotingen. Dit maakt mijn keuze er niet makkelijker op! Daarnaast ben ik 'al' 44 jaar dus ook niet de jongste meer, heeft het nog wel zin om deze toch ook wel kostbare operatie te ondergaan? Daarnaast ben ik in 2004 geopereerd nadat ik een drie keer een klaplong had gehad. Nu heb ik vernomen dat ik beter in een regulier ziekenhuis mezelf kan laten opereren. Wie heeft er raad in deze? Tips? Advies?

Ik hoop hier veel van op te steken en ga ondertussen mezelf alvast een beetje inlezen.

Groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mona

:viannen_01: op het forum

Ik vind dat het NOOIT te laat is om iets aan je ontevredenheid te doen! Het is jouw lijf en jij moet blij zijn met jezelf toch? :)

Ivm die klaplong.... sja, het ligt er ook aan hoe lang dat al geleden is he en wat de artsen daar zelf van vinden die je eventueel zouden gaan opereren. Ik denk dat je daar gewoon eens een paar consulten voor moet plannen, om te kijken hoe de artsen hier tegenover staan. Die is de enige die je daar een advies over kan geven. Daarnaast gaat het er ook nog om hoe jouw conditie tegenwoordig is en zo.

Verder kun je hier veel informatie lezen in de verschillende topics en onder de algemene informatie voor borstvergrotingen.

Heel veel leesplezier! En succes met het maken van een beslissing :)

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mona

Jeetje wat heftig dat je een paar keer een klaplong hebt gehad!

Allereerst vind ik zelf dat een borstvergroting het absoluut waard is! Ik ben zelf nu net 23 jaar, maar je zelfbeeld krijgt er echt een boost van, en je voelt je echt prettiger in je vel als je zelf ook vind dat je er goed uitziet. En dan nog eens geen frustratie in een pashokje bij bikinis of lingerie passen. Ik denk dat je leeftijd er niet echt toe doet als je het echt graag wil. Ik denk zelf maar zo, als je 100 jaar word en al die jaren nog rondloopt met iets waar je niet helemaal happy mee bent, is dat heel zonde.

Zelf ben ik op 5 juni geopereerd, nu dus 4 weken verder. Ik had niet meer happy kunnen zijn met het resultaat!

Laat je gewoon goed voorlichten, en weeg af voor jezelf of je het echt graag wil en hoe storend je het nu vind.

Ik heb er ook lang over nagedacht, vanaf ongeveer mijn 15e.

Ik vond het het absoluut waard!

Ik ben geopereerd door Dr van Selms in de Jan van Goyenkliniek in Amsterdam, dat is onderdeel van het OLVG ziekenhuis in Amsterdam ,wellicht dat dat een optie voor je is aangezien de kliniek dus bij een ziekenhuis hoort.

Heel veel succes met de beslissing!

Groetjes Vera

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste BB en Vera,

Hartelijk dank voor jullie oprechte en uitgebreide reactie.

Ik denk dat ik hier inderdaad heel veel kan opsteken. De sfeer hier voelt in ieder geval erg goed en warm.

groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mona,

ik ben 43jaar en krijg op 13 juli een wissel. ik vind het zeker nog de moeite waard, ik zou niet anders willen.

en ik vind het dan ook zeker een aanrader.

de eventuele risico's kan je allemaal bespreken met de chirurg.

ik moet ook naar het jan van gooien kliniek in Amsterdam.

heel veel plezier hier en succes met het nemen van een beslissing.

groetjes PIP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mona,

Ik ben al "48:" en heb verleden jaar een wissel gehad na 19 jaar.

Ook bij van Selms in J van Goyen kliniek.

Over een paar weken ben ik weer aan de beurt voor een wissel, hoe en waarom kan je lezen in mijn topic.

Ik wens je veel succes met je zoektocht.

Groetjes Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ,

Welkom op ons forumpje :D

Ik ben zelf 32 en had juist het idee dat ik daarom nog zekerder van mn zaak .

Had voorheen een 75 a ik schaamde me er niet voor ,maar nu ik mn borstvergroting heb gedaan voel ik me zoveel vrouwelijker.

En gaf mn relatie 13jaar samen wel een ontzettende boost .

Dat terwijl mijn man er geen voorstander voor was .

Hij heeft me wel gesteunt , alleen durfde hij de eerste anderhalve week niet te kijken.

Vond het reuze grappig en peste hem er wel een beetje mee :D

Nu kan hij zn ogen er niet meer vanaf houden .

Ik draag ook veel sexyer dingen .. en dat valt dan toch wel op.

Kortom ... als jij dit wil lekker doen !

Te oud ?? Nooit!

veel leesplezier en super veel sucses met je keuze .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MissBoobyMoon,

Stond zojuist ook weer voor de spiegel, eerst met push up aan (met extra veel vulling). dan ziet het er mooi uit en dan zonder... pfff voel me dan echt niet prettig.

Ga inderdaad lekker veel lezen en meer van mezelf uit.

Groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sailingcouple,

Ik weet perfect wat je bedoeld, ik draag al heel mijn leven (nu ja, vanaf mijn 16de :P) push ups, heb zelfs die speciale bombshell push ups laten afkomen van USA,mijn vader lachte zelfs ermee die vroeg "of ik een bh winkel aan het openen was"

Het is allemaal mooi onder kleding maar het gedacht alleen al dat het niet "echt" is , niet leuk.

Dus als het jou gelukkiger maakt en zelfzekerder, moet je dat doen, zeker!

Succes!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste BlueBird,

Ja exact! De teleurstelling is des te groter als de drie-dubbel-push-up weer uitgaat!

Voor het slapen gaan nog even gesproken met mijn partner die er nog steeds, helaas, het nut niet van in ziet.

groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sailingcouple,

Mijn partner vond het ook niet echt nodig hoor, en had in eerste instantie ook iets 'tegen' bv. Toen heb ik massa's foto's laten zien van voor en na, en hij was toch behoorlijk onder de indruk.

Toen hij zag dat ik een paar keer begon te wenen als ik het over m'n borsten had, begon hij toch van oordeel te veranderen. Hij zag dat het mij echt ongelukkig maakte.

En toen ik zei dat ik écht wel een bv wou, want ik wil de rest van mijn leven graag gelukkig zijn en niet depressief voor de spiegel, stemde hij in.

Je partner wil toch niet dat je ongelukkig bent en blijft? Als een operatie je zoveel beter kan doen voelen, waarom niet?

Hij zal wel wennen aan de grotere borsten hoor :4:

Vorig weekend heeft hij ingestemd ermee, maandag heb ik een afspraak gemaakt, dinsdag consult gehad en volgende week vrijdag is de operatie :3: tkan snel gaan soms!! En ik ben supergelukkig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tisbijnazover,

Ik vrees dat ik met mijn vriend nog een lange weg te gaan heb... hij vind het écht niet mooi. Ook foto's kunnen hem niet overtuigen, althans, in sommige gevallen wel, maar in mijn geval hoopt hij dat het van voorbijgaande aard is... NOT!

Jeetje vrijdag al de operatie, dat is echt supersnel! Ik ben echt heel erg benieuwd!

Groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mona,

ik denk ook niet dat je zozeer je partner moet overtuigen dat het mooi(er) is,

maar probeer hem ervan te overtuigen dat jij je er dan veel beter door zal voelen,

je doet het nl (vind ik) in eerste instantie voor jezelf, je eigen beeld!

heel veel succes, ik hoop dat je partner voor jou geluk zal kiezen ( vast wel ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo PIPohno,

Ja ik doe het ook en eigenlijk uitsluitend voor mezelf en niet voor ander.

Ik voel me vaak minderwaardig en baal van alle pushup bh's en bikini's waarmee ik mezelf in de maling neem.

Groetjes,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook dat je best wat 'egoïstischer' mag worden, als ik het zo grof kan stellen.

Waarom zou jij geen bv 'mogen' doen, omdat hij het niet mooi vindt? En jij met een slecht gevoel blijven rondlopen? Dat is toch ook geen oplossing?

Hij zal wel wennen aan het idee uiteindelijk, het is toch niet zo dat hij je niet meer mooi zal vinden?

Jouw gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen is belangrijker dan zijn 'ik vind het niet nodig-excuus' , want uiteindelijk ben jij degene die iedere dag voor de spiegel staat, lingerie gaat kopen, bikini's koopt/draagt,...

Als je nu eens vertelt dat je een consult hebt vastgelegd, eens zien hoe hij effectief reageert?

Ondanks alle advies die je hier zult krijgen, ben jij uiteindelijk de enige die je partner kan overtuigen, en je eigen belangen op de eerste plaats zet.

Als er IETS is dat ik door de jaren heen geleerd heb met mannen - oké, k ben nog niet zo oud, maar toch- dan is het toch wel dat je zelf 100% gelukkig moet zijn met jezelf.

Als een man iets afkeurt waardoor jíj persoonlijk gelukkiger van wordt,...en hij blijft het afkeuren,.. dan vind ik dat heel erg. Hij wil toch jou gelukkig zien?

Misschien beseft hij niet hoe diep het probleem zit?

Ik stelde het probleem hier zo voor tegen hem: "Als na een zwangerschap jij de helft van je geslachtsdelen (om het proper te zeggen) zou kwijt zijn, en je had de kans om het terug te herstellen of zelfs beter te maken, zou je dat dan niet doen? Daarbij bedenkend dat die geslachtsdelen verborgen zitten in een broek, maar onze borsten iedereen kan zien?"

Enzoverder..ik had veel argumenten hoor :14:

Dat je opofferingen moet maken in een relatie is een feit. Maar niet ten koste van je zelfvertrouwen e.d. Jij bent alleen met je gedachten, hoe negatief ze soms ook kunnen zijn; Daarbij zal hij je nooit kunnen helpen. Jij alleen jezelf.

Sorry hoor, als ik te ver ga, hou me dan tegen. Ik wil je niet kwetsen met mijn mening te vertellen (niemand natuurlijk) maar dit is hoe ik me voel hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste tisbijnazover

Nee ik vind je zeker niet te ver gaan hoor, integendeel je belicht de situatie vanuit een totaal ander perspectief!

Mijn vriend is op zijn zachtst gezegd gehecht aan zijn mannelijkheid, dus denk dat ik hier zeker wel een knappe goal mee scoor! :45:

Daarbij zal ik hem denk ik duidelijker moeten toelichten hoezeer ik ermee zit. Ik ben doorgaans niet snel iemand die onzeker overkomt maar ja, dat is slechts een act. Want wat voel ik me rot als ik de strapless mode aan me voorbij moet laten gaan omdat ik het eenvoudigweg geen gezicht vind om het met kleine borsten te dragen...

Ik wil mezelf gewoonweg eens vrouwelijk voelen en niet een onvolgroeid meisje. Dank je wel voor je uitgebreide toelichting en motivatie!

Groetjes,

Mona :49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mona

Weet je wat het is, tegenwoordig kun je je laten helpen als er iets is wat je niet mooi vind.

Kinderen met flapoortjes worden geholpen, kinderen die scheel kijken, mensen met een neus die zij niet mooi vinden ga zo maar door.

Leg je vriend zelf de vraag voor, in de zin van: als er iets aan jouw lichaam is wat je niet mooi vind, en je zou het kunnen veranderen, dan zou je dat doen. Ook als ik zou zeggen dat het de mooiste (bijv) neus is die ik ooit heb gezien, en jij vind hem niet mooi, zou ik achter je staan als jij toch van dat onzekere gevoel af zou willen.

Zo heb ik het aangepakt haha, en dat hielp zeker wel, alleen lijken mannen er iets meer nuchter in.

(nu zijn we al paar maanden uit elkaar maar dat had wel een andere reden hoor:) )

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sailingcouple,

Wat spijtig dat je vriend niet achter je keuze staat, heel vervelend is dat, ik had ook dat probleem zelfs mijn ouders vonden het onnodig, maar ik zat bijna elke avond op het forum naar fotos te kijken en op websites en af en toe kwam hij eens meekijken,

uiteindelijk heeft hij toegestemd en zag hij in dat als mij dit gelukkiger maakt, dan heeft hij er ook baat bij ;)

op den duur was hij zelfs fotos aan het opzoeken van borsten die hij mooi vond en dan hebben we samen gekozen :P

Je moet dit voor jezelf doen, en probeer hem dat duidelijk te maken.

Veel succes ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste VeraVeer en BlueBird,

Ja wat dat aangaat zitten mannen toch heelo anders in elkaar dan vrouwen....

Ik denk dat ik nog heel wat overtuigingskracht nodig zal hebben en ga ook zeker gebruik maken van jullie argumentaties. Heel erg bedankt allemaal voor het meedenken! Ik heb wél alvast een afspraak gemaakt bij Dr. Plovier! 20 augustus 16:40 ga ik erheen!

Groetjes,

Mona xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mona,

Wat spannend!! Ik ben afgelopen 26 juni geholpen door dr. Plovier. Ik ben zeer tevreden. Als je hem ziet denk je patser, maar als je eenmaal met hem aan het praten bent dan is hij echt een relaxte man..

Mijn man stond wel achter mijn beslissing. Het is tenslotte ook mijn lichaam en ik moet er mee rond lopen..

Ik denk dat het echt goed is voor je zelfvertrouwen. Kan niet wachten tot ik nieuwe bh's kan halen en strapless truitjes aankan..

Heerlijk lijkt mij dat..

Ik had ook maar een magere B na 2 zwangerschappen nu denk ik dat ik uitkom op een C..

Misschien is het wel verstandig om alvast foto's mee te nemen van wat je mooi vindt. Daar zal hij uiteindelijk toch om vragen.

Ik hoop dat je wel laat weten hoe het is gegaan!

Grt. Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mona,

Misschien heeft je man iets aan mijn verhaal..

Mijn man was ook altijd tegen "neptieten" zoals hij dat altijd zei. Totdat ik hem vorig jaar eens vroeg hoe hij de borsten vond van een bekende van ons, die toevallig op dezelfde camping stond. Tja die waren prachtig! En die waren dus "nep" hahaha... Vanaf dat moment was hij toch wel een beetje aan het omdraaien en is zelf eens gaan kijken op internet. Daar kwam hij erachter dat de meeste siliconen borsten helemaal niet zo "nep" eruit zien.

Nu is hij dolgelukkig met mijn neppers!! Hij kan zijn blik er niet vanaf houden laat staan vanaf blijven ;)

Nou meis, heel veel plezier en succes met je consult bij dr. Plovier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmetje28 en Enibas,

Ik ben inderdaad al aan het speuren naar mooie resultaten, heb ook al op de site gekeken bij Plovier waar ik vergelijkbaar met mezelf heb gezien en bijzonder mooi eindresultaat.

Mijn vriend praat inderdaad ook steeds over 'neptieten' en 'harde ballen', en natuurlijk zie je ook dat soort BV's maar dat bedoel ik juist niet. Hij heeft de indruk dat ik naar een cupmaat F tegen de zwaartekracht in wil ofzo. Dus zometeen weer meer borsten opzoeken hihi.

Anders moet hij maar eens aan de babbel met de mannen van vrouwen met een BV.

Liefs,

Mona xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.