Ga naar inhoud

Hand opgezwollen?


Aanbevolen berichten

Hallo,

ben 29 juni geopereerd, de pijn valt nu goed mee.

maar heb al een ganse dag pijn in m'n linkerarm en hand, is dit normaal.

Er gebeurde daarstraks iets vreemd, ik kon mijn hand bijna niet meer plooien en opeens werd het heel dik :o

heb er met ijs opgezeten, is nu terug normaal denk ik maar doet wel nog pijn

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik plooide mn vingers, had bijna geen gevoel meer en ineens zwol het op aan de ballen en onderkant van vingers

ben gewoon snel ongerust over alles hehe xp

ik denk dat mn pols ook iets gezwollen was, maar vooral hand, arm denk ik niet

hand heeft normale kleur, de nagels toen ook maar die zien altijd wat paars onderaan

en denk dat de aders in mn handen ook gewoon wat dikker stonden (als normaal)

thanks om te antwoorden xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid als je het nog eens krijgt, gewoon even de huisartsenpost bellen, die kunnen er misschien even naar kijken... Het is zo moeilijk, om 'virtueel' te zien wat je precies bedoelt.... :)

Misschien wat meer je handen en vingers bewegen overdag? Anders zijn je vingers dadelijk zo stijf als een plank! Heb je mooie borsten, loop je met kromme vingers :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm mja nu naar dokter, keb n ambetante, vorige keer keiveel pijn in bovenbeen, nie eerste keer, keiveel duwe, na halfuur vindt ze iets, "ahja tis niks"

zuucht =/ verder niks, ik heb altijd alles volgens haar door de stress, maar echt alles

kben wat naar buiten geweest, misschien is het omdat ik mn linkerarm inderdaad niet genoeg beweeg om bv de lymfe te laten stromen,

maar ik heb schrik om teveel te bewegen.. ik weet niet goed wat kan, je arm bv horizontaal gelijk maken met de schouder mag toch niet?

Hou mn (boven)armen tegen mn lijf vooral :s

maar toch bedankt, ben al wat geruster haha :)

gelukkig bestaat dit forum hoor :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja had al eens naar die kliniek laten bellen he, doordat mn buik zo hard was en die pijn boven m'n navel (ben vrij zeker dat dit door de ibuprofen kwam! staat op bijsluiter!)

maar volgens deze van het secretariaat was het doordat mn organen geplet lagen :P

dus zo informatief lijken ze me niet :(

ja het is weggetrokken toen ik ijs aanraakte, maar het voelt nog altijd niet normaal snappie

de prothese zal toch niet stuk zijn heb gel mja :P achja

Kan niet wachten om in een sapph bh te passen btw :29: hhaah

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Ik zit me echt suf te denken wat het kan zijn..... Maar als de kleur normaal is, de hand niet overdreven warm is, en je geen koorts hebt, dan is er niks ernstigs aan de hand, normaal gezien....

Siliconen in je hand.... :152: Hoe verzin je het :154: Die ga ik onthouden! (stel dat mensen vragen hoe het komt dat ik zo een dikke buik gekregen heb! Oh ja, nou ja, dat komt door de siliconen! :lol: )

Op naar de bh's!! Nog maar 5 en een halve week te gaan! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.