Ga naar inhoud

Einde aan borstvergrotingen? Zou dat gaan lukken?


Aanbevolen berichten

Tjah zelfs ik die ze niet heeft en de mijne heb laten verkleinen kan inzien dat zo'n mevrouw toch echt geen poot heeft om op te staan.

Ik kan me heel goed inbeelden hoe de minder bedeelde dames zich voelen en dat ze na zo'n operatie ze zich helemaal weer op en top vrouw voelen. Een keus die ieder vrouw recht op heeft om te maken zonder bemoeienis van andermans mening.....en dan komt zo'n gek wijf met haar klachtpunt door de pip schandaal toch even in de publiciteit en denkt de wet te kunnen uitmaken voor alle vrouwen....raar mens :104::122:

Ik zou me er totaal geen zorgen over maken ...want we hebben wel andere problemen zoals idd de crisis om over na te denken... :62:

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar ik van schrik bij dit artikel is het volgende:

dat de rechter binnen 2 weken met een uitspraak komt over de voorlopige voorziening.

over 2,5 week word ik geopereerd, zal je zeker zien dat er dan net een stop is!!!!!!!!!!!!!

dan word ik gek..............

ik heb goed over deze beslissing nagedacht en wil dit zelf heel graag.

hoop dat het wel door kan gaan!!!!

ik heb mijn chirurg gevraagd hoe dat nu zit, maar hij zegt dat ze echt niet zomaar de operatie's kunnen gaan afzeggen.

en dan denk ik zelf nog, hoe kunnen ze het dan verbieden? ze kunnen roken toch ook niet verbieden?!

je mag altijd nog zelf beslissen wat je doet met je eigen lichaam.

dus wees maar gerust, je operatie gaat gewoon door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet van plan het artikel te lezen maar ik heb ze nu bijna 2 jaar en ze pakken die niet meer af :D

Ondanks ik maar 2 maanden 18 was ben ik er toch heel blij mee! :D

Had het echt willen doen of het nu voor of na kinderen was (ik ben blij dat ik het er nu voor heb gedaan anders had ik nog langer in onzekerheid gelopen)

Ik keek vanochtend nog in de spiegel en dacht wauw wat ben ik er toch blij mee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marisjuh,

Ik las in je onderschrift dat je 325cc hebt gekregen. Zou ik je foto's mogen zien? Ikzelf krijg vrijdag 300cc, dan heb ik een beetje een idee hoe ze er gaan uitzien :D Of beter gezegd, hoeveel er bijkomt.

Ik zet het hier maar bij, aangezien ik een melding kreeg dat je geen privéberichten meer kan ontvangen! Gek!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben niet van plan het artikel te lezen maar ik heb ze nu bijna 2 jaar en ze pakken die niet meer af :D

Ondanks ik maar 2 maanden 18 was ben ik er toch heel blij mee! :D

Had het echt willen doen of het nu voor of na kinderen was (ik ben blij dat ik het er nu voor heb gedaan anders had ik nog langer in onzekerheid gelopen)

Ik keek vanochtend nog in de spiegel en dacht wauw wat ben ik er toch blij mee :D

Ik dacht vanochtend net hetzelfde :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.