Ga naar inhoud

Einde aan borstvergrotingen? Zou dat gaan lukken?


Aanbevolen berichten

Vind het altijd zo vervelend om een artikel te lezen met Shanta Singh erin :( er zijn zoveel dingen slecht voor je (mac donalds om er maar een te noemen) Dat wordt toch ook niet allemaal van de markt gehaald. Ik vind het echt heel erg voor de mensen die pip implantaten hebben.. :( Maar er zijn vele vrouwen (waaronder ikzelf) niet tevreden met hun borsten.. en als ik dan zo'n artikel lees krijg ik altijd het idee dat die mensen daar helemaal niet naar kijken.. :(

Er wordt toch ook vet weggehaald bij vrouwen, of de neus gecorrigeerd enzovoorts.. sorry hoor meiden, maar krijg echt de schijt van die vrouw.. Bahh!!

Gelukkig staat mijn operatie voor maandag gepland, dus ik heb ze in elk geval :) Maar ik vind zeker ook de vrouwen die nu aan het sparen zijn, of die nu denken 'over 2/5/8 jaar kan ik eindelijk omdat ik dan volgroeid ben of iets' dat die ook hun borsten moeten kunnen laten vergroten! :) Ik wil me eigen eens vrouw voelen. En helaas heeft god me dat niet gegeven, nou dan help ik zelf wel een handje :D..

Nogmaals sorry, maar vind dat zo niet eerlijk! :)

pff.. zo dat lucht op.. hihihi :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Owh, crap.

Laat ze inderdaad maar met andere dingen bezig houden.

In ieder geval, met mijn juridische kennis, met een voorlopige voorziening ga je het niet redden.

Eer dat iets dergelijks als dit wordt afgeschaft duurt dat nog wel even. En ook al zal die voorlopige voorziening doorkomen, is dat voor als nog voorlopig! Kost teveel tijd en nog belangrijker geld. Zitten wij niet in een crisis?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar ik van schrik bij dit artikel is het volgende:

dat de rechter binnen 2 weken met een uitspraak komt over de voorlopige voorziening.

over 2,5 week word ik geopereerd, zal je zeker zien dat er dan net een stop is!!!!!!!!!!!!!

dan word ik gek..............

ik heb goed over deze beslissing nagedacht en wil dit zelf heel graag.

hoop dat het wel door kan gaan!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee idd Leeuw, daar is niets over bekend!

- Waar ook niets over bekend is, is of die mensen die die klachten hebben, ook daadwerkelijk klachten hebben door de siliconen. Dit is nooit onderzocht!

- Wat ik me ook afvraag is of dat mensen zijn met vloeibare prothesen of cohesieve prothesen....

- Welk merk prothesen, of alle merken?

- Misschien is het wel een allergische reactie op siliconen, sja, de een is allergisch voor siliconen, de ander voor antibioticum...

- Zou het niet zo zijn geweest, dat die mensen die nu die klachten melden bij dat meldpunt klachten siliconen, dat zij sowieso een auto-immuunziekte gekregen zouden hebben, met of zonder siliconenborsten? Wie weet zat het wel in hun genen!!

- Hoe zit het met al die mensen die een auto-immuunziekte hebben, met dezelfde klachten als de mensen die zich melden bij dat meldpunt, en geen siliconenborsten hebben? Zijn die aangestoken door mensen die te dicht bij hun in de buurt gestaan hebben? Mensen met siliconen in hun lijf.....

- Als ik me deze redenen al kan bedenken om die siliconen niet te laten verbieden, wat zullen onderzoekers dan nog voor hypothesen kunnen bedenken!!

Volgens mij hebben die mensen van dat meldpunt geen pootje om op te staan. Dat hele meldpunt is zo gekleurd als de pest, allemaal mensen met hun eigen kleine iniminie-referentiekadertje.... Allemaal overtuigd van het feit dat ze ziek geworden zijn door de siliconen. Er zullen er vast zijn die inderdaad ziek geworden zijn van hun prachtige nep-tieten, maarja, iedereen weet van te voren waar ie aan begint toch? Diegenen die een kunstheup krijgen, die kunnen misschien ook klachten krijgen, het is toch gemaakt van 'fabrieksmateriaal'. Ze kunnen dat soort hulpmiddelen moeilijk maken van lichaamseigen stoffen he :106:

Ik denk, en ga ervan uit, dat dit rechtzaakje niet door gaat, of in ieder geval in de prullenbak verdwijnt, omdat er onvoldoende bewijs is... Ik ben geen jurist en kan niet vanuit de wet spreken, maar doe dit puur vanuit gezond verstand (ondanks mijn siliconentieten !! )

:44: BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend mens he! Er is zoveel onrecht in de wereld, maar waar besteed zij haar tijd aan? Aan volwassen vrouwen die een weloverwogen beslissing hebben genomen, en die prima de risico's daarvan zelf kunnen inzien en dragen!

Als het nou een arts was met bewijzen, medische resultaten/data en goede argumenten.. oke.. dan zal ik me er zeker in verdiepen. Maar wie denkt zij dat ze is?

Hoe meer dit in de media komt.. hoe meer vrouwen die klachten ervaren en implantaten hebben het hieraan toe gaan schrijven, terwijl dit misschien helemaal de oorzaak niet is. Misschien hebben vrouwen zonder implantaten dezelfde klachten, maar die hoor je neit omdat ze het niet aan hun borsten kunnen toeschrijven. Dit gaat nog een vertekend beeld geven op den duur..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BB wat ben jij goed voor dit forum. las net toevallig ook je tips/adviezen aan iemand die plotseling last van haar hand had en nu je verhaaltje/uitleg bij dit onderwerp!

Je zegt precies de dingen die mijn pc ook zei. daardoor was ik helemaal gerustgesteld en dacht ik "ja ik ga het doen" en heb toen ook de beslissing genomen.

Helaas word ik soms wat snel uit het veld geslagen door dit soort berichten.

heerlijk dit forum!!!

Bedankt BB en Saartje voor jullie verhaaltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik las het vanmorgen idd ook in de Telegraaf, een belachelijk idee.

Laat die vrouw zich ergens anders mee bezig gaan houden, punneken ofzo.

We zijn allemaal volwassen vrouwen die zelf heel goed uit kunnen maken wat we wel en niet willen, en daar hebben we geen 'muts' bij nodig die de dienst uit wil maken over ons lijf! Ik ben enorm blij met mijn borstvergroting. Ik begrijp wel dat er vrouwen zijn die (helaas) misschien wel te maken hebben gehad met vage klachten na hun bv, maar nergens is idd bewezen dat het door de siliconen komt.

We weten allemaal waar we aan beginnen,maar net als vroeger, was witte kristalsuiker in de thee of koffie not done, dat moest rietsuiker zijn!

Nu is rietsuiker weer slecht, en kun je beter aan de kristalsuiker:( Je word er toch kriebelig van:(

Ik hoop dat dit verbod of tijdelijke uitstel niet doorgaat, en dat ze liever voor de dames in kwestie uit gaan zoeken wat ze voor de dames kunnen betekenen en welke protheses wel goed zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat gaat ze heus niet lukken, het lukt niet eens om roken te verbieden in de Nederlandse kroegen.

Denk je nu echt dat ze gaan zeggen dat alle operatie's gestopt moeten worden?!

ik ben een PIP klant en heb wel degelijk lichamelijke klachten, maar weet echt niet zeker of het daarvan komt.

en dan nog, ik ga voor een wissel en mocht die stop er onverhoopt toch komen, dan klaag ik de aanklager aan ( of zoiets) Toevallig! :)

laat ze lekker mensen aanklagen die hun dieren mishandelen ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een aanvulling op mijn verhaal he, nu ik jouw reactie lees... Het pip-verhaal vind ik wel iets anders dan dit.

Ik val jou hier niet mee aan :) Ik wil alleen maar zeggen, dat ik me kan voorstellen dat mensen met pips wel lichamelijke klachten hebben gekregen, maar dat waren dan ook siliconen die niet voor het lichaam bestemd waren!

Wat er nu echter gebeurd is dat dat meldpunt, mede dankzij het pip-schandaal, een ingang denkt te hebben gevonden om hun rechtszaak te beginnen. Lager dan laag, mijns inziens. Zoiets misbruik je niet om op die manier zelf weer even in de publiciteit te komen!

zo, dat was het geloof ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is gewoon jammer, dat ze dit nu gebruiken om er een media hype van gaan maken. Dat ze idd die ingang gevonden hebben....

Terwijl siliconen ook gebruikt worden in heup en knie protheses...

Willen ze dat ook gaan verbieden? moet niet gekker worden....

Dank zij die Santa... ???

Kan me niet voorstellen dat ze dit erdoor gaat krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.