Jump to content

Nonaline : 17 juli 2012 : Dr. de Boer : Mediconsult Amstelveen

Recommended Posts

Hallo dames,

Ik word over twee weekjes word ik geholpen voor een bv bij mediconsult door Dr. de Boer.

Hebben jullie ervaring bij deze arts?

Is het normaal dat hij pas bij de operatie adviseert welke maat prothese erin gaat?

Ik heb een B75, en ik dacht aan een 310 of 340cc van Mc Ghan/Natrelle

Groetjes,

Aline

Hoi Aline,

Ik zie nu pas je topic :66: Sorry....

Ik ben ook door Mediconsult geholpen. Ik heb wel van te voren te horen gekregen hoeveel cc ik zou krijgen, maar hij nam wel 3 verschillende maten mee om ter plekke te bepalen welke het beste zouden staan. Heb je helemaal geen idee hoeveel cc je krijgt? Wel hoe ze geplaatst gaan worden? En of ze rond zijn? Ik zou anders toch even contact op gaan nemen met Mediconsult.

Succes!

Jawel, voor zover ik weet zijn het ronde st natrelle protheses in 310 of 340cc.. En voor de spier, geen idee hoe dr de Boer dat heeft bepaald, maar hij keek er naar en vertelde me dit...

Ik vond het leuk om je ervaringen te lezen.. Ik denk dat ik het ook zo ga bijhouden.. Het is immers al over 1.5 week!! :D

Groetjes,

Aline

Hoi Aline,

Ik zie nu pas je topic :66: Sorry....

Ik ben ook door Mediconsult geholpen. Ik heb wel van te voren te horen gekregen hoeveel cc ik zou krijgen, maar hij nam wel 3 verschillende maten mee om ter plekke te bepalen welke het beste zouden staan. Heb je helemaal geen idee hoeveel cc je krijgt? Wel hoe ze geplaatst gaan worden? En of ze rond zijn? Ik zou anders toch even contact op gaan nemen met Mediconsult.

Succes!

Hoi Aline,

Voor de spier is omdat je dan voldoende eigen weefsel hebt, zodat je geen randen te zien krijgt :D

Spannend hoor en al zo snel!!

Houd je me op de hoogte over je ervaring?

Liefs Enibas

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.