Ga naar inhoud

moedig model gezocht (pink ribbon)


Gast vlinder2

Aanbevolen berichten

Gast vlinder2

Dag lieve mensen,

Ik wil jullie aandacht vragen voor het volgende. Voor pink ribbon wil ik graag op een prachtige manier iemand haar verhaal laten vertellen (anoniem of herkenbaar) dmv een kunstzinnige foto.

Ik ben fotografe en heb een veel affiniteit met dit onderwerp.

Het doel is de aandacht te krijgen voor dit onderwerp, plaatsing in het blad pink ribbon waarvan de opbrengst gaat naar verschillende instanties omtrent borstkanker (onderzoek, behandeling etc)

Ik ben op zoek naar iemand die voor me durft te poseren (half naakt of naakt , wel of niet herkenbaar) en ik wil daar een prachtig werk van maken. Het maakt niet uit in welke fase je van de ziekte zit, of je slank of voller bent, ik ga het mooiste uit je halen.

Misschien wil je je borsten nog vastleggen zoals ze nu zijn voor je operatie. Misschien ben je de molen al doorgaan en wil je uit eerbetoon van je overwinning jezelf vast laten leggen.. Wat je reden ook is het gaat me om jouw verhaal.

Ik heb al eerder geëxposeerd en fotografeer met name vrouwen. Om je een beeld te geven van wat ik wil maken kan ik je wat voorbeelden mailen van mijn werk. Het wordt een project van ons samen. Er is ruimte voor jouw wensen en ideeën mocht je dit willen. Ook heb ik begrip voor de emotionele zwaarte en misschien ben je doodmoe. Dit kan juist een boost zijn, je ziekte als iets positiefs zien hoe moeilijk dat ook is. Samen kunst maken. En we nemen er alle tijd voor. Samen, geen volle fotostudio met 10 man om je heen die aan je plukt.

Ben jij die moedige vrouw die hiermee bewustwording creëert bij anderen en misschien gelijkgestemden steunt, mail me dan.

Ik hoor graag van je

C.

Info@cemmelot.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.